Eilen oli kirjastossa eräs nainen todella pienen vauvan kanssa.

  • Viestiketjun aloittaja HULLU!!!!!
  • Ensimmäinen viesti
ap ov.
Ei tuon viestin pointti ollut se, että minkä ikäisen vauvan kanssa saa käydä esim. kirjastossa! Ihan sama minulle, vaikka heti vauvan synnyttyä ottaisi vauvan syliin ja menisi tämän kanssa kirjastoon, kauppaan tms. paikkaan!
 
ap ov.
Ei tuon viestin pointti ollut se, että minkä ikäisen vauvan kanssa saa käydä esim. kirjastossa! Ihan sama minulle, vaikka heti vauvan synnyttyä ottaisi vauvan syliin ja menisi tämän kanssa kirjastoon, kauppaan tms. paikkaan!
 
Jotkut lapset on muuten kauan vastasyntyneen näköisiä, meillä tupataan vieläki taivastella että kun olen niin pienen kanssa liikenteessä, tyttö on 6viikon. Niin no kotiinkos tuo pitäs yksin jättää päivisin kun isompia vien kerhoon, harrastuksiin ym.
 
v
Mulle tuli eräs muori aikoinaan pitämään kaupassa pitkää saarnaa siitä että miksi olin tuonut vastasyntyneen kauppaan kaikkien bakteerien ym. keskelle. Totesin muorille että poika on jo 5 kk ikäinen. Syntyi keskosena ja kasvu oli alkuun hiukan hidasta. Muori lähti nolona pois siitä tilanteesta.
 
tuiteri
Alkuperäinen kirjoittaja ap ov.:
Ei tuon viestin pointti ollut se, että minkä ikäisen vauvan kanssa saa käydä esim. kirjastossa! Ihan sama minulle, vaikka heti vauvan synnyttyä ottaisi vauvan syliin ja menisi tämän kanssa kirjastoon, kauppaan tms. paikkaan!
Vaan...?
 
viera*
Alkuperäinen kirjoittaja HULLU!!!!!:
Se vauva oli todella pieni ja ihan vastasyntyneen näköinen. Ehkä se nainen oli synnyttänyt sen vauvan siellä kirjastossa hetkeä ennen kuin minä näin heidät?
jos se vauva oli verinen ja alasti niin ehkä tosiaan oli synnyttänyt siellä kirjastossa :|
 
viera*
Alkuperäinen kirjoittaja HULLU!!!!!:
Se vauva oli todella pieni ja ihan vastasyntyneen näköinen. Ehkä se nainen oli synnyttänyt sen vauvan siellä kirjastossa hetkeä ennen kuin minä näin heidät?
jos se vauva oli verinen ja alasti niin ehkä tosiaan oli synnyttänyt siellä kirjastossa :|
 
viera*
Alkuperäinen kirjoittaja HULLU!!!!!:
Se vauva oli todella pieni ja ihan vastasyntyneen näköinen. Ehkä se nainen oli synnyttänyt sen vauvan siellä kirjastossa hetkeä ennen kuin minä näin heidät?
jos se vauva oli verinen ja alasti niin ehkä tosiaan oli synnyttänyt siellä kirjastossa :|
 

Yhteistyössä