Eilen selvisi,että kolmas poika tulossa!!!!

• Viestiketjun aloittaja olen onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
olen onnellinen
4D-ultra kahlattu läpi ja tämä neljäs lapsi on poika. Lääkäri totesi vielä lähtiessä, että se sukupuoli on sitten 100% ei se siitä enään miksikään muuksi muutu.
Aikamoinen ukkovalta mein talossa jyllää :) 4-2 huh :)

:heart:
onnea hirmu paljon!
jos kaikki pojat on yhtä villejä kun minun ja siskoni poika niin voin kuvitella miten villiä meininkiä niissä perheissä on missä on poikia paljon:D
saitko kuvia? voitrko laittaa tänne?=)

Onnea!:flower:

Pojat on ihania ja tytöt myös =) Meillä lievä ukkovalta, kun lapsista 2 poikia ja kolmas on tyttö. Neljättä odottelen syntyväksi tammikuussa ja ultrassa (normiultra) pojan kalleuksia ei näkynyt, mutta voi silti kuulemma olla ihan kumpi vain. Molemmat yhtä tervetulleita :heart:

Meillä pojat ovat villejä,mutta ei tuo tyttö yhtään huonommaksi siinä hommassa jää :D

"shihtzu"
Poika pitäisi mullekin tulla tuo esikoispojan seuraksi ja meillä on sitten todellinen ukkovalta, kun kaikki 3 koiraakin on poikia, niin suhde on 5-1. Minä olenkin tän perheen todellinen pomo ainoana naispuolisena :)

aloittaja
:heart:
onnea hirmu paljon!
jos kaikki pojat on yhtä villejä kun minun ja siskoni poika niin voin kuvitella miten villiä meininkiä niissä perheissä on missä on poikia paljon:D
saitko kuvia? voitrko laittaa tänne?=)
Kiitoksia kaikille onnitteluista ja anteeksi kun nyt vasta kiitelen ja vastaan.
Niin, niistä kuvista. Sain hirmuisen määän ja sit vielä dvd:n. Aika mukava kokemus oli kaikkiaan. Pojalla kaikki kunnossa. Mä olen niin tumpelo,et en osaa laittaa kuvia tänne :(

Yhteistyössä