Eipä se ihmishenki ole paljonkaan arvoinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierastan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:/ Ai että mää sitte tykkään noista kaikista Helvetin Perkeleistä ja Bandiiteista ihan sydämeni pohjasta, tuntuu olevan niin älykästä ja sydämellistä porukkaa, että.
:headwall: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja evv:
Miten noin kauheen typerää porukkaa ylipäänsä voi olla? Saati kuinka ne saa aseenkantoluvan?

Kaikillahan varmasti on ne luvat aseisiin... :whistle: Tuntuu noilla älykääpiöillä olevan ihan omat säännöt ja luvat kaikkeen.

surettaa kun olin uhrin kanssa samaan aikaan koulussa. ihan tavallinen hiljainen kaveri oli. niin se elämä vain vie eri suuntiin ja ihmiset tekevät erilaisia ratkaisua elämänsä suhteen. Sääli lasta ja vaimoa.

Alkuperäinen kirjoittaja evv:
Miten noin kauheen typerää porukkaa ylipäänsä voi olla? Saati kuinka ne saa aseenkantoluvan?

Mitä hittoa (kauniisti sanottuna) rikollinen tekee jollain aseenkantoluvalla? Ei niiden aseisiin edes sais kantolupia ne on sitä kaliiperia jo.

Typeriä ihmisiä on uskomaton määrä tässä maailmassa, eikä niistä kaikki oo edes rikollisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:
surettaa kun olin uhrin kanssa samaan aikaan koulussa. ihan tavallinen hiljainen kaveri oli. niin se elämä vain vie eri suuntiin ja ihmiset tekevät erilaisia ratkaisua elämänsä suhteen. Sääli lasta ja vaimoa.

Eiköhän sillä vaimolla ja lapsella oo jo parempi näin.

no onhan se parempi isättömänä kasvaa, eihän ihmiset koskaan muutu vai? Parasta että alkoholistinkin jättää heti, mitä sitä turhaan minnekään hoitoon kannustaa, kerran juoppo aina juoppo? Parasta vaan jos kaikki olisivat yksinhuoltajia. mihin sitä isää tarvitsee, eikö niin? ja parasta että kuolevat kaikki pois niin ei tarvitse tapaamisoikeuksiakaan miettiä...

Kyllä ihmisen kuolema on aina turha mielestäni.

no onhan se parempi isättömänä kasvaa, eihän ihmiset koskaan muutu vai? Parasta että alkoholistinkin jättää heti, mitä sitä turhaan minnekään hoitoon kannustaa, kerran juoppo aina juoppo? Parasta vaan jos kaikki olisivat yksinhuoltajia. mihin sitä isää tarvitsee, eikö niin? ja parasta että kuolevat kaikki pois niin ei tarvitse tapaamisoikeuksiakaan miettiä...

jos se tapahtuu ennenaikaisesti ja väkivaltaisesti

Tää heitto oli varmaan tarkotettu mulle, joten vastaaan.

Parastahan olis ku laps sais kasvaa tasapainoisessa perheessä turvallista elämää. Ihminen voi muuttua kyllä mikäli itse sitä haluaa, mutta mikään hoito ei auta ellei sitä omaa tahtoa ole. Joskus todellakin se yksihuoltajan lapsena eläminen on parempaa mitä koko perheenä, johon kuuluu vanhempi joka ei oikeasti kykene vanhemmuuuteen asettaen lapsen tarpeet etusijalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Eiköhän sillä vaimolla ja lapsella oo jo parempi näin.

Perustele.

Yhteistyössä