Eilen tuli sitten haettua äippäpakkaus

Se vihreä oli ihana (body ja potkarit) :heart:
Itse otin rahana, kun noita vaatteita löytyy mielinmäärin. Sillä sitten ostan ainakin toppapuvun.

Esikoiselle otin vuonna -04 pakkauksen (oli vuoden -03 pakkaus) ja musta sekin oli kiva. Yleensäkin on ihanaa, että on tällainen mahdollisuus saada äitiyspakkaus. Meillä ainakin kaikkia vaatteita pidettiin ja oli vielä kuopuksenkin käytössä.

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Itse otin rahana, kun noita vaatteita löytyy mielinmäärin. Sillä sitten ostan ainakin toppapuvun.
Niin onkin :)

Minä kyllä tykkäsin tästä pakkauksesta muutenkin. Tai sitten minulle vaan kelpaa kaikki, kun tykkäsin esikoisenkin pakkauksesta niin paljon :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Niin onkin :)

Minä kyllä tykkäsin tästä pakkauksesta muutenkin. Tai sitten minulle vaan kelpaa kaikki, kun tykkäsin esikoisenkin pakkauksesta niin paljon :xmas:
Varmaan on kaikki ihania, en yhtään epäile. En ole pahemmin käynyt kuvia katsomassa, mutta tuo vihreä asu pisti heti silmään =)

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Kerrankin joku kehuu, yleensä vaan ainaista valitusta niistä vaatteista
Mä oon kahdelta edelliseltäkin ottanut ja oon aina tyytyväinen ollut.Kyllä kun tollasia ilmatteeks saa,niin ei pitäis valittaa.Ja nyt oli tosi ihanat värit.Mieskin innoissaan tutki :D

mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Kerrankin joku kehuu, yleensä vaan ainaista valitusta niistä vaatteista
Me ostettiin vauvalahjaksi mun serkulle (siis suomessa asuvat serkut ) ruotsiin äippäpakkaus kun häntä niin harmitti se ettei siellä oo mitään vastaavaa

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Tuttipullo kuulemma poistettiin kun imetysfanaatikot vetivät siitä herneet nenään :snotty:

Tätini kertoi kun on Kelassa töissä.
Siinä oli (ainakin vuonna 2002) ihan pasha tutti siinä pullossa, että enpä ole sitä kaivannutkaan
:xmas:

THA
Olen kerran tavannut työssäni äidin joka sanoi ettei kehtaa pukea vauvaansa lainkaan äitiyspakkausvaatteisiin, kun sitten heti kaikki tietää että on puettu ilmaiseksi saatuihin vaatteisiin! Muistututin, että verovaroilla me jokainen ollaan niitä äitiyspakkauksia rahoittamassa että ei kun käyttöön vaan hyvät vaatteet. Mutta kun ei niin ei.

Kotiäiti
Kietaisupaitoja ei enää ole, harmi. Ja tuttipulloa tosiaan... se olisi saanut olla, ei se imetys yhteen tuttipulloon kaadu... meillä ainakin esikoinen sai rintamaitoa myös pullosta, ja välillä vettä.

- -
On muuten yllättävän paljon sellaisia perheitä joissa ei "kehdata" pukea lasta äp-vaatteisiin yms.Meille on kerran jopa eräs hieman paremmin toimeentuleva äiti sanomaan että likka on "äitiyspakkaus-vauva" ...

?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
on ja ISOJA!! |O
kyl ne vauvat kasvaa....

:D
muttakun haluis jo pukee pojan noihin vihreisiin :whistle: :D
vielä muutama senti ja kilo pitäs tulla lisää.
mä oon tykänny noista kaikista..pussilakassa kivat eläin kuviot
Minkäs kokonen sulla on ja minkä kokosia nuo vihreet vaatteet on? Pienellähän ei haittaa jos on hieman isoja kun se ei liiku mihinkään. Hihojahan voi kääriä. Ite en oo koskaan hankkinu just sopivia kun niiden käyttöaika on niin lyhyt. Mutta kukin tyylillään

Tuosta kietaisupaidasta tulikin mieleen yksi juttu...

Vein pariviikkoista vauvaani neuvolaan vuonna miekka ja kilpi. Neuvolan th riisui pojan ja sanoi, että katsopas kun olet keksinyt näppärän tavan pukea kietaisupaidan lapselle. (Olin laittanut siten, että edestä pujotetaan kädet hihoihin ja solmitaan taakse). Mistä mä olisin voinut tietää, että se kuuluu toisinpäin :ashamed: :LOL:

Yhteistyössä