Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Awww... Saako niitä netistä vielä tilata, kävin äsken sivulla ja siellä on 3 mekkoa minkä haluan, huivi, kengät ja vyö![]()
Lähe ny menee täältä, kyl täytyy kauemmin pystyy olee poissa, kerran semmosen shown kanssa piti lähdöstä ilmottaa
miksei?
Mikäs käskijä sinä olet?
Lähe ny menee täältä, kyl täytyy kauemmin pystyy olee poissa, kerran semmosen shown kanssa piti lähdöstä ilmottaa
No lue se viesti uudelleen! itehän se sitä täällä eilen mainosti, ENKÄ minä käskenyt. Nytkin huomautin
takki: 249 euroa
laukku: 149 euroa
kaulakoru: 49 euroa
aika halvat Versace tuotteks
takki ja laukku oli viimeiset, takki mä melkein käsistä revinyt kun nainen sen katsoi, olen ilkeä![]()
Minulle kävi niin oudosti. Koska olin tänään autokoulussa ja unohdin että Versace tuotteet tulee HM:iin. Mutta huomasin keskustassa että ihmiset kävelee HM/Versace kassien kanssa. Sitten juoksin sinne, mutta oli mukaana vain 300e, eikä muuta, siks oli kun tarkoitus oli käydä koulussa ja syömäss ja taksilla kotiin....Rahaa riiti vain laukuun ja koruun. Pyysin että myyijä odotta tunnin verran että käyn hakemassa kortin tai rahaa. Ei olisi saanut....Prkle...!!! No sitten soitin miehelle, mies ei voinnut tulla, mutta tuli koska olin melkein itkemässä että on pakko saada, että ei saa varata ko takkia. No mies tuli, odotin vaan 1,5tuntia, kun mies oli kiireinen. Kävelin kun idiotti sinne ja takas ja kun olen melkein viimeisellä raskaana, niin aika kamala kuuma ja tukala olo oliMutta sain hih. Sekä olen aika vittumainen, koska revisin sen takin melkein yhdellä naisella, se katsoi siitä ja hinta ja mä tulin ja otin itselle, voe voe mua