Eilen tuli sitten haettua äippäpakkaus

Äippätiiti
On nättejä vaatteita, mutta tosian reilun kokoisia. Ne 60cm vaatteet on samankokoisia mitä monet kaupasta ostetut 68cm vaatteet. Ja etenkin se toppapuku kyllä on todella reilun kokoinen, tismalleen saman kokoinen kuin viimevuoden pakkauksessa vaikka piti olla pienempi. Eikä ole mitään valitusta nyt tämä, totesimpahan vain.

Sirkkeli
Minä olen kyllä siitä outo tyyppi, että mun mielestä jokaisen vuoden paketti on ollut aivan ihana :eek: Ja varsinkin siitä tykkäsin jonka sain, kun lapseni syntyi elokuussa 1999.

Kaiken järjen mukaan minun olisi pitänyt ottaa pakkaus, koska olen myynyt kirpparilla suurimman osan vauvanvaatteista. Mutta rahana valitsin, kun itse tykkäisin että pakkauksessa olisi enempi pieniä vaatteita. Meillä on mennyt monta kuukautta, ennen kuin on voinut ajatellakaan jotain 70cm potkaria tms päälle. Kivan näköisiä vaatteita muuten. Pakkauksen olisin ottanut vain toppapuvun takia, mutta nythän täälläkin on puitu jo moneen eri otteeseen miten se puku on iso, joten hyvilläni olen etten tammivauvalle pakkausta puvunkaan takia ottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Minä olen kyllä siitä outo tyyppi, että mun mielestä jokaisen vuoden paketti on ollut aivan ihana :eek: Ja varsinkin siitä tykkäsin jonka sain, kun lapseni syntyi elokuussa 1999.
Mie oon kans, esikoisella on 05-pakkaus ja neidillä tää uus. Molemmat oli aivan ihania! =)

Yhteistyössä