V
vierastan
Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1501577
Ei oltu ehditty edes antaa vielä nimeä vauvalle.
Ei oltu ehditty edes antaa vielä nimeä vauvalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:?????? mä en nyt ymmärtänyt tota sun komenttia vauvasta
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:?????? mä en nyt ymmärtänyt tota sun komenttia vauvasta
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Miten hitossa se vauvan nimen saanti tähän liittys?
Vai ampuiko joku vauvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja kitty:?????? mä en nyt ymmärtänyt tota sun komenttia vauvasta
tämän miehen perhe oli paikalla. Vauvaa ei oltu vielä kastettu.
Eihän sitä tossa jutussa lukenu.Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja kitty:?????? mä en nyt ymmärtänyt tota sun komenttia vauvasta
tämän miehen perhe oli paikalla. Vauvaa ei oltu vielä kastettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Miten hitossa se vauvan nimen saanti tähän liittys?
Vai ampuiko joku vauvaa?
jäi pieni lapsi isättömäksi todella pienenä.
Alkuperäinen kirjoittaja miee:Kannattaako tollasessa sakissa yleensäkään liikkua...
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Mistä päättelet ettei nimeä ollut?
Alkuperäinen kirjoittaja evv:Miten noin kauheen typerää porukkaa ylipäänsä voi olla? Saati kuinka ne saa aseenkantoluvan?
Alkuperäinen kirjoittaja evv:Miten noin kauheen typerää porukkaa ylipäänsä voi olla? Saati kuinka ne saa aseenkantoluvan?
Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:surettaa kun olin uhrin kanssa samaan aikaan koulussa. ihan tavallinen hiljainen kaveri oli. niin se elämä vain vie eri suuntiin ja ihmiset tekevät erilaisia ratkaisua elämänsä suhteen. Sääli lasta ja vaimoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:no onhan se parempi isättömänä kasvaa, eihän ihmiset koskaan muutu vai? Parasta että alkoholistinkin jättää heti, mitä sitä turhaan minnekään hoitoon kannustaa, kerran juoppo aina juoppo? Parasta vaan jos kaikki olisivat yksinhuoltajia. mihin sitä isää tarvitsee, eikö niin? ja parasta että kuolevat kaikki pois niin ei tarvitse tapaamisoikeuksiakaan miettiä...
Kyllä ihmisen kuolema on aina turha mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:no onhan se parempi isättömänä kasvaa, eihän ihmiset koskaan muutu vai? Parasta että alkoholistinkin jättää heti, mitä sitä turhaan minnekään hoitoon kannustaa, kerran juoppo aina juoppo? Parasta vaan jos kaikki olisivat yksinhuoltajia. mihin sitä isää tarvitsee, eikö niin? ja parasta että kuolevat kaikki pois niin ei tarvitse tapaamisoikeuksiakaan miettiä...
Kyllä ihmisen kuolema on aina turha mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:surettaa kun olin uhrin kanssa samaan aikaan koulussa. ihan tavallinen hiljainen kaveri oli. niin se elämä vain vie eri suuntiin ja ihmiset tekevät erilaisia ratkaisua elämänsä suhteen. Sääli lasta ja vaimoa.
Eiköhän sillä vaimolla ja lapsella oo jo parempi näin.