Eiliset kirpputorilöydökset kuvina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hups. En hoksannut.

Eli kirjat 0,20 - 2 eetua kipale. Kallein oli se Topeliuksen runokirja.
Juomalasit olivat 2,50 - yhteensä kuusi lasia.
Pursotin oli 3 euroa.
Pikkupojan sammarit 50 senttiä.
Teinin nahkatakki 40 euroa.
Naulakko lastenhuoneeseen 0,5 euroa.
Farkut ja kassit 1-3 euroa kipale.
Hattu itselleni 12 euroa.
Ja lasten rakennustyökalusarja 15 euroa.

Nuo lasit oli ihania. Äidilläni on tuollainen pursotin/keksintekokone :D ja edelleen hyvässä iskussa. Tykkään eniten tavaroista, jotka on tehty toimiviksi ja kestämään. Ällöttää, kun monet nykyajan härpäkkeet kestävät käytössä vain vähän aikaa.

Lapselle: Zara-kevättakki 3 e, Brio-rakennussarja 75 osaa 3 e.
Kovasti yritän olla ostamatta kirpputoreiltakaan, nuo nyt olivat vähän sellaisia must-juttuja. Itselle en juurikaan osta, joskus jotain retrokangasta ja -astioita. Mutta kovin ovat vähiin käyneet oikeasti hyvät kirppislöydöt.

[QUOTE="vieras";22213586]Lapselle: Zara-kevättakki 3 e, Brio-rakennussarja 75 osaa 3 e.
Kovasti yritän olla ostamatta kirpputoreiltakaan, nuo nyt olivat vähän sellaisia must-juttuja. Itselle en juurikaan osta, joskus jotain retrokangasta ja -astioita. Mutta kovin ovat vähiin käyneet oikeasti hyvät kirppislöydöt.[/QUOTE]

Tuo Brio-sarja kuulostaa vallan upealle löydölle!

[QUOTE="vieras";22213608]Niinpä. Hulluilta päiviltä jätin ostamatta sen Brio-laatikon (49,90) kun tuo riitti pojalle ihan hyvin :)[/QUOTE]

Minä olen huono ostamaan leluja mukuloille, mutta briot sisäleluiksi (lähinnä junaratajuttuja yms) ja Duplot verantaleluiksi kesäkauden ajan ovat niitä jotka tuntuvat "oikeille" eli eivät aiheuta huonoa omaatuntoa tai ärsytä muuten.
Osa sarjojen palasisita meillä yli 25 v vanhoja eli hyvin kestäneet aikaakin.

Kävin perjantaina pikapikaa kripulla ja nämä tarttuivat mukaan tällä kertaa.

Saippuateline pikkuveskiin (2 euroa):

saippuateline.jpg

Askartelukirja jo ennestään ylitäyteen askartelukirjahyllyyni (2,5 euroa)

luovalapsi.jpg

Jotain joulupukin konttiin (10 euroa):

tyok3.jpg

Vähän mauttomia, mutta lapsille mieluisia sisisutustarroja lastenhuoneiden joulukoristeluun (3 euroa)

joulutarraoja.jpg

Kuvaamatta jäivät yhden euron toppahanskat (ikuinen puutetavara talossa, jossa puolisen tusinaa leikki-ikäistä) ja kahden euron vanha pitsiliina olohuonene sivupöydälle.

Eiliset kirpputoriostokset:

Palaan huomenna toisin kuvin

Popcornkone 5 euroa.
Lasten kirjat 1,5 euroa kappale.
Päiväpeitto teinin asuntolakämppään. 6 euroa.
Pianettu "mollamaija-aihio" 3 euroa. (Ostan sen mukaan vanua ja lankaa ja annan veljenlikalle joululahjaksi)
Vauvan body 1,6 euroa.
Minulle nuttu 9 euroa.

Siis IHANA tuo popparikone!!! :D Aivan huippu! :D :D

mä ostin eilen kirpparilta: nalle puh auto+perävaunu+hahmot 4e
iso legopussi missä oli lego blondi nukke ja iso tuoli+paljon vauvalegoja 10e
2 pussia bratseja eli yhdessä pussissa keskikokoinen brats+poni 2e,yht.4e
uusi pöllö-käsinukke 2e
uusi orava-käsinukke 2e
kammattava ja karvojen väriä vaihtava koira 2e
piirtonalle+kaksi kynää 2e
my little pony t-paita 2e 116 cm
bamse ph paita 3e 116 cm
Kaupasta sain eilen lasten iloksi hello kitty joulukalenterin 5e.

Alkuperäinen kirjoittaja muumifanin äiti;22577601:
Chef: Mä luulen hypistelleeni tuota muumipalapeliä myös käsissäni, ainakin samalla tavalla oli muoveihin pakattu ja hinta sama, ja tietenkin itse kuva. ;)

:D maailma on melko pieni :D

Sakko kysyä että miksi jätit sen ostamtta? Mun mielestä se oli siisti ja edullinen, joten ostin äkkiä pois :D

mä en maksa enää palapelista kirpparilla enemmän kuin 1e koska täällä on niitä melkein koko ajan vinot pinot myynnissä. onko 5kpl taskukissan/koiran pussista 2.50 paljon? katselin niitä kirpparilla mutta jäi ostamata (en tiia niiden oikeeta hintaa) .paljonko pyytäisin vauvalegopussista missä on legoja noin 15 kpl?

Yhteistyössä