eivät kohtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kun tarpeet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kun tarpeet

Vieras
Mitä teen kun inhoan seksiä mieheni kanssa??? En enää halua kuulla mitään typeriä fantasioita, siitä kuinka tallon sen päällä ja litistän kengissä kuoliaaksi!!! Inhottaa, kun ei enää muuta ole tarjolla, pilaa mun fiilikset ihan täysin! Pitäisi pakkomielteensä omana tietonaa, enhän minäkään kaikkea kerro! Minulle romantiikka, helliminen ja rakastava fiilis ovat tärkeitä, mutta aikaisemmin mainittu oksettaa!!!

Samaa täällä! Mä taas joudun kuuntelemaan kuinka mies fantasioi siitä, kuinka joku toinen mies nais mua.

Joo ei oikein maistu seksi. Olen satakertaa sanonut, että kun mä leikin näitä sun leikkejä, niin koskas sä leikit mun leikkejä?

Tarkoitan tällä just niitä sun mainitseaa romantiikkaa, hellimistä ja rakastetuksi tuntemista.

Ihan itseko mies fantasiansa kertoi? Ettet vaan olisi ensin kysynyt ja kun vastaus ei miellyttanyt, niin sitten pistettiin jalat ristiin. Miksi muuten sinun tutemuksesi ja halusi ovat jotenkin hyvaksyttavampia kuin miehesi?

No en löydä sanoja. Olen kyllä kertonut haluavani itse kynttilöitä, musiikkia ja hellää rakastelua. Mitään näistä en saa koskaan! Tuntuu, että ainoa tehtäväni on tyydyttää toista tavalla, joka inhottaa minua! En ole kauheasti avautunut noista inhontunteistani, olen toistaiseksi vasta antanut ymmärtää tuohon osallistumisen vastenmieliseksi. Toisaalta, jos mies on niin dorka, ettei ymmärrä kuin suoraa puhetta, niin joutaa sitten loppumaan koko liitto. En muutenkaan aina halua kaikkea rautalangasta vääntää. No, kohta taas porataan sitä, että nainen jättää kunnollisen miehen, kun ""rakkaus loppuu""... Mutta kai se olisi pahempi, jos kuuluttaisin todellisen syyn koko maailmalle!

No meillä tästä on kyllä puhuttu. Mutta vaikeaa se on. Yritä sinäkin keskustella miehesi kanssa. Mä yritän aina ajatella, että jos kehtaan näitä aisoita tehdä, niin sitten kyllä kehtaan niistä puhuakin ;-)

Mä kyllä välillä nautinkin näistä mieheni fantasioista, mutta joka-ikinen-kerta ei jaksa samoja juttuja.

Sulle vinkkinä: mitäpä jos itse sytyttäisit ne kynttilät? Meillä ainakin mies ilahtui kun olin laittanut tuikut palamaan ja odottelin miestä makkarissä vain lakanaan verhoutuneena. En nalkuttanut, vaan annoin tulla omia aikojaan vaikka jumittikin tietokoneella.

Sain hellyyttä ja huomiota ilman seksiä. Mies ilahtui kynttilöistä ja minusta ihan tosissaan ;-)

En kysynyt. Minun haluni ja tuntemukseni eivät tietääkseni ole kovin iljettäviä. Mikä siinä on, että miehen järki ja muna seisovat yhtäaikaa? Jos nainen ilmaisee halunsa hellyyteen ja romantiikkaan, niin siihen vastataan rajun väkivaltaisilla mielikuvilla, ja odotetaan naisen osallistuvan näihin fantasioihin myöskin puhumalla. Kyllä siinä jalat menee solmuun suorastaan useimpina kertoina.

Täytyypä viritellä romanttista tunnelmaa joskus. Silllä jos minä joudun kuuntelemaan mielestäni tylsiä juttuja, niin saa mieskin haistella minun tuoksukynttilöitäni... onneksi musiikkimaku on suunnilleen samanlainen.

Sittenhan otsikkosi kertoo kaiken tarpellisen. Halunne ja tarpeenne eivat kohtaa. Siita kannattanee vetaa omat johtopaatokset ja toimia sen mukaan. Noin muuten miehesi halut ja tarpeet ovat aivan yhta hyvaksyttavia kuin sinunkin. Toivottavasti molemmat loydatte kumppanit, joiden kanssa voitte niita toteuttaa.

Ap, yksinkertaisesti sanot hänelle, että et halua enää koskaan kuulla toisista miehistä rakastellessa, se on huoraamista, minä haluan romantiikkaa.

kannattaa olla suorasanainen.

Kokeilin neuvoasi Just joo, meillä oli ihana viikonloppu! Romantiikan nälkäni on ainakin vähäksi aikaa tyydytetty ja jaksan taas huomioida myös mieheni haluja.

Kiva kuulla!

Tässä olisi mun mielestä miettimistä meille jokaiselle. Varmasti parisuhteessa on useita asioita, joiden suhteen tarpeet eivät aina kohtaa. Toimivassa parisuhteessa liikutaan näistä poteroista ja tullaan puolitiehen vastaan.

Eli musta ketään jätetä näiden asioiden takia, jos kumpikin on valmis joustamaan vuorollaan, kuten ap teillä näyttää nyt käyneen;-)

Mun mies luki muuten tämän viestiketjun ja tunnisti tyttöystävänsä ;-) Taisi ottaa vähän nokkiinsa, mutta onpa jättänyt sitten nämä fantasiansa vähäksi aikaa hyllylle odottamaan aikaa parempaa.

Harva nainen oivaltaa, että romanttiset kynttilänvalossa kuhertelut ja tuoksuöljyillä voitelut ovat yhtä lailla yhdenlainen perverssion alalaji kuin vaikka piiskat ja sitomisetkin.

Se että ""romantiikka"" on jotakin mitä naiset useimmiten halauvat ei tee siitä yhtään sen ""terveempää"" kuin mitä jotkut miehillä yleisemmät fantasiat ovat.

""Se että ""romantiikka"" on jotakin mitä naiset useimmiten halauvat ei tee siitä yhtään sen ""terveempää"" kuin mitä jotkut miehillä yleisemmät fantasiat ovat.""

Höpön löpön ja seliseli. Tottakai kynttilät ja romantiikka ja muu ""harmiton"" on terveempää kuin minkäänlaatuinen väkivalta.

Ymmärsit täsmälleen tarkoitukseni. Olisi järjetöntä jättää muuten hyvä mies hänen seksitapojensa takia, mutta onhan tämä elämänalue siinä määrin tärkeä, että joskus itsekin haluaa saada eikä vaan antaa! Moni muu ei tajunnut, että ongelma oli kyllästymisessä, yksipuolisuuden aiheuttamassa inhossa eikä niinkään hieman erikoisten tapojen aiheuttama inhontunne.

Fetisismi, joka on tässä tapauksessa ilmiselvää, on se jota minun on erittäin vaikea hyväksyä. Haluan vaihtelua seksielämääni, en vain yhdenlaisia juttuja, etenkin jos tarkoituksemme on jatkaa vielä kymmeniä vuosia yhdessä.

Kyllä se varmasti miestäkin kävisi nyppimään, jos nainen ei voisi harrastaa seksiä muuten kuin suitsukkeen palaessa, sinfonia taustalla.

Muuten, kuinka moni mies olisi halukas kuuntelemaan vaikka jotain eläimiinsekaantumisfantasiaa? Jos nainen vaatisi, että miehen pitää esittää esimerkiksi hevosta joka ikinen panokerta...

Näin miehen näkökulmasta hyväksyn kynttilät ja mitä tahansa muuta romanttista naiseni keksiikin. Hieronta öljyn kera tekee vaan hyvää. musiikin pitäisi kyllä olla juuri oikeanlaista, mikä tahansa jollotus ei käy herkkään hetkeen. Suostuisin myös itse olemaan sidottuna, mikäli vaimoni sitä pyytäisi, mutten päinvastoin. Jos vaimoni vaatisi hänen sitomista menettäisin koko fiiliksen ja stondiksen hyvin pian.

Siinähän se naisten ja miesten ero juuri onkin. Me naiset yleensä pidämme hellimisestä ja meistä rakastelu on paras rakkauden osoitus, mutta miehistä se on naimista. Kyllä menkin onnistumme naimaan ilman isompia tunteita kun on puutetta, mutta heille se ehkä kuitenkin on eriasia.

Miesystäväni myöskään ei suuttuisi jos olisin puutteessani jonkun muun kanssa vaikka hänen nähtensä. On kuulemma nuoruudessaan vaimonsa kanssa harrastanut parin vaihtoa ja ollut jopa kahden naisen kanssa yhtä aikaa. Mitä liekkään kerennyt. Nyt on kyky hiukan hukassa (50 v). Ollut jo kuutisen vuotta. Pillerit kuitenkin laittaa toimimaan!!

Hän on kertonut muitakin mielestäni kamalia juttuja, mutta kun riitän hänelle ja hän tykkään niin annan asian olla. Homma on perinteistä vaikka alussa hän innostuneena keroili että jos tehdään sitä ja tätä, mutta kun ei viikolla kerkeä/jaksa ja viikonloputkin menevät monestikkin samaan malliin. Välillä kyllä huppelissa intoutuu, mutta kun sitten ei meinaa tulla loppua koko hommasta.

Fantasioita on - mullakin, mutten kerro. Olen jotakin kertonut jossakin vaiheessa ja sanonut että en halua sen toteutuvan koska tiedän etten lopulta siitä nauttisi. mielikuvitus on todellisuutta parempaa.

Yhteistyössä