Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:sun miehenä oleminen on varmaan rankkaa. Minusta esimerkkisi olivat aika kärjistettyjä ääripäitä. Minä itse ihmettelen näitä vaimoja jotka tekevät listaa miehelle mitä saa ostaa lahjaksi ja heti napistaan jos ei ole just se 500 euron arvoinen kultaketju minkä olisi halunnut.
esim. olimme viettämässä joulua siskoni perheen luona ja vaimo avasi pienen paketin jonka sisältä paljastui joku kalevalan koru,hieno, sellainen minkä itse olisin ilomielin kietonut kaulaani. Vaan mitä teki siskoni,minulla nolotti hänen puolestaan kun hän näytti pettymyksensä niin selvästi. Laski lahjan pöydälle ja alkoi ihastelemaan muita lahjoja.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No ensinnäkin toi kakkuasia, aika pikkumaista on niuhottaa jostain kakusta, kauheeta ihan jos kerran vuodessa joutuu palan valmiskakkua syömään!
Ja se mies varmaan osaa vähän edes aivoja sen lahjan kanssa käyttää, että siinä mielessä noi sun esimerkkis vähän kusee.
Vaan miksi pitäisi syödä se pala edes kerran vuodessa? Minusta on parempi jättää sekin raha tuhlaamatta roskaan. Juu, onneksi mies tosiaan osaa jättää ne ostamatta. Ihmettelin vaan että eikö muiden miehet sitten osaa kuunnella vaimojensa mielipiteitä asioista vai eivätkö vaan välitä?
Ei vaan kaikki ei viitsi nalkuttaa ja vaatia joka hiton pikkuasiaa. Äitienpäivä on se päivä, jonka lapset miehen avustuksella mulle järjestää, enkai minä mene sinne naputtamaan että miten kaiken kuuluu mennä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No ensinnäkin toi kakkuasia, aika pikkumaista on niuhottaa jostain kakusta, kauheeta ihan jos kerran vuodessa joutuu palan valmiskakkua syömään!
Ja se mies varmaan osaa vähän edes aivoja sen lahjan kanssa käyttää, että siinä mielessä noi sun esimerkkis vähän kusee.
Vaan miksi pitäisi syödä se pala edes kerran vuodessa? Minusta on parempi jättää sekin raha tuhlaamatta roskaan. Juu, onneksi mies tosiaan osaa jättää ne ostamatta. Ihmettelin vaan että eikö muiden miehet sitten osaa kuunnella vaimojensa mielipiteitä asioista vai eivätkö vaan välitä?
Ei vaan kaikki ei viitsi nalkuttaa ja vaatia joka hiton pikkuasiaa. Äitienpäivä on se päivä, jonka lapset miehen avustuksella mulle järjestää, enkai minä mene sinne naputtamaan että miten kaiken kuuluu mennä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No ensinnäkin toi kakkuasia, aika pikkumaista on niuhottaa jostain kakusta, kauheeta ihan jos kerran vuodessa joutuu palan valmiskakkua syömään!
Minusta olisi moukkamaista alkaa nalkuttamaan ja neuvomaan mitä ja miten pitää toimia jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No ensinnäkin toi kakkuasia, aika pikkumaista on niuhottaa jostain kakusta, kauheeta ihan jos kerran vuodessa joutuu palan valmiskakkua syömään!
Hei, älä suotta iske päätäsi seinään, voi sattua. En minä ole kertaakaan naputtanut mistään. Ei tarvitse, kun mies tietää, mistä pidän ja ottaa sen huomioon. Se oli se pointti.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Huoh.... Mä olisin aivan onnessanin jos ja kun saisin valmiskakun... Olen saanut myös "oikean" itsetehdyn kakun synttäreiksi joskus... en napise tietenkään (jos nyt ei sitte mene ihan päin p.... lahjan valinta... siis todella että kiusallaan ostais jotain / lahja ois ostettu ärsytys mielessä tms) koska tärkeintä on se ajatus ja se tunne millä sitä lahjaa haettu kaupasta...
Eli pitää siis olla kiitollinen siitä, mitä saa? Vaikka rahat olisi tuhlattu asiaan, johon et usko? Tässä esimerkissä kyse on toki pienestä asiasta, mutta tätä periaatetta hain.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ainakaan osaa olla ilonen, jos mies tuo mulle jonkun korun tai jotain muuta, mistä se tietää, että inhoan.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Huoh.... Mä olisin aivan onnessanin jos ja kun saisin valmiskakun... Olen saanut myös "oikean" itsetehdyn kakun synttäreiksi joskus... en napise tietenkään (jos nyt ei sitte mene ihan päin p.... lahjan valinta... siis todella että kiusallaan ostais jotain / lahja ois ostettu ärsytys mielessä tms) koska tärkeintä on se ajatus ja se tunne millä sitä lahjaa haettu kaupasta...
Eli pitää siis olla kiitollinen siitä, mitä saa? Vaikka rahat olisi tuhlattu asiaan, johon et usko? Tässä esimerkissä kyse on toki pienestä asiasta, mutta tätä periaatetta hain.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ainakaan osaa olla ilonen, jos mies tuo mulle jonkun korun tai jotain muuta, mistä se tietää, että inhoan.
Mutta jos se on luullut, että tykkäät, mutta et tykkääkään?
Ai niin mutku teidän symbioosissa semmoinen ei ole mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No ensinnäkin toi kakkuasia, aika pikkumaista on niuhottaa jostain kakusta, kauheeta ihan jos kerran vuodessa joutuu palan valmiskakkua syömään!
Hei, älä suotta iske päätäsi seinään, voi sattua. En minä ole kertaakaan naputtanut mistään. Ei tarvitse, kun mies tietää, mistä pidän ja ottaa sen huomioon. Se oli se pointti.
eli sun miehesi tietää että sä haluat just pilkulleen jotain tiettyä? No mitäs jos mies nyt sitten kumminkin ihan ajattelee yllättävänsä sinut ja on itse täydestä sydämestään innoissaan ostamastaan lahjasta (eikä siis tiedä etukäteen mielipidettäsi) , joka onkin sun mielestä jotain muuta kuin mitä olit toivonut. Sä et sitten kirjoittamasi perusteella sitä lahjaa ota ilolla ja kiitollisuudella vastaan, mitä sitten teet?
tai se kakku. mies on varannut sulle ihanan kylpyläviikonlopun äitienpäivälahjaksi ja ajattelee, että varmaan vähän halvempi kakku sitten tällä kertaa kelpais ja hakee valmiskakun. kyllä meni perseelleen koko äitienpäivä!
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:Noh... En mä napisisi jos toisi jotain mikä ei olisi mieleen. Olisin kiitollinen.
Mutta mun mies on jotenkin kauhean katala, se salaa selvittää mistä haaveilen ja mitä haluan, joten toivettakaan ei tarvitse esittää kun sitten saan juuri mitä toivoinkin, salaa. Joskus ikuisuuksia sitten ihastelin kaunista Samsungin vaaleanpunaista puhelinta, en tainnut miehelle muuta mainita kuin että on kyllä niin kaunis puhelin ja harmi ettei ole varaa nyt ostaa... Niin pari kuukautta sitten sain sen syntymäpäivälahjaksi. Sama kävi kun joskus kävimme Ikeassa ja mietin muutamia maljakkoja jotka olisi sopineet meille, mutta emme sitten raaskineet silloin ostaa, niin kerran kun tulin töistä niin mies oli hakenut juuri ne mistä haaveilin.
Mutta juu, en napisisi vaikka toisi valmiskakun, tai villasukat. Tyytyväinen olen ja onnellinen siitä että edes huomioi.