Eipä oo ihmeemmin rahaa mutta toimimpa nyt kuitenkin ja tilasin lapsille sängyt :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Ja siis henkinen tyydytys taas yhdestä hoidetusta asiasta on valtava :)

Nyt pitäis lähtee metsästämään vaan patjoja niihin.. Hitsi kun tekis mieli ostaa memoryvaahtopatjat.. Mutta ehkä me sit kuitenkin tyydytään ihan normivaahtomuoviin kun lapset eivät vielä ole ihan välttämättä yökuivia...

No niin taas yksi asia hoidettu :)
Oot kai jo käyttänyt patjasuojia...meillä se petarin irtopäällisen alla---ei hiosta kuten jos olis petarin ja lakanan välissä. Siis sellainen jossa toinen puoli kumia. Onhan niitäkin malleja jotka hengittää hyvin.

No niin taas yksi asia hoidettu :)
Oot kai jo käyttänyt patjasuojia...meillä se petarin irtopäällisen alla---ei hiosta kuten jos olis petarin ja lakanan välissä. Siis sellainen jossa toinen puoli kumia. Onhan niitäkin malleja jotka hengittää hyvin.

Fleeceä mä oon tähän asti käyttänyt, mutta toihan oli hei hyvä idea! En oo tullut kyllä ollenkaan ajatelleeksi :D

Fleeceä mä oon tähän asti käyttänyt, mutta toihan oli hei hyvä idea! En oo tullut kyllä ollenkaan ajatelleeksi :D

Joo kantsii vaan se muistaa ettei naamalleen pieni lapsi ole läpi yön muovin kohdalla, se kun ei hengitä...Mutta suojaa hyvin äkilliset oksutaudit, ripulit sun muut "patjanpilaajat" :)

ps. kangaskaupasta saa joskus isomman "jämäpalan" edullisemmin kuin marketista...

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Pienillä lapsilla ei painon takia ole välttämättä oikein tarvetta parempiin patjoihin. Samoin paremman lihaskunnon vuoksi pystyvät nukkumaan edullisemmilla patjoilla. Panostaisin itse niihin vasta myöhemmin, esim. teini-iän alkupuolella, niin menevät parhaassa tapauksessa siihen asti, että muuttavat kotoa.

Meillä on jyskyn peruspatjat, ja ne on ollut hyvät! Mieluummin niin että ostaa edulisia ja vaihtaa tarvittaessa, kuin että ostaa sikakalliin patjan jota sitten pitää pissaisena kun ei raaski vaihtaa uuteen! Ja tosiaan muovitettu frotee kunnollisen petarin alle =)

[QUOTE="vieras";24961438]Pienillä lapsilla ei painon takia ole välttämättä oikein tarvetta parempiin patjoihin. Samoin paremman lihaskunnon vuoksi pystyvät nukkumaan edullisemmilla patjoilla. Panostaisin itse niihin vasta myöhemmin, esim. teini-iän alkupuolella, niin menevät parhaassa tapauksessa siihen asti, että muuttavat kotoa.[/QUOTE]

Okei :D No kiva tietää. Mä vaan ajattelin asian tietty omalta kannaltani, en haluaisi joutua nukkumaan minkään pelkän vaahtomuovipatjan päällä ja sitten aloin miettimään että kamala mä oon sitten jos oletan lasten sellasilla nukkuvan mukavasti... Mutta siis joo, toi kyllä helpotti mun tunnontuskaa :D

Ja mä oon niin "pihi" että laitoin tuota muovitettua kangasnojatuolien istuinosaan. Ei tarvii miettiä miten pehmusteen kuivaa jos kaatuu jotain tai pieneltä muu vahinko, päällinen pesuun ja avot ;)

Ja totta että vaahtomuovipatja on ok, saahan sitä paksulla petarilla jämäkäksi jos tarvii...tai ostaa paksumman patjan heti alkuun?

Viimeksi muokattu: