Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

plm
En olisi ostanut mitään ja tehnyt valituksen myymäläpäällikölle.
Todella törkeää käytöstä. En ensinnäkään tykkää että joku tulee koputteleen, se on raivostuttavaa.
Olisin koputellut takaisin.
 
popo
EI jumankauta :O

Tää nyt ei niin paha ole, mut olin raskaana ja vaatekaupassa, niin -entinen- ystäväni sattui samaan aikaan ja pysähtyi, katsoi päästä varpaisiin tosi inhasti ja tokaisi tyrmistyneenä "MITÄ sä täällä teet!?"....."ööööh... no katselen vaatteita itselleni..."
Sit mutisi jotain että et sä täältä mitään löydä itelles...
No joo en kyllä löytänyt, mutta ajattelin että jos... miksei ihmiset osaa käyttäytyä??
 
varakas shoppailija
Joo, mä kanssa, kokoa 40 ja esim. Vilalta vaatteet kokoa M, menin helsinkiläiseen pikkuputiikkiin katselemaan. Hypistelin sellaista ryppyistä hametta, kun omistaja tuli sanomaan, että tuo ei sovi tuon kokoiselle takamukselle, rypyt oikenevat! Olin että kiitos ja näkemiin. Hitto, kun olisikin voinut valittaa mutta kun oli liikkeen omistaja (tiedän, että oli, olin tuolloin työssä siinä lähellä). Eka ja vika kerta kun kävin, kannan mieluusti rahani muualle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:
Tässä etsin just, mihin voisin laittaa palautetta kyseisestä myyjästä.
Olin kyllä ite hieman hämmentynyt :O
suoraan liikeeseen/netin kautta tai jos on joku asiakaspalvelunro,niin soitto sinne..kiinnostas kyl tietää,et mis noin "hyvää" palvelua saa :whistle:
 
tuuttuu
Soita suoraan liikeeseen ja kysy kuka on liikeen pomo, kerro suoraan asiasi ja ajankohta jolloin asioit. Näin tietävät ketä vuorossa on ollut ja viesti menee varmemmin perille kuin jonkun nettilinkkien välityksellä.
 

Yhteistyössä