Eipäs tullut kauheena yllärinä et ei saada lapsille hoitajaa...

Mä täytän tässä pian pyöreita ja olis ollu kiva mennä niitä näin miehen ainoona lomapäivänä (koko kesänä) vähän juhlistamaan mut kukaan ei ota, isovanhemmat kummit ei ketään... On se vaan niin mun tuuria ku olla ja voi mut kai se täytyy tyytyy kohtaloon ja antaa suosiolla olla vaan :ashamed:
 
Blue
MÖH..! :(

Meillä on niin loistavan ihanat tukiverkostot että kun ihan yllärinä toissapäivänä sain liput mulle ja miehelle acdc:n keikallle parin viikon päähän niin arkipäiväksi saatiin anoppilaan mukelot hoitoon. Sieltä koululainenkin sitten lähtee aamulla kouluun. Lisäksi pari muutakin keikkaa ja festaria kierretään kesällä ja lapset hyvässä hoidossa sen aikaa. :heart:

Oliskos MLL:stä apua, vaikka muutamaksi tunniksi niin pääsisitte vaikka syömään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja XX:
Tuo tänne vaan!
varmaan tämmöset viestit paljon lohduttaa ap:ta. tuskin kukaan täysin tuntemattomille lapsiaan vie...

mutta noinhan se monesti menee, luvataan että "meille voit sitten millon vaan tuoda lapset hoitoon" ja sitten kun sitä pyytäis, niin eipäs kenellekään käykään :/
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja XX:
Tuo tänne vaan!
varmaan tämmöset viestit paljon lohduttaa ap:ta. tuskin kukaan täysin tuntemattomille lapsiaan vie...

mutta noinhan se monesti menee, luvataan että "meille voit sitten millon vaan tuoda lapset hoitoon" ja sitten kun sitä pyytäis, niin eipäs kenellekään käykään :/
no tuskinpa se näiden perusteella on niitä lapsiaan kellekään viemässä ;) ei tarvii niuhottaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Se maksaa ihan kauheesti ku täytyis koko yön olla. Vaikka me tullaanki kotiin yöllä ni en mä lapsia sillon viel viitti "itselleni ottaa"
Sitten täytyy tyytyä tuohon.

Itse muuttaisin suunnitelmaa niin, että mentäis kahdestaa syömään ja tehtäis sen verran jotain mukavaa jotta puolilta öin oltais kotona.
Joustoa joustoa...
 

Yhteistyössä