Eipä miestä näytä kauheesti perhe- ja kotiasiat kiinnostavan

  • Viestiketjun aloittaja väsyvaimo
  • Ensimmäinen viesti
väsyvaimo
Soitti sitten et meneekin viikonloppuna, taas, töihin. Pakko sen ei ole, mutta itse vapaaehtosesti tarjoutuu. Onkin jo neljäs viikonloppu putkeen. Työpäivä on muutenkin sellainen 11-12 tuntia. No, syön itse sitten pekonit ja kananmunat aamiaiseksi ja päivälliseksi sisäfileet ja uuniperunat. Onneksi en ehtinyt kakkua tekemään, nyt ei tarvi sitäkään. Ei jaksa edes yrittää enää...
 
väsyvaimo
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
eikö raha kelpaa?
No kyllä minä mieluummin viettäisin miehen kanssa aikaa.
Juurikin näin. Varsinkin kun meidän perheessä on sun ja mun rahat eikä yhteiset. Mutta mies on valintansa tehnyt, mielummin tyä ja rahat, kun perhe. Jos ei edes isänpäivänä kiinnosta olla kotona niin olkoon, en enää edes yritä.
 
Turbojurpo
Heh, naiset eivät ole ikinä tyytyväisiä. Jos äijä vain makaisi sohvalla ja kittaisi kaljaa, niin johan sitä ajettaisiin töihin. Vaikka sitä yhteistä aikaa olisikin enemmän kuin tarpeeksi.
 
väsyvaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Heh, naiset eivät ole ikinä tyytyväisiä. Jos äijä vain makaisi sohvalla ja kittaisi kaljaa, niin johan sitä ajettaisiin töihin. Vaikka sitä yhteistä aikaa olisikin enemmän kuin tarpeeksi.
Tyypillinen miehinen kommentti, et sattuisi olemaan mies? :) Ei nähdä sitä kultaista keskitietä vaan se on aina ne ääripäät, joko tai.
 
Nekku
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Heh, naiset eivät ole ikinä tyytyväisiä. Jos äijä vain makaisi sohvalla ja kittaisi kaljaa, niin johan sitä ajettaisiin töihin. Vaikka sitä yhteistä aikaa olisikin enemmän kuin tarpeeksi.
Miten olis se kultainen keskitie? Sohvalla makaamista, kaljan kittaamista, töitä, yhteistä aikaa... tätä kaikkea sopivassa suhteessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Heh, naiset eivät ole ikinä tyytyväisiä. Jos äijä vain makaisi sohvalla ja kittaisi kaljaa, niin johan sitä ajettaisiin töihin. Vaikka sitä yhteistä aikaa olisikin enemmän kuin tarpeeksi.
Tollo :xmas:

Ite olen aina ajatellut kuten miehenikin että raha ei korvaa menetettyä vapaa-aikaa :whistle:
Yhesti olen ylitöitä tehnyt ja ylpeä siitä :heart:
 

Yhteistyössä