Eipäs tullut kauheena yllärinä et ei saada lapsille hoitajaa...

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Se maksaa ihan kauheesti ku täytyis koko yön olla. Vaikka me tullaanki kotiin yöllä ni en mä lapsia sillon viel viitti "itselleni ottaa"
Sitten täytyy tyytyä tuohon.

Itse muuttaisin suunnitelmaa niin, että mentäis kahdestaa syömään ja tehtäis sen verran jotain mukavaa jotta puolilta öin oltais kotona.
Joustoa joustoa...
Tätä minäkin kannatan!

Vieras
Se maksaa ihan kauheesti ku täytyis koko yön olla. Vaikka me tullaanki kotiin yöllä ni en mä lapsia sillon viel viitti "itselleni ottaa"

Itse muuttaisin suunnitelmaa niin, että mentäis kahdestaa syömään ja tehtäis sen verran jotain mukavaa jotta puolilta öin oltais kotona.
Joustoa joustoa...
No jospa ap:lla oli tarkotus maistella vähän viiniä tms. ja tarkotti että ois hyvä että olis joku selväkin kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Joustoa joustoa...
No jospa ap:lla oli tarkotus maistella vähän viiniä tms. ja tarkotti että ois hyvä että olis joku selväkin kotona?
Varmastikin, mutta jos vaihtoehto on ettei pääse ollenkaan ja valittaa siitä, niin eikö suunnitelmaa voi muuttaa jotenkin?
Kyllä kai nyr ruuan kanssa voi viiniä ottaa kohtuudella vaikka kotiin meneekin.

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Joustoa joustoa...
Niin mutta jos ei saa lapsille hoitajaa ja ei ole varaa maksaa yönylihoidosta niin on kaksi vaihtoehtoa: joko muuttaa suunnitelmia niin että pystyy yöllä ja aamulla lapsista huolehtimaan mutta pääsee kuitenkin vapaalle hetkeksi tai sitten on kotona..

vieras
Ottakaa se mll:n lapsenvahti illaks, vaikka 8-24, meette miehen kans syömään ja vähän istuun iltaa, sinä jatkat kaverin kans iltaa ja mies menee selvinpäin hoitaan lapset.

ajatus
Alkuperäinen kirjoittaja fjgfdj:
Monta lasta? Milloin se olis? miks ei käy? siis miksi isovanhemmille ei oikeesti käy? eikö kävis ees niin et osa tonne ja osa tonne?
Ei käy ku toisilla on töitä ja toinen lähtee ite illal viihteelle ja mun isä asuu 600km päässä
Meillä ei lapsia vielä ole, mutta osa isovanhemmista kuollut ja osa asuu todella kaukana. Ei käy tasan nallekarkit. Ei sureta se, ettei pääse juomaan, mutta surettaa ettei lapsi koskaan näe kuollutta mummoaan.

Olen jo asennoitunut siihen, että palkattu vakihoitaja etsitään, todennäköisesti useampiakin. Koska tuleehan elämässä myös pakollisempia ja yllättävämpiä hoitotarpeita kuin synttäri-ilta.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja XX:
Tuo tänne vaan!
varmaan tämmöset viestit paljon lohduttaa ap:ta. tuskin kukaan täysin tuntemattomille lapsiaan vie...

mutta noinhan se monesti menee, luvataan että "meille voit sitten millon vaan tuoda lapset hoitoon" ja sitten kun sitä pyytäis, niin eipäs kenellekään käykään :/
no tuskinpa se näiden perusteella on niitä lapsiaan kellekään viemässä ;) ei tarvii niuhottaa!
niin niin, sitähän mä just tarkotinkin, että ei varmaan paljo lohduta vaikka jokainen heiluttelee kättään että tuo meille, meille mahtuu.

Meilläkään harvemmin onnistuu moiset menot tai pitää todella kauan aiemmin sopia päivät lukkoon. Mun vanhemmat töissä, miehen vanhemmat...no en vaan luota tarpeeksi :ashamed:

Kesällä meillä on yksi meno ilman lasta, sekin on lyöty lukkoon pari kk sitten. Mut ei mua harmita, tosin meidän lapsi pieni vielä, eli ei oo kauan jatkunut tilanne :)

Ei ole ketään luotettavaa nuorta lähipiirissä? Mä olin nuorena tyttönä MLL_n renkaassa hoitajana, ja tein yökeikat (jos lapset hyvin nukkuvia) "sopimustaksalla" monen kanssa. Eli vaikka 40-50e ilta ja yö. se oli mulle iso raha, mut toki ajat on eri...

_
Onko kummallakaan sisarusta joka pärjäis lasten kanssa tai ystävä perheitä. :)
Meillä kans (onneksi) on mummut, papat, kummit ja sisarukset niin mielellään ottamassa lapsia hoitoon jos heillä itellään ei ole mitään erikoisempaa menoa juuri silloin. Ja vielä se että siitä ei tarvi maksaa mitään rahana, vaan vasta vuoroisesti saavat tuoda lapsiaan meille hoitoon..tietenkin muistetaan hoitajia jollain tuliaisella kun reissusta tullaan.:)

Yhteistyössä