Kyllä oli kamala ukko siinä
Muutenkin koko häät aivan kamalat. Mun avomieskin sanoi et just ton takia meille ei ikinä tuu kirkkohäitä...Mut en kyllä tahtoskaan. Kaks kertaa oon "saanut" kirkkohäät ja molemmat liitot meni kiville. Ekat oli nuoruuden kapinaa,mies oli renttu ja kaikki sanoi että älä hyvä tyttö mee naimisiin.. Ja joo mies ryyppäs ja käytti kaikkee muutakin, viiminen pisara oli kun kävi nyrkein mun kimppuun kun olin just ollu leikkauksessa,kohdun ulkonen raskaus,joka jouduttiin leikkaamaan pois
. Naimisissa olo kesti vuoden verran. Sitte kuvittelin löytäneeni ihanan miehen jonka kanssa käytiin 3kertaa mikroinjektio lapsettomuushoidoissa tuloksetta kolme kertaa,siinä onnistumatta. Sitte mentiin naimisiin ja tulin raskaaksi melkein heti häiden jälkeen luomusti..Kun vauva oli syntynyt, mies piti varpajaiset seuraavana päivänä,enkä saanut sitä kiinni koko päivänä. Oli sitte ollut jossain ihme porukassa ja oli vetänyt mm subuteksia!! Vauva-aikana veti pillereitä koko ajan ja tuskin muistaa koko aikaa
Vielä yritettiin olla yhes jonkun aikaa. Kamalia riitoja koko ajan ja mies ajoi autonkin katolleen pilleripäissään ja siitäkin ilmotti lapulla keittiön pöydällä: auto on atomeina..eikä ees herännyt kun pyysin juttelemaan...Normaali mies olisi heti soittanut vaimolle,mutta tää lähti baariin. Auto oli mun. Sen jälkeen pyysin turhaan kauan miestä muuttamaan pois..Sitten petin miestäni jotta hän ymmärtäisi että kaikki on ohi! Ja muuten, en saanut seksiä pariin vuoteen omalta mieheltäni.. joo vieraisiin lähtö oli väärin, mutta se avasi miehen silmät...että pakko häipyä. Siitä alkoi sen lopullinen alamäki kaverilla. On välillä ollut puolikin vuotta näkemättä lasta ja puhelimet jatkuvasti hukassa, niin ei saanut poikakaan isiä kiinni..Nyt mulla on mailman paras mies. Vastuuntuntonen ja pitää poikaa ninku omanaan. Poika menee kaiken edelle
Poika puhuu isästä ja biologisesta isästä. Poika on monesti sanonut että menkää naimisiin ni sitte hän saa pikkuveljen tai siskon! Sen mielestä lapsia tulee vasta ko on naimisissa
Toivottavasti saan vielä vihkisormuksen tältä ihanalta ja kiltiltä mieheltä :heart: