Eipä tarvi tänä(kään) yönä nukkua...

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Flunssa ja hampaantulo vauvalla valvottaa kivasti. Jäbä nukkuu vaunuissa ja niitä täytyy heiluttaa koko ajan. Viime yönä suunnilleen tunnin välein mutta nyt näemmä useammin. Nice :|
 
v
Voi itku! Jaksamisia sinne! Mulla kanssa joka viikko tommosta ainakin kerran ellei useemmin.. inhottavaa on ku ei mitään voi tehdä ja sit itte ihan loppu ja tuntuu et pää hajoo ku toinen huutaa vak se ei sille mitään voi.
 
Vieras harmaana
Meillä on unirytmi ollut sekaisin jo kuukausia. Vauva nukkuu päikkäreitä klo 23 asti ja sitten kukkuu 2-3 yöllä. Esikoinen herää aamulla 7-8. Täytyy myöntää että muutaman tunnin yöunilla pärjääminen on alkanut käydä voimille. Joten kaikki sympatiat ovat siellä, tiedän että rasittaa. Tsemppi hali!
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Meillä on unirytmi ollut sekaisin jo kuukausia. Vauva nukkuu päikkäreitä klo 23 asti ja sitten kukkuu 2-3 yöllä. Esikoinen herää aamulla 7-8. Täytyy myöntää että muutaman tunnin yöunilla pärjääminen on alkanut käydä voimille. Joten kaikki sympatiat ovat siellä, tiedän että rasittaa. Tsemppi hali!
Vähänkö kiva "kuulla" sustakin :). Missäs sä olet oikein luurannut?

Voi miten raskaalta kuulostaakaan teillä :| . Mä olen sikäli onnekas, että YLEENSÄ tuo poitsu nukkuu vallan mainiosti. Mutta hampaat on pari kertaa aiemminkin valvottanut ja näemmä nytkin. Mistä lienee johtuvaa...kun siis jäbällä noita hampaita on jo 5 ja kuudes tulossa. Että miksi esim. tällä kertaa oikeanpuoleinen hammas tuli kivuttomasti ja vasemmanpuoleinen valvottaa :D.

Kyllä tää tästä. Mies herää aamulla ajoissa ja mä hipsin nukkumaan. Teillä se raskasta on, eli tsemppihalit takas vaan :hug:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Voi itku! Jaksamisia sinne! Mulla kanssa joka viikko tommosta ainakin kerran ellei useemmin.. inhottavaa on ku ei mitään voi tehdä ja sit itte ihan loppu ja tuntuu et pää hajoo ku toinen huutaa vak se ei sille mitään voi.
Mua harmittaa kanssa kun tuo pinna kiristyy. Siis viime yönäkin. Kun just oli saanut nukahdettua ja sitten taas poika heräs kitisemään. Ja kun tarpeeks monta kertaa joutu nousemaan, niin sitte alko jo itse tuskastumaan.

Vaikka sitä ymmärtää että toista sattuu, niin kyllä sitä mielessään jupisee turpakiinnimukulaa... :|
 
On ollut muuta. Mukamas kiireitä. Joulun aikaan sairasti esikoinen ja nyt minä.
Tyttö nukkuu kyllä hyvin. Nimittäin "yöunet" päättyvät tuossa 12-13 aikaan. Aamupäivät voi siis pyhittää esikoiselle. Aina ei vaan jaksaisi...
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ei tarvi varmaan munkaan. :snotty: Syyksi en voi laittaa edes vauvaa, vaikka hänkään tuskin nukkuu heräilemättä. Vaan mulla unettomuus on sillämallilla nykyään, etten saa nukuttua heräilemättä vaikka kuinka yritän. :ashamed:
voi ei :hug: :hug:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
On ollut muuta. Mukamas kiireitä. Joulun aikaan sairasti esikoinen ja nyt minä.
Tyttö nukkuu kyllä hyvin. Nimittäin "yöunet" päättyvät tuossa 12-13 aikaan. Aamupäivät voi siis pyhittää esikoiselle. Aina ei vaan jaksaisi...
Toivottavasti nuo rytmit tuosta tasaantuu.

Mäkin olen vähentänyt palstailua, mutta en sentään yhtä radikaalisti :D. Tänään just kuitenkin naureskelin, että oiva tapa vierottaa itsensä palstailusta, on hankkia itselleen kasa luottamustoimia ja opinnot. Ei paljon kerkeä koneen ääressä istuskelemaan :D :D. Paitsi että mä oon ottanut tavakseni vauvaa nukuttaessani nettailla ja sit tälleen öisin kun ei pysty nukkumaan.

Vai sairastatte. Ei kai mitään pahempaa? Influenssaa ainakin on vissiin paljon liikkeellä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Flunssa ja hampaantulo vauvalla valvottaa kivasti. Jäbä nukkuu vaunuissa ja niitä täytyy heiluttaa koko ajan. Viime yönä suunnilleen tunnin välein mutta nyt näemmä useammin. Nice :|
Mun sisko oli ihan samanlainen sitä sai tunti tolkulla ensimmäiset kuukaudet vaunussa lykätä huusi kokoajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ei tarvi varmaan munkaan. :snotty: Syyksi en voi laittaa edes vauvaa, vaikka hänkään tuskin nukkuu heräilemättä. Vaan mulla unettomuus on sillämallilla nykyään, etten saa nukuttua heräilemättä vaikka kuinka yritän. :ashamed:
voi ei :hug: :hug:
Pitäisi kai mennä hakemaan unilääkkeet, ei tämä muuten mene ohi. Mulla on ollut uniongelmia ihan lapsesta asti. :/

Mutta, teille toivotan pikaista paranemista, ja hampaiden puhkeamista myös. :wave: :) Toivottavasti saat edes kohtalaisesti nukuttua. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Vai sairastatte. Ei kai mitään pahempaa? Influenssaa ainakin on vissiin paljon liikkeellä :|
Flunssaa vaan. Pojalle tuli kyllä keuhkoputken tulehduskin mutta sai siihen elämänsä ensimmäisen lääkekuurin joten parani lopulta nopeasti. Toivottavasti tämä minun flunssa ei tartu lapsiin. Poika on ollut kyllä kärttyisä, mutta kuumetta ei ole vielä ollut.

Kop Kop <- koputin seinään =)
 

Yhteistyössä