Eipä ne VUOKRANANTAJATKAAN niin reiluja ole!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
Me ollaan lähdetty asunnosta jo 10.9 maksettu sähkölasku heti kun se tuli 24.9 . vuokranantaja lupasi maksaa heti puolet vuokrasta ja 2kk takuun takas ,mutta mitään ei ole kuulunut. perjantaina soitin ja kysyin missä rahat viipyy.lupasi laittaa heti maanantaina osuuspankista ,että on heti perillä eikä vieläkään näy rahoja! mä alan kohta perimään niitä muuta kautta!! ei tämäkään ole kivaa,että kun hoidat omat asiat hyvin ,niin sitten vuokranantaja on se joka ei maksa!

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Me ollaan lähdetty asunnosta jo 10.9 maksettu sähkölasku heti kun se tuli 24.9 . vuokranantaja lupasi maksaa heti puolet vuokrasta ja 2kk takuun takas ,mutta mitään ei ole kuulunut. perjantaina soitin ja kysyin missä rahat viipyy.lupasi laittaa heti maanantaina osuuspankista ,että on heti perillä eikä vieläkään näy rahoja! mä alan kohta perimään niitä muuta kautta!! ei tämäkään ole kivaa,että kun hoidat omat asiat hyvin ,niin sitten vuokranantaja on se joka ei maksa!

häh? 10.9 oli eilen ja eihän tuo sähkölasku oo vielä voinu ees tulla tai maksaa jos 24.9?

ja vuokranantaja tekee kämpässä loppukatselmuksen ja sit päättää on remontin tarvetta ja onko se normi kulumaa vai ei ja sit päättää maksaako takuuvuokran takaisin vai pidättääkö sen remppaan.

siis tarkoitin ,että lähdimme 10.8 ja maksoin 24.8. se on käyny kuule sen jo kattomassa ,kun on uudetkin jo tilalla. meillä on siis kas tuo op. kaikki piti olla ok,mutta rahoja ei vaan näy!

siis tarkoitin ,että lähdimme 10.8 ja maksoin 24.8. se on käyny kuule sen jo kattomassa ,kun on uudetkin jo tilalla. meillä on siis kas tuo op. kaikki piti olla ok,mutta rahoja ei vaan näy!

Kuukausi on varmaan ihan maksimiaika mitä tuota takuuvuokraa voi odotella, me maksetaan aina heti kun tieto tulee, että kämppä on OK:

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:

Kuukausi on varmaan ihan maksimiaika mitä tuota takuuvuokraa voi odotella, me maksetaan aina heti kun tieto tulee, että kämppä on OK:

kämppä on ok. hän itse sanoi ,kun ekan kerran soitin. mitään ei kullemma ole,että ei saatais niitä takas! ja silti vaan kestää!

kämppä on ok. hän itse sanoi ,kun ekan kerran soitin. mitään ei kullemma ole,että ei saatais niitä takas! ja silti vaan kestää!

Ota kuluttajaneuvojaan yhteyttä ja pyydä hoitamaan asia - ei kannata itse alkaa riitelemään, koska vuokranantajillakin on keinonsa :/

Ota kuluttajaneuvojaan yhteyttä ja pyydä hoitamaan asia - ei kannata itse alkaa riitelemään, koska vuokranantajillakin on keinonsa :/

varmasti otankin! minkä takia aina luvataan ja luvataan! puhelimeenkaan ei vastat jos yritän soittaa!!! olen ennen perjantaita ,kun vihdoin sain kiinne,niin soitin toista viikkoa ei mitään vastausta ja nyt sitten todellakin sain perjantaina kiinne lupas maksaa heti ja tänään ,kun olen yrittänyt ei taaskaan vastaa! menee koko ajan vastaajaan . =(

tässä kiitos,kun yrität itse hoitaa asiat hyvin ja pidät kämpästä hyvää huolta,niin tässä kiitos!

niin ja HOX, palautus korkojen kera!!! Jos kovin alkaa venymään, niin pitäähän siitä jotain hyvitystä saada, kun tuo raha on tavallaan vuokranantajalle ilmaista lainaa.

ja mikä hassuinta tämä vuokranantaja EI ole YKSITYINEN vaan velkaa näkevä KUNTA!!! Että luulis ,maksavas ,kun se eol sen vuokranantajan persnahasta vaan kunnan:

Jaa, no sit ;)

Eipä niistä yksityisistäkään niin kovin hyvää kokemusta ole.

Yhteistyössä