Eipä tehnyt nuorelle hoikalle tytölle hyvää kuulla arvosteluja painostaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normaalipainoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

normaalipainoinen

Vieras
Kyse on minusta. Olin n. parikymppinen, pituutta 174 ja painoa 52kiloa. Tiedän, että olin lievästi alipainoinen.

Muutettiin uudelle asuinalueelle ja naapurissa asui vanhan kansan ihminen. Kun se näki minut, se alkoi kauhistella tyttärensä kanssa, miten ruma olen. Olen liian laiha ja tosi ruman näköinen kun luut törröttävät joka suunnasta.
Mulle tuli aivan hirvittävän paha mieli.

Sittemmin tulin raskaaksi ja sen jälkeen en ole koskaan painanut alle 65 kiloa. Vaikka laihdutinkin.

Yhä edelleen nämä samat naapurin ihmiset jaksavat muistella, miten kuvottava olin silloin ensitapaamisella ja päälle yökkäysrefleksit. Kehuivat silloin minua, kun olin pulleimmillani ja painoin 74kiloa, että nyt olet terve ja kaunis, vaikka itse pidin silloin itseäni liian lihavana. Totta se on, mahamakkarat tursusivat housunkauluksesta yms yms. hirveät allit.

Nää tyypit ovat muuttaneet jo pois, kehtaavat vielä ihmetellä, miksi en pidä yhteyttä. :kieh:

[QUOTE="vieras";26141715]Sinulla täytyy olla itsetunnossa pahasti vikaa, jos seurustelet noin sekopäisten naapurien kanssa yhtään.[/QUOTE]

Et edes itse huomaa, mutta sinun kommenttisi kuuluu samaan kastiin minun entisten naapureitteni kanssa. Että pata kattilaa soimaa nyt.

Enkä pidä yhteyttä heihin, kuten tuossa viimeisessä lauseessani käy ilmi.

Ei pidä olla niin herkkähipiäinen. Sitäpaitsi eikö se ole hyvä juttu, että edes joku kehuu normaalipainoisia ja pulleita. Eiköhän media tuputa tuota alipainoista kauneusihannetta ihan tarpeeksi.

Et edes itse huomaa, mutta sinun kommenttisi kuuluu samaan kastiin minun entisten naapureitteni kanssa. Että pata kattilaa soimaa nyt.

Enkä pidä yhteyttä heihin, kuten tuossa viimeisessä lauseessani käy ilmi.
Tarkoitin, että se tekemisissä oleminen olisi pitänyt katketa jo alkuunsa ennen kuin muuttivat pois. Jos jopa ihmettelevät, että mikset pidä yhteyttä, niin kyllä teillä jonkinmoiset välit oli. Eli vaikka oli ehkä töksäytetysti sanottu, niin varmaan siinä vähän totta on. Jos päästää ties mitä sekopäitä lähelleen, niin tottakai tulee satutetuksi. Joku toisenlainen ihminen olisi alkanut kiertämään kyseiset imiset kaukaa ja naureskellut vajakeille takanapäin.

[QUOTE="vieras";26141757]Ei pidä olla niin herkkähipiäinen. Sitäpaitsi eikö se ole hyvä juttu, että edes joku kehuu normaalipainoisia ja pulleita. Eiköhän media tuputa tuota alipainoista kauneusihannetta ihan tarpeeksi.[/QUOTE]
Eli kun media tuputtaa alipainoista kauneusihannetta, niin on oikein mennä vittuilemaan sille naapurin alipainoiselle ja kertoa miten yököttävä hän on?

Onko kukaan koskaan kokeillut sanoa arvostelijoille, että nyt olet epäkohtelias, loukkaat minua sanoillasi, sinulla ei ole oikeutta puhua minulle noin. Yleensä kai ihmiset haukkuvat toisia tyhmyyttään ennemmin kuin ilkeyttään. Jos kohde ei osoita pahastuvansa, arvostelija tuumaa, että on ihan sopivaa puhua tähän malliin.

Minulle on kanssa huomauteltu lapsesta saakka kuten ap:lle. Todellakin on satuttanut, mietin nuorena, että olenko ihan kamalan ruma, kehtaanko mennä ulos, mitä ihmiset ajattelee? Nykyään on jo parempi itsetunto, ikää 30. Huomauttelijoilta kysyn nykyään, että miksi laihoille saa heidän mielestään huomautella, saako lihaville? Nuorena en osannut sanoa näin, ja sanat jättivät jäljet.

Yhteistyössä