ejakulointi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nippelitietäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nippelitietäjä

Vieras
Olen 22 vuotias nainen enkä ole koskaan saanut orgasmia..
Nautin ja pidän seksistä, enkä niinkään koe jääväni mistään paitsi.

Sen sijaan ejakuloin.
Mutta kyselisin että voinko ejakuloida vaikka en erityisemmin sitä tunne ?

Onko ejakulointi "normaalia"...
Tunnen häpeää kun lakanat kastuvat, kun seksin jälkeen mieheni heittää leikillään että pissasin sänkyyn...
Koen että olen jotenkin viallinen kun en saa räjähtäviä orgasmeja.
Eikä kai tavallisilla miehillä ole mitään tietoa ejakuloinnista..
Mieheni ei ota vakavasti kun olen kertonut siitä, kuin huuhaata puhuisin.
Puhunko?

Et puhu huuhaata. itse olen kaksi kertaa ejakuloinut, eikä siihen liittynyt orgasmia. Molemmilla kerroilla siihen liittyi kyllä todella pitkäkestoinen esileikki ja orgasmi ennen ja jälkeenpäin. Ehkä pitkäkestoisella kiihottuneisuudella ja/tai paikkojen stimuloinilla oli vaikutusta. Olin kyllä silloin nuorempi, nyt ei taitaisi jaksaa niin pitkään (tms. koko yötä)enää peuhata.

Sitä kutsutaan virtsan karkailuksi, eikä sitä pidä häpeillä ollenkaan.
Sen verran pitää kuitenkin olla ryhtiä, että kertoo sen kumppanilleen, ennen kuin tämä alkaa kielipesun. On nimittäin pikkuisen inhaa saada kuset silmille, nenään tahi suihin.

Muina aikoina Tena auttaa.

Vieläkin näitä urbaanilegendoja näkyy olevan liikkeellä. Hyvällä omallatunnolla voitte jo unohtaa kaikki puheeet:

a) naisen ejakulaatiosta
b) vaginaorgasmista ja
c) G-pisteen olemassaolosta.

Samaa luokkaa uskottavuudessa kuin maasäteily, horoskoopit tai UFO:t.

Alkuperäinen kirjoittaja nippelitietäjä:

Sen sijaan ejakuloin.

Tunnen häpeää kun lakanat kastuvat, kun seksin jälkeen mieheni heittää leikillään että pissasin sänkyyn...
Puhunko?

Suosittelen tutustumaan Kari Heusalan kirjaan Naisen seksuaalisuus. Siellä kerrotaan asiaslisesti naisen ejakulaatiosta. Kyseessä Ei todellakaan ole virtsankarkailu, vaan erityisten rauhasten erittämä neste, joka purkautuu kiihoituksen tai orgasmin aikana. Se onko kyseessä virtsa vai ejakulaatioerite, on helposti huomattavissa.

Asiallista tietoa on saatavilla, tutustu siihen ja lakkaa nolostelemasta. Kyseessä on juuri sinun erityinen tapasi nauttia seksuaalisuudestasi. Oman kokemukseni mukaan miehistä on upeaa kun nainen ejakuloi, vaikka suoraan naamalle.

Käytännön vinkkinä: hanki kangaskaupasta sopivan mittainen pätkä muovitettua froteeta, myydään ihan metritavarana.

Minä myös ejakuloin. Olen huomannut, että tietyissä asennoissa se tapahtuu helpommin kuin toisissa. Se tapahtuu usein ennen orgasmia, kun olen pitkään ollut erittäin lähellä. Olen jossain määrin onnistunut hillitsemään sitä, koska sängyn kastuminen on noloa, mutta silloin orgasmi jää heikommaksi tai jopa tulematta.

Tämä "Sika" ei ymmärrä näistä seksiasioista mitään...

Itse joskus 40-vuotiaana olin etelän reissulla mieheni kanssa kun se ap:n kirjoittama juttu tapahtui minulle ekaa kertaa. Siis rajun orgasmin jälkeen lirahti ylimääräistä nestettä...itse en sitä edes huomannut, miehenikin kertoi siitä vasta myöhemmin.

Siis se ei ole virtsaa, luin siitä joskus jotain, nyt vanhana en enää muista mitä lie, mutta jos nainen nauttii täysillä eikö se ole riemukas juttu, jota ei kannata "pilkata"!

Kaksi kertaa elämässäni on käynyt näin, enkä yhtään häpeile juttua, mieskin tuntui vain nauttivan siitä että koen jotain noin mahtavaa. Tuleehan mieheltäkin siemensyöksy...hyihyi jos sen saa silmille tai suuhun! Siis vastaava juttu! Mitäs "Sika" siitä tuumaat? En minäkään siemennestettä ota suuhuni mutten sitä kauhistelekaan.

Hmm...Siis anteeksi nyt, onko tämä naisten ejakulointi jokin harvinaisuus? Kyllä mullakin orgasmin aikana valuu "sieltä" enemmän nestettä kuin pelkän kiihotustilan aikana, mutta olen aina kuvitellut sen olevan normaalia. Vai onko se ejakulointi jotain ihan muuta? Miten se tapahtuu; muistuttaako oikein suihkulähdettä vai? ;)Onko se ejakuloinnin aikana tuleva neste jotain muuta kuin kiihotuksen aikana tuleva liukasteneste?

Kuulkaapas nyt hyvä Sikatar 60v.
Juuri tuossa iässä ( 40v ) se stefan löystyminen alkaa näkyä ja tuntuakin.
Rajun orgasmin aikana on aivan normaalia, että rakko pingottuu ja työntää nestettä tiivistettä vasten ja kun joku kohta falskaa, niin sieltähän ruikkaa.
Suhkulähteeksi sitä nyt ei voi sanoa, mutta kyllä aikas inhaksi.

Virtsan karkailua en kyllä klöntin lennättämisen vertailisi: - ))

Huhhuh. Turha kuunnella noita sikojen ym. kommentteja :) Se tosin minuakin kiinnostaisi tietää että onko se kiihottumisen aikana ja ennen orgasmia tuleva neste, jota minullakin tulee aika paljon, samaa kuin ejakuloimisneste? Olen kuitenkin ymmärtänyt että kun nainen ejakuloi niin siinä tosissaan tulee nopeasti iso määrä nestettä, eli eri tavalla kuin "tavallisessa" kiihottumisessa ja kostumisessa.

"Tunnen häpeää kun lakanat kastuvat, kun seksin jälkeen mieheni heittää leikillään että pissasin sänkyyn...
Puhunko?"

Mitä hävettävää siinä on, että lakanat kastuvat? Nuorena ja tiukkana, kun koskaan ei nauraessa eikä muutoinkaan ollut minkäänlaista virtsankarkailua eikä ongelmaa seksissä, muutoin kuin joskus liiallisesta tiukkuudesta, kun mies ilmna esileikkiä lähestyi, ymmärsin toki , että lakanoiden kastuminen kuului seksiin. Ajattelin sen tulevan molemmilta, itsestäni ja miehestä, joten vaihdettiin vain toiselle puolelle sänkyä. Aamulla lakanat olivat yleensä aivan koskemattoman oloiset - ei mitään jälkiä, eikä tarvetta vaihtaa niitä hetimmiten. Vaikka ejakulaatiosta en mitään tiennyt, suhtauduin asiaan neutraalisti.

Myöhemmin lasten synnyttyä ja pidätyskyvyn välillä hellittäessä aloin miettimään, mistä kosteus lakanoissa johtuu. Lievä häpeäkin tuli ajatuksiin. Juttu alkoi vaivata enemmän, kun oma fyysinen habitus vanheni 40+ ikävuosien jälkeen ja mies vetäytyi seksistä työhönsä ja jonnekin.

Sitten alkoi ajatuksiin tarttua juttua virtsankarkailusta, vaihdevuosista ja naisena vanhenemisesta. Siinä ihmettelin, sulkeuduin ja alkoi häpeää tulla mieleen. Kuitenkin luotin itseeni seksuaalisesti, enkä ymmärtänyt, miten niin luonnollinen tapahtuma alkoikin kaivertaa mieltä. Joskus kuitenkin pelkäsin virtsankarkailua yhdynnässä, vaikken voinut tietää, mitä se oli. Mutta kuka tietää, oliko se ja siihen liittyneet tapahtumat todellakin eräs syy eroon.

Vasta myöhemmin olen saanut varmuuden, että omaan seksuaalisuuteeni kuuluu ejakulointi, joskus voimakkaammin joskus ei ollenkaan. Itse en hämmästele, mutta miehillä saattaa olla edelleenkin ennakkoluuloa. Onneksi seuralaiseksi ei ole sattunut ketään sikaa. Jutun voi yleensä kuitata ilman suurempaa huomiota.

Nykyään olen aivan varma ejakuloinnistani. Lakanoissa ei aamulla, kuivuttuaan ole mitään jälkeä, kuin vettä vain. Tosin kerran runsasti ejakuloidessa koko huone tuoksui kuin Saunakukka, jos lukija ymmärtää, mistä on kyse.

Nyt voisi onnekseni sanoa, että enpä ole joutunut sian kanssa samaan sänkyyn. Kyllä Kamomilla ja Saunakukka aina voittavat sian löyhkän. Moni mies voisikin tässä asiassa keskittyä miettimään enemmän oman hygieniansa tasoa, ja kunnioittamaan naista jonka kanssa on päässyt yhteyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sika:
Kuulkaapas nyt hyvä Sikatar 60v.
Juuri tuossa iässä ( 40v ) se stefan löystyminen alkaa näkyä ja tuntuakin.
Rajun orgasmin aikana on aivan normaalia, että rakko pingottuu ja työntää nestettä tiivistettä vasten ja kun joku kohta falskaa, niin sieltähän ruikkaa.
Suhkulähteeksi sitä nyt ei voi sanoa, mutta kyllä aikas inhaksi.

Virtsan karkailua en kyllä klöntin lennättämisen vertailisi: - ))

Anteeksi nyt vain hyvä Sika, mutta sinä et tiedä ejaluloinnista yhtään mitään. Ejakulointi vastaa miehen siemensyöksyä. Virtsaamisesta tai virtsankarkaamisesta ei todellakaan ole kysymys. Ejakulointi on yllättävän yleistä, mutta siitä moni tietää todella vähän ja häpeää kun se tapahtuu. Suosittelen, että luette ejakuloinnista, netistä löytyy yllättävän paljon tietoa siitä. Etenki Sian kannatta lukea niitä sivuja ja paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Sika:
Sitä kutsutaan virtsan karkailuksi, eikä sitä pidä häpeillä ollenkaan.
Sen verran pitää kuitenkin olla ryhtiä, että kertoo sen kumppanilleen, ennen kuin tämä alkaa kielipesun. On nimittäin pikkuisen inhaa saada kuset silmille, nenään tahi suihin.

Muina aikoina Tena auttaa.

Ihanaa sika että sinulla on moinen nimmari...paitsi että siat häpeävät puolestasi!

Taitavan ja ihanan miehen kanssa kyllä tulee nestettä naisestakin. Ja tuoksu kyllä on jonkin kukan kaltaista. Ja se neste on maultaan ihan jotain muuta kuin pissaa, mies sanoo, että se maistuu mielettömän hyvältä.
Ja miehen sanomana on upeaa, kun ejakuloin ja tämä taas kiihottaa lisää. Sitä nestettä kyllä tulee jo kiihottumisvaiheessa melkoisesti ja siis hyvän ja pitkäkestoisen esileikittelyn aikana. Jos sattuu olemaan housut jalassa jo kiihkeitten suudelmien aikana, voin tunnustaa, että märkää on siellä alhaalla ja se ei todellakaan ole pissaa tai pelkkää kiihottumiseritettä.

Alkuperäinen kirjoittaja nippelitietäjä:

Sen sijaan ejakuloin.

Puhunko?

Yök! Kastelet sänkysi, menisit veskiin aikuinen ihminen!

Saahan sitä sanoa vaikka ejakuloinniksi, jos pissilihasten ruppunaru pettää. Kusta se on! Se liukas onnentippa on jotain muuta, mutta sitä ei tule litrakaupalla.

Minkä ihmeen takia pitää todistella, että naidessa alleen kusevat naiset eivät oikeasti "kuse" vaan muka ejakuloivat. Edellisenkin linkin todistajan mukaan "ejakulointineste" sisältää ureaa = kusta!

Tuo tosisekka ei panomiestä haittaa. Panomies ajaa kelillä kuin kelillä, mutta turha kaunistelu jääköön!

Jos kerran naisten mielestä kaikki miehet ovat sikoja, olkoot kaikki nesteet, mitä vitusta valuu kusta - kunnes molemmat asiat toisin todistetaan.

Pakko kommentoida typerään kommenttiin yhtä typerällä vastauksella: Tuon logiikan mukaan sitten spermakin on kusta vai? Miehen elimestä se tulee, niin kuin miehen kusikin....

Ja spermakin sisältää ureaa, joka kuulemma on sama asia kuin kusi. Koulussa tosin opetettiin, että urea on virtsa-ainetta. Seksi taitaakin olla aika kusista puuhaa: emätineritteet, sperma ja hiki...

Ainiin, hah haa, hikikin on ureaa!

Vakavasti puhuen ap:lle. Ejakulointi ei ole huuhaata. Minulla se on tosi yleistä, etenkin masturboidessa. Joskus nuorena tyttönä, kun se tapahtui minulle ensimmäistä kertaa, olin aivan kauhuissani. Luulin kai, että menin rikkomaan jonkun "putken" :)

Ihme muuten, että ejakuloinnista ei juuri puhuta. Onkohan se jonkinlainen tabu - ja jos on niin miksi ihmeessä?

Alkuperäinen kirjoittaja ha:
Ihme muuten, että ejakuloinnista ei juuri puhuta. Onkohan se jonkinlainen tabu - ja jos on niin miksi ihmeessä?
Voidaanhan keskustella myös nenän eritteistä. Mutta onko se kiinnostavaa? Ei. Siksi ehkä ejakuloinnistakaan ei keskustella. Se taitaa kiinnostaaa niin pientä osaa ihmisistä kuitenkin. Ja he kyllä osaaavat keskustella jos haluavat.

Alkuperäinen kirjoittaja aamu alkaa:
Voidaanhan keskustella myös nenän eritteistä. Mutta onko se kiinnostavaa? Ei. Siksi ehkä ejakuloinnistakaan ei keskustella. Se taitaa kiinnostaaa niin pientä osaa ihmisistä kuitenkin. Ja he kyllä osaaavat keskustella jos haluavat.

Ellit innostuvat aina megakeskusteluihin, kun kyseeessä on räkä, paska, pieru, sperma, kusi tai ejakulaatiolitku ja niiden osuus parisuhteessa. Katso vaikka arkistosta hakusanoilla "sperma" ja "pieru"

Alkuperäinen kirjoittaja A.R. Kisto:
Alkuperäinen kirjoittaja aamu alkaa:

Ellit innostuvat aina megakeskusteluihin, kun kyseeessä on räkä, paska, pieru, sperma, kusi tai ejakulaatiolitku ja niiden osuus parisuhteessa. Katso vaikka arkistosta hakusanoilla "sperma" ja "pieru"
Niin... minkälaiset ellit? Luulen, että niinkuin tässäkin ketjussa, missä yksinäiset miespuoliset tumputtajat, joilla ei ole naiskokemuksia, väittävät tietävänsä, mitä naisten ejakulointi on, niin samalla tavalla kirjoittavat noihin megakeskusteluihin asioiden oikeina asiantuntijoina.

Yhteistyössä