Eilen oli täällä paha kuolonkolari :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1399498
http://www.iltasanomat.fi/videot/?id=1399567&ap=1

Tuossa on 80km/h nopeusrajoitus.Komeasti oli mennyt tukkirekka aidasta läpi, katosin kun ejelin eilen ohi tuosta illalla :o
Poliisi ohjasi liikennettä kuulemma pitkän aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Mä olin ihan kauhuissani tosta, kun pelkäsin että se henkilöautokuski oli yks mun tuttu, mutta onneks sain yhteyttä illalla :/

en ole vielä kuullut mitään että kuka olisi, toivon vain että ei kukaan tuttu!!

huhu kertoi että vaikutti kuin henkilöauto olisi tarkoituksella ajanut eteen :/
eipä sitä tosiaan varmasti voi vielä ainakaan tietää
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Mä olin ihan kauhuissani tosta, kun pelkäsin että se henkilöautokuski oli yks mun tuttu, mutta onneks sain yhteyttä illalla :/

en ole vielä kuullut mitään että kuka olisi, toivon vain että ei kukaan tuttu!!

huhu kertoi että vaikutti kuin henkilöauto olisi tarkoituksella ajanut eteen :/
eipä sitä tosiaan varmasti voi vielä ainakaan tietää

hankala varmaan koskaan selvittää kokonaan mistä tuo on johtunut kun voihan olla vaik nukahtanut rattiinkin ku tuohon aikaan ollut liikenteessä. Mä olen nyt ajatellut niin, että olisin jo kuullut jos tuttu olisi kyseessä :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Mä olin ihan kauhuissani tosta, kun pelkäsin että se henkilöautokuski oli yks mun tuttu, mutta onneks sain yhteyttä illalla :/

en ole vielä kuullut mitään että kuka olisi, toivon vain että ei kukaan tuttu!!

huhu kertoi että vaikutti kuin henkilöauto olisi tarkoituksella ajanut eteen :/
eipä sitä tosiaan varmasti voi vielä ainakaan tietää

hankala varmaan koskaan selvittää kokonaan mistä tuo on johtunut kun voihan olla vaik nukahtanut rattiinkin ku tuohon aikaan ollut liikenteessä. Mä olen nyt ajatellut niin, että olisin jo kuullut jos tuttu olisi kyseessä :/

Aivan,sitä ei voi tosiaan tietää mikä oli,ikävä juttu kuitenkin!
Samoin mietin että olis kuultu varmaan jos joku oikein tuttu olis ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Noita kuolonkolareita tuntuu sattuvan päivittäin. :/

Niin tuntuu!
Onneksi tänne rakennetaan kokoajan ohitustietä, jolloi saadaan nuo rekat ajamaan ihan omaa teitänsä..Tehtaita kun paljon on niin niitä menee päivittäin satoja pitkin kemi-torniota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
On siinä tukkirekan kuljettajalla kova paikka, kerätä itsensä tuollaisen jälkeen.

tuosta oli miehen kanssa puhetta eilen kun iltalehden jutun näimme. kun mies ajaa tukkirekkaa.. tulisi siinä meidänkin elämä palasiksi, jos joku jäisi alle (vahingossa /tahallaan).
Kun kerran meinasi mopopoika jäädä miehen rekan alle, oli metrin päässä maannut rekan renkaasta :o niin kyllä miehestä näki kun tuli kotia, että säikähtänyt oli kunnolla.
 

Yhteistyössä