Eilen naureskelin niitä penistilastoja, ja sitä, että suomalaisen miehen peniksen keskimitta on alle 14 cm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin oraalipainotteista juttua. Mainostatko sivustolla, että haluat nimenomaan ottaa suihin? Ja ilman kondomia, sillä eihän velttoa kalua pysty kumiasuun pukemaan. Nielussasi taitaa olla kaikenlaista elämää...

En minä ainakaan halua suuseksiä kalvon läpi, eikä ole yksikään tuntemistani miehistäkään halunnut. Ihan terve olen kaikin puolin. Ei ole seksielämäni oraalipainotteista, mutta minusta myös se kuuluu asiaan, koska tuntuu hyvältä molempiin suuntiin.

[QUOTE="Maarikka";30566906]Sun kannattaisi vähän treenata lantionpohjanlihaksia jos sulla on noin löysä värkki, että pitää noin isoja kaluja metsästää.[/QUOTE]

Ei ole mitään ongelmia lantionpohjalihaksissani. Ne olen treenannut hyvään kuntoon. Minulle kelpaa oikein hyvin pienemmätkin kalut, mutta vaihtelun vuoksi olen halunnut pitkästä aikaa kokeilla myös isompia vehkeitä. Kaikilla kokoluokilla on omat hyvät ja huonot puolensa.

Minun miehellä on noin 17 jäykkänä ja en voi kuvitellakaan että se työntyisi kokonaan. Entisellä oli tuon 14 cm ja se osuu kohdunsuuhun. Joskus sopivassa mielentilassa hetken aikaa sitä kestää ja rajalla tuntuuko hyvälle vai ei, mutta yleensä alkaa ihan kuvottamaan se tunne ja pakko sanoa että muuttaa asentoa tai lopetan kokonaan.

Tänne tuommoinen alle 13cm kovana, kiitos!

[QUOTE="vieras";23454049]Ainakin paremmin kuin naiset...

Miesten on vaikea osoittaa ulospäin tunteitaan. Mököttävät sisäänpäin ja hautovat synkkiä suunnitelmia.[/QUOTE]

No totta tuokin, miehenä sanon sen. Onko ylipäätään järkeä lähteä naureskelemaan Luojan luoduille? Pidän sitä ylimielisenä ja silloin onkin oikein pudottaa arvostelija maan tasalle, niin sanotusti hävetä tekojaan. Syntihän se on alkaa pilkkaamaan toisia. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Kerran jokainen ollaan kuolinvuoteella Jumalan edessä, siinä ei pippelin pituudet auta mitään. Rakasta lähimmäistä kuin itseäsi.

Miesten on vaikea osoittaa ulospäin tunteitaan. Mököttävät sisäänpäin ja hautovat synkkiä suunnitelmia.

No totta tuokin, miehenä sanon sen. Onko ylipäätään järkeä lähteä naureskelemaan Luojan luoduille? Pidän sitä ylimielisenä ja silloin onkin oikein pudottaa arvostelija maan tasalle, niin sanotusti hävetä tekojaan. Syntihän se on alkaa pilkkaamaan toisia. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Kerran jokainen ollaan kuolinvuoteella Jumalan edessä, siinä ei pippelin pituudet auta mitään. Rakasta lähimmäistä kuin itseäsi.[/QUOTE]

He-he

Vai että ihan jumalan? No minkä niistä? Jos kaikkien, niin ei siinä kuule sulle edes maailman suurin jalkapallostadion riitä :D

No viimeisessä lauseessasi oli sentään järkeä :)

Ihmisten on vaikea hahmottaa pituuksia kovinkaan tarkasti. Vaikka kaikilla on jossain vaiheessa luultavasti ollut penaalissa sellainen 20 cm viivoitin, jos käskee näyttämään miten pitkä matka 20 cm on, arviot heittävät helposti 5 cm suuntaansa. Siis 25 %. Se on todella paljon.

Oma kyynärvarteni taipeesta ranteeseen on 25 cm pitkä ja olen 190 cm pitkä mies. Naisella se kyynärvarsi on varmaan sen 20 cm. Jotta sen pituinen penis olisi sopusuhtainen, sen pitäisi tosiaan olla ranteen paksuinen. Melkoinen jööti. Onhan niitä olemassa, mutta eivät ne kovin yleisiä ole. Ihmisen kämmen on yleensä selvästi alle 10 cm leveä. Pienillä naisilla jopa niinkin vähän kuin 6 tai 7 cm. Se tarkoittaa, että se keskivertopeniskin on kahden kämmenenleveyden pituinen.

Vanha ketju mut joo. Nykyisellä puolisolla on ihan suhteellisen iso karvan yli 20cm juhlakunnossa eli pitkä on ja mitattu yläpuolelta ilman mitään painamisia. Ympärys jotain 14+ , se tuntuu hyvälle mutta tietyt asennot tai monikin pitää malttaa ettei pohjaan saakka työnnä. Se ei tunnu kivalta jos kohdunkaulaan rynkytetään ja USKOKAA kun sanon tällä kalulla tökkii kevyeen sinne. Mutta se on hyvä että pituutta riittää voimme toteuttaa asentoja esim missä mies on selin minuun(kalu jalkojen välistä taakse). Ja mikä parasta tämä suhde tulee kestämään. +35v pari ollaan.

Huoh. Keskivertopituus seisokissa on juuri 13 sentin luokkaa tai vähän enemmän jos aineisto perustuu miesten omiin mittauksiin. Miksi tästä on väännettävä kättä vuodesta toiseen?

Ihmiset eivät ole yleensä kovin hyviä arvioimaan mittoja. Ja eihän niillä senteillä itseasiassa kauheasti oli merkitystä. Mielikuvistahan erotiikassa on kyse. Mun ongelma on se, että penikseni on velttona todella pieni.

Minulla on jäykistyneenä 13,5 cm penis. Olen aina ajatellut, että se on pieni. Kyllä sen kanssa pärjää, mutta kyllähän se vähän seksiä rajoittaa. Esim. ei ihan ketä tahansa naista huolettomasti takaapäin pysty panemaan.

Vanha ketju mut joo. Nykyisellä puolisolla on ihan suhteellisen iso karvan yli 20cm juhlakunnossa eli pitkä on ja mitattu yläpuolelta ilman mitään painamisia. Ympärys jotain 14+ , se tuntuu hyvälle mutta tietyt asennot tai monikin pitää malttaa ettei pohjaan saakka työnnä. Se ei tunnu kivalta jos kohdunkaulaan rynkytetään ja USKOKAA kun sanon tällä kalulla tökkii kevyeen sinne. Mutta se on hyvä että pituutta riittää voimme toteuttaa asentoja esim missä mies on selin minuun(kalu jalkojen välistä taakse). Ja mikä parasta tämä suhde tulee kestämään. +35v pari ollaan.
Taidat tarkoittaa emättimen pohjaan. Kohdun kaula on siinä sormesi ulottuvilla.

Ei tuolla "naisella" naisen anatomia kovin tuttu..
Miten niin? Kaikki tietävät, että kun vauva kasvaa siellä kohdussa, se sijoittuu sillä tavalla, että se täyttää naisen rintakehän navasta solisluihin asti. Muuten ei sille 20-senttiselle emättimelle jäisi tilaa ottaa vastaan normaalia 25-senttistä penistä. En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää.

Ihmiset eivät ole yleensä kovin hyviä arvioimaan mittoja. Ja eihän niillä senteillä itseasiassa kauheasti oli merkitystä. Mielikuvistahan erotiikassa on kyse. Mun ongelma on se, että penikseni on velttona todella pieni.

Minulla on jäykistyneenä 13,5 cm penis. Olen aina ajatellut, että se on pieni. Kyllä sen kanssa pärjää, mutta kyllähän se vähän seksiä rajoittaa. Esim. ei ihan ketä tahansa naista huolettomasti takaapäin pysty panemaan.
Pystyt, jos nainen nostaa lanteita ylemmäs. Anuspano on asia erikseen