3 vuotta =)Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Onnea, paljonko tuli vuosia?
No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Meillä tulee ensi kuussa 9v <3Alkuperäinen kirjoittaja vera86:3 vuotta =)Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Onnea, paljonko tuli vuosia?
No oisko siks että he olivat häissämme, ovat hyvät kaverit ja soittivat onnitella? :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Voiko tyhmempää enää olla? Tarkoitin tietysti sitä, että miksi meitä vieraita ihmisiä informoit moisesta!Alkuperäinen kirjoittaja vera86:No oisko siks että he olivat häissämme, ovat hyvät kaverit ja soittivat onnitella? :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
No kiva että täällä on edes joku paljon viisampi kuin kaikki muut! Onnitelut sulle siitä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
No mietipä ihan ite. Mitä järkeä tulla tänne kirjoittamaan, että teillä oli eilen hääpäivä. Te olette ihan tuntemattomia ihmisiä, eikä se ketään kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja vera86:No kiva että täällä on edes joku paljon viisampi kuin kaikki muut! Onnitelut sulle siitä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Ehkä nyt puhut vaan itsestäsiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mietipä ihan ite. Mitä järkeä tulla tänne kirjoittamaan, että teillä oli eilen hääpäivä. Te olette ihan tuntemattomia ihmisiä, eikä se ketään kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja vera86:No kiva että täällä on edes joku paljon viisampi kuin kaikki muut! Onnitelut sulle siitä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Ehkä nyt puhut vaan itsestäsiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mietipä ihan ite. Mitä järkeä tulla tänne kirjoittamaan, että teillä oli eilen hääpäivä. Te olette ihan tuntemattomia ihmisiä, eikä se ketään kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja vera86:No kiva että täällä on edes joku paljon viisampi kuin kaikki muut! Onnitelut sulle siitä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Viestiä ei tarvitse laittaa kahta kertaa. Ja kaikkia muitako tuo kiinnostaa paitsi minua? Joopa...Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ehkä nyt puhut vaan itsestäsiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mietipä ihan ite. Mitä järkeä tulla tänne kirjoittamaan, että teillä oli eilen hääpäivä. Te olette ihan tuntemattomia ihmisiä, eikä se ketään kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja vera86:No kiva että täällä on edes joku paljon viisampi kuin kaikki muut! Onnitelut sulle siitä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Anteeksi, lähetä nappula tekee mulle usein temppuja. Viesti ei lähde, luulen että en painanut kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viestiä ei tarvitse laittaa kahta kertaa. Ja kaikkia muitako tuo kiinnostaa paitsi minua? Joopa...Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ehkä nyt puhut vaan itsestäsiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mietipä ihan ite. Mitä järkeä tulla tänne kirjoittamaan, että teillä oli eilen hääpäivä. Te olette ihan tuntemattomia ihmisiä, eikä se ketään kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja vera86:No kiva että täällä on edes joku paljon viisampi kuin kaikki muut! Onnitelut sulle siitä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Niinkö innokkaana lähettelet turhia viestejäsi, ettet edes kerkiä odottaa, että näkisit menikö jo... ei uudelleen vaan painelemaan näppylää.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Anteeksi, lähetä nappula tekee mulle usein temppuja. Viesti ei lähde, luulen että en painanut kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viestiä ei tarvitse laittaa kahta kertaa. Ja kaikkia muitako tuo kiinnostaa paitsi minua? Joopa...Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ehkä nyt puhut vaan itsestäsiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mietipä ihan ite. Mitä järkeä tulla tänne kirjoittamaan, että teillä oli eilen hääpäivä. Te olette ihan tuntemattomia ihmisiä, eikä se ketään kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja vera86:No kiva että täällä on edes joku paljon viisampi kuin kaikki muut! Onnitelut sulle siitä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Tulit kuitenkin otsikosta huolimatta ketjuun ja vielä kommentoit?
Säkin taidat rakastaa omaa tekstiäsi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinkö innokkaana lähettelet turhia viestejäsi, ettet edes kerkiä odottaa, että näkisit menikö jo... ei uudelleen vaan painelemaan näppylää.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Anteeksi, lähetä nappula tekee mulle usein temppuja. Viesti ei lähde, luulen että en painanut kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viestiä ei tarvitse laittaa kahta kertaa. Ja kaikkia muitako tuo kiinnostaa paitsi minua? Joopa...Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ehkä nyt puhut vaan itsestäsiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mietipä ihan ite. Mitä järkeä tulla tänne kirjoittamaan, että teillä oli eilen hääpäivä. Te olette ihan tuntemattomia ihmisiä, eikä se ketään kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja vera86:No kiva että täällä on edes joku paljon viisampi kuin kaikki muut! Onnitelut sulle siitä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Ja nikkisi perusteella sinä vähättelet itseäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Säkin taidat rakastaa omaa tekstiäsi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinkö innokkaana lähettelet turhia viestejäsi, ettet edes kerkiä odottaa, että näkisit menikö jo... ei uudelleen vaan painelemaan näppylää.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Anteeksi, lähetä nappula tekee mulle usein temppuja. Viesti ei lähde, luulen että en painanut kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viestiä ei tarvitse laittaa kahta kertaa. Ja kaikkia muitako tuo kiinnostaa paitsi minua? Joopa...Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ehkä nyt puhut vaan itsestäsiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mietipä ihan ite. Mitä järkeä tulla tänne kirjoittamaan, että teillä oli eilen hääpäivä. Te olette ihan tuntemattomia ihmisiä, eikä se ketään kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja vera86:No kiva että täällä on edes joku paljon viisampi kuin kaikki muut! Onnitelut sulle siitä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
"ketään" kiinnosta vai? MUA kiinnostaa =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mietipä ihan ite. Mitä järkeä tulla tänne kirjoittamaan, että teillä oli eilen hääpäivä. Te olette ihan tuntemattomia ihmisiä, eikä se ketään kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja vera86:No kiva että täällä on edes joku paljon viisampi kuin kaikki muut! Onnitelut sulle siitä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen typerys.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No varmaan onnitteli!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vieraita ihmisiä kiinnostaisi teidän hääpäivänne?
Sen takia painelen lähetä-nappulaa että tulisin huomatuksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja nikkisi perusteella sinä vähättelet itseäsi.