Eipä käy kateeksi niitä jotka ton nuorisoleirin vieressä asustaa. *turhista vaan*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Vissiin palolaitoksen nuorisoleiri on tossa metsän takana ja siinä heti tien toisella puolella rivitaloja missä asustaa pieniä lapsia ja luultavasti työssä käyviä.

Eilen selvästi ja kovaa kuulu tänne kaikenmaailman biisit ja lopettivat siinä 00.00 aikaan. Hyvä siinä on koittaa nukkua kun jyskää heti viereisellä pellolla. :O

Ja nyt aamulla kasilta alko taas soimaan. Aika mielenkiintonen musiikkivalinta oli mm. Pieni murhapolttaja, mikä äsken soi ja leirillä näytti olevan aika pientäkin porukkaa (alk. 7v.)

Noooh, mut en minä puutu, kuhan ei mun elämääni häiritte.. Mukavaa istua pihalla ja kuunnella musiikkia :D

Jos kerran lopettivat klo 00:00 ja aloittivat uudestaan aamukasilta, niin ei tuo kovin pahalta mun korvaani kuulosta. Kun kyse kuitenkaan ei ole jokapäiväisestä rellestämisestä, vaan muutaman yön leiristä :)

Jos kerran lopettivat klo 00:00 ja aloittivat uudestaan aamukasilta, niin ei tuo kovin pahalta mun korvaani kuulosta. Kun kyse kuitenkaan ei ole jokapäiväisestä rellestämisestä, vaan muutaman yön leiristä :)

No juu ei, mutta mietin että miten sellaiset pienet mahtaa nukkua, jos vaikka ovat tottuneet nukkumaan jo seiskan tai kasin aikaan.

Ja tosiaan painotan, että mua ei tuo leiri haittaa ollenkaan mukavaa, että pienille on tekemistä :) Tuo kestää kai viikon.

Joskus ohjaajana kyseisen instanssin leireillä olleena voin kertoa, että kyllä ne pienimmät hyvin nukkuu päivän rientojen jälkeen vaikka vähän meteliä olisikin.

Hei!

Mun vanhin lapsi on ko. leirillä! :) Heillä on hiljaisuus joo klo24 ja herätys klo8. Toki onhan tuo sit inhottavaa naapurissa oleville asukkaille! Luulin,et paikka on ihan metsän keskellä...

Hei!

Mun vanhin lapsi on ko. leirillä! :) Heillä on hiljaisuus joo klo24 ja herätys klo8. Toki onhan tuo sit inhottavaa naapurissa oleville asukkaille! Luulin,et paikka on ihan metsän keskellä...

Juu eiii ku täälä kylillä se on :D No, kuhan lapsilla on hauskaa, eikä tollasta täällä oo ennen ollukkaa ja tiiä koska taas seuraavaks on :)

Joskus ohjaajana kyseisen instanssin leireillä olleena voin kertoa, että kyllä ne pienimmät hyvin nukkuu päivän rientojen jälkeen vaikka vähän meteliä olisikin.

mut jossiin on asutus vieres niin pitäis hiljaisuus olla jo hiukan aikasemmin. ja muutenkin ajatella myös niitä leirin naapureita ettei sitä musaa soiteta täysillä koko päivää.

meil on tuos yli 10km päässä armeijan ampuma-alue ja kun siellä on harjoitukset niin ikkunat helisee täällä. viikon jälkeen alkaa olla aika kypsä siihen jytkeeseen vaikka ei se onneks oo niin häiritsevää kuin tuollainen leiri. leirit olis kyl paras pistää juurikin asumattomalle aueelle.

[QUOTE="viima";24115472]meil on tuos yli 10km päässä armeijan ampuma-alue ja kun siellä on harjoitukset niin ikkunat helisee täällä. viikon jälkeen alkaa olla aika kypsä siihen jytkeeseen vaikka ei se onneks oo niin häiritsevää kuin tuollainen leiri. leirit olis kyl paras pistää juurikin asumattomalle aueelle.[/QUOTE]

Voi miten hauskaa verrata nyt lasten ja nuorten leiriä ampuma-alueeseen! Se on vaan viatonta lasten ilakointia joka kestää vaan viikon, yrittäkää ihmiset kestää. Ja nää leirit on monelle nuorelle ihan ikimuistoisia juttuja. Parempi kai palokuntaleirillä opettelemassa jotakin järkeviä taitoja kuin kylillä pahanteossa.

[QUOTE="Essi";24117317]Voiiiii, minunkin laps on palokuntaleirillä parhaillaan. Ovatkohan samalla leirillä. Ikävä mussua...[/QUOTE]

Täällä on joka paikasta porukkaa. Kieltämättä päivän mittaan on alkanu mietityttää musiikki valinnat. Just toi pieni murhapolttaja ja sit tuli petriä ja vaikka mitä ja vit*t lenteli. :O

Minkä ikäsiä tuolla leirillä on??

Yhteistyössä