eiliset satuhäät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kivat häät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli uusinta.näytti pari löytyvän vuoden 2008 satuhääporukasta ja kuulemma eronneet jo...ja tottakai sit sen uutisen myötä otettiin joukko ryntäys facebookiin katsomaan niiden tiedot :)
 

Yhteistyössä