N
Nukku-Matti
Vieras
Kattoiko kukaan? Kuka olis niin kiltti että kertoisi ketkä tippuivat? Jäi viimeisestä mainoskatkosta lähtien katsomatta kun joko laittoi minun silmät kiinni... =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pohojalaane:kun vaan ne ei voittais missä on äiti ja lapset. ärsyttävää porukkaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pohojalaane:kun vaan ne ei voittais missä on äiti ja lapset. ärsyttävää porukkaa
Samaa mieltä, kyllä mä ymmärrän että uskotaan, mutta kun joka tienristeyksessäkin pitää kiittää herraa ja kysyä tietä häneltä
Melkein on jo pakko käydä kurkkaamassa voittaja, ettei ne vaan voita
Alkuperäinen kirjoittaja Amazing race:http://www.cbs.com/primetime/amazing_race8/
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pohojalaane:kun vaan ne ei voittais missä on äiti ja lapset. ärsyttävää porukkaa
Samaa mieltä, kyllä mä ymmärrän että uskotaan, mutta kun joka tienristeyksessäkin pitää kiittää herraa ja kysyä tietä häneltä
Ai muitakin tökkii leskirouvan ja hänen pesueensa "thank you Jesus"- hössötys ihan joka tilanteessa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pohojalaane:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pohojalaane:kun vaan ne ei voittais missä on äiti ja lapset. ärsyttävää porukkaa
Ai muitakin tökkii leskirouvan ja hänen pesueensa "thank you Jesus"- hössötys ihan joka tilanteessa?![]()
joo tökkii ja pahoin....kukin saa mun puolesta uskoa kuinka paljon tahtoo, mutta ei nyt joka asiasta tosiaan tarvi jeesusta kiitellä
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Mä olen ollut aikamoinen Amazing Race fani, mutta tämä perhe-kisailu saa mun silmäni lurpsahtamaan alle aikayksikön. Toivottavasti seuraavan kauden jaksot tulisivat pian....