Niin onkinAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Se vihreä oli ihana (body ja potkarit) :heart:
Itse otin rahana, kun noita vaatteita löytyy mielinmäärin. Sillä sitten ostan ainakin toppapuvun.
Varmaan on kaikki ihania, en yhtään epäile. En ole pahemmin käynyt kuvia katsomassa, mutta tuo vihreä asu pisti heti silmään =)Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Niin onkinAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Se vihreä oli ihana (body ja potkarit) :heart:
Itse otin rahana, kun noita vaatteita löytyy mielinmäärin. Sillä sitten ostan ainakin toppapuvun.
Minä kyllä tykkäsin tästä pakkauksesta muutenkin. Tai sitten minulle vaan kelpaa kaikki, kun tykkäsin esikoisenkin pakkauksesta niin paljon :xmas:
Mä oon kahdelta edelliseltäkin ottanut ja oon aina tyytyväinen ollut.Kyllä kun tollasia ilmatteeks saa,niin ei pitäis valittaa.Ja nyt oli tosi ihanat värit.Mieskin innoissaan tutkiAlkuperäinen kirjoittaja Simputti:Kerrankin joku kehuu, yleensä vaan ainaista valitusta niistä vaatteista
Me ostettiin vauvalahjaksi mun serkulle (siis suomessa asuvat serkut ) ruotsiin äippäpakkaus kun häntä niin harmitti se ettei siellä oo mitään vastaavaaAlkuperäinen kirjoittaja Simputti:Kerrankin joku kehuu, yleensä vaan ainaista valitusta niistä vaatteista
muttakun haluis jo pukee pojan noihin vihreisiinAlkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Siinä oli (ainakin vuonna 2002) ihan pasha tutti siinä pullossa, että enpä ole sitä kaivannutkaanAlkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Tuttipullo kuulemma poistettiin kun imetysfanaatikot vetivät siitä herneet nenään :snotty:
Tätini kertoi kun on Kelassa töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:muttakun haluis jo pukee pojan noihin vihreisiinAlkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
vielä muutama senti ja kilo pitäs tulla lisää.
mä oon tykänny noista kaikista..pussilakassa kivat eläin kuviot
Minkäs kokonen sulla on ja minkä kokosia nuo vihreet vaatteet on? Pienellähän ei haittaa jos on hieman isoja kun se ei liiku mihinkään. Hihojahan voi kääriä. Ite en oo koskaan hankkinu just sopivia kun niiden käyttöaika on niin lyhyt. Mutta kukin tyylilläänAlkuperäinen kirjoittaja jybis:muttakun haluis jo pukee pojan noihin vihreisiinAlkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
vielä muutama senti ja kilo pitäs tulla lisää.
mä oon tykänny noista kaikista..pussilakassa kivat eläin kuviot