Eilen naureskelin niitä penistilastoja, ja sitä, että suomalaisen miehen peniksen keskimitta on alle 14 cm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona

Vieras
Miehellekin kovaan ääneen toitotin, että onpas suomalaisilla miehillä pienet pippelit.

Mies tietysti uteliaisuuttaan halusi mitata omansa ja järkytyimme tuloksesta. Miehelläni on 13 cm. kikkeli. :ashamed:
Minua niin nolottaa, vaikka olen varsin tyytyväinen mieheni penikseen ja taitoihin. :D

no hei ottakaapa viivoitin esille ja kattokaa kui pitkä se 13cm on... mun mielestä se on jo hyvä.. herran jumala jos olis 20cm huh ei sellasen kanssa uskaltais edes hommiin... eihän se emätinkään ole kovin syvä...

Minusta on outoa, että naiset usein naureskelevat pienille peniksille - ja pitävät jopa keskikokoisia peniksiä pieninä, mutta eivät voi hyväksyä sitä jos miehet naureskelevat naisten pienille riipputisseille. Eikö tässä ole jotain ristiriitaa? Miksi on ok haukkua ja vähätellä miehiä, mutta ei naisia? Seksismiä se on sekin, sillä myös miehellä on sukupuoli, toisin kuin jotkut näyttävät kuvittelevan.

[QUOTE="vieras";23453751]Minusta on outoa, että naiset usein naureskelevat pienille peniksille - ja pitävät jopa keskikokoisia peniksiä pieninä, mutta eivät voi hyväksyä sitä jos miehet naureskelevat naisten pienille riipputisseille. Eikö tässä ole jotain ristiriitaa? Miksi on ok haukkua ja vähätellä miehiä, mutta ei naisia? Seksismiä se on sekin, sillä myös miehellä on sukupuoli, toisin kuin jotkut näyttävät kuvittelevan.[/QUOTE]
Mä kuulun itse niihin arvostelijatyyppeihin. :ashamed:

Mitä luulette, tuliko miehelleni nyt paineita tuonne sänkyasioihin?
Olen tyytyväinen mieheni penikseen, joten syytä suorituspaineisiin ei minun mielestäni ole. Kyllähän tuo on varmaan? kolaus miehiseen itsetuntoon, kun oma vaimo laukoo suustaan tuollaista. : /
Mä oon emämokaaja! :ashamed:

aika paha! :D
jos miehesi tietää että sun arvointi (mittojen suhteen) on huono niin no worry! ja varmaan selitit sille että nyt meni arvaus mönkään..ja eiköhän mies osaa käyttää totakin kuittausaseena. ;)

Luulenpa että aika yleistä on arvioida mitta liian isoksi. Harva kai oikeasti on mitannut miehensä vehjettä :)
Mitäs tosta..jos tyytyväisiä molemmat olette. Eihän sillä mitalla ole väliä vaan tuntumalla.

Mitä luulette, tuliko miehelleni nyt paineita tuonne sänkyasioihin?
Olen tyytyväinen mieheni penikseen, joten syytä suorituspaineisiin ei minun mielestäni ole. Kyllähän tuo on varmaan? kolaus miehiseen itsetuntoon, kun oma vaimo laukoo suustaan tuollaista. : /
Mä oon emämokaaja! :ashamed:
riippuu miehestä, aina ei kannattais päästää suustaan kaikkea ulos mitä ajattelee. mutta voihan olla että miehes ei ollut moksiskaan. varsinkaan jo itsetunto on kohdillaan

Veikkaan, että femakot nostaisivat melkoisen metelin, jos pillujen väljyyttä alettaisiin tilastoida :D Hauska ajatus kuitenkin.

Pimppojen väljyyttä olisi vähän hölmö tilastoida, ensinnäkin hiton vaikea mitata koska se muuttuu kuukautiskierron mukaan ja eri kiihotusasteiden mukaan. Toiseksi se on kiinni ennen kaikkea lihaskunnosta, mikä on muutettavissa ja muuttuu elämäntilanteiden mukaan (esim. synnytyksen jälkeen). Kikkeli taas, no, se on seisokissa sen kokoinen kuin on. Toki seisokin aste vaihtelee mutta tuskin mitassa on montaa senttiä eroa vähän puolikovana tai kunnon juhlatanassa.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23453961:
riippuu miehestä, aina ei kannattais päästää suustaan kaikkea ulos mitä ajattelee. mutta voihan olla että miehes ei ollut moksiskaan. varsinkaan jo itsetunto on kohdillaan

Miehet sietävät fyysisten mittojensa arvostelua, mutta naisilla menee herne nenään heti jos heidän olemustaan arvioi hiukankin kriittisesti. Lienee kyse itsetunnossa olevista eroista.

[QUOTE="vieras";23454017]Miehet sietävät fyysisten mittojensa arvostelua, mutta naisilla menee herne nenään heti jos heidän olemustaan arvioi hiukankin kriittisesti. Lienee kyse itsetunnossa olevista eroista.[/QUOTE]

Ai miehet sietävät vai...

Mulla ei ole mitään tarvetta mitä mieheni penistä. Se on mulle riittävän kokoinen ja antaa tyydytyksen, se riittää. Enkä muutenkaan naureskele miesten elimille, miksi ihmeessä sen tekisin? Muutenkaan minusta ei ole ok haukkua ja vähetellä kumpaakaan, miestä tai naista. Meitä on eri näköisiä, kokoisia ja muotoisia ja meidän ruumiinosamme ovat myös jokaisella omanlaisensa ja niin on hyvä.

• Tykkää
Reactions: Minuli
[QUOTE="vieras";23454017]Miehet sietävät fyysisten mittojensa arvostelua, mutta naisilla menee herne nenään heti jos heidän olemustaan arvioi hiukankin kriittisesti. Lienee kyse itsetunnossa olevista eroista.[/QUOTE]
Näinhän se vähän menee. Sama effekti ns. rukkasten saamisessa. Kun mies menee iskemään ja saa pakit, se on ihan ok, reilu peli. Auta armias kun iskemään tulleelle naiselle sanot ettei kiinnosta, alkaa meteli "mikä mussa on vialla" ja on sillä hilkulla ettei lennä juomat ja käsilaukut.

[QUOTE="vieras";23454049]Ainakin paremmin kuin naiset...[/QUOTE]

Miesten on vaikea osoittaa ulospäin tunteitaan. Mököttävät sisäänpäin ja hautovat synkkiä suunnitelmia.