eilen kuultua.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maagi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maagi

Vieras
miehen tyttö ei ollut millänsäkään kun mies kertoi puhelimessa, että vietetään joulua kolmisteen. sitten puolentoista tunnin kuluttua tyttö laittoi isälleen tekstiviestin "sä lupasit ettei se nainen tule meille jouluksi".. :ashamed: kyl siinä kyyneleet multa tuli, vaikka ymmärränhän toki. mies nyt epäilee exänsä puuttuneen asioihin, mä en pysty ajattelemaan niin, erosta jo neljä vuotta. itse mieluummin olisin tulematta, mutta mies haluaa mut sen ja tytön luokse. toivossahan tuota on hyvä elää, mutten kenenkään joulua haluaisi pilata, varsinkaan jos tyttö todella on tuota mieltä. surullista. en sitten oikeasti edes tiedä vielä viikko sitten koristeltiin yhdessä joulua tytön kanssa ja kaikki oli kivaa ja iloista, mutta.. :/ en todellakaan ole edes ajatellut aikaisemmin, miten nuo sanat "se nainen" tuntuu pahalta.. jos olisi edes kutsunut nimellä.. no toivottavasti asiat selviää kaikkien mieliksi tulevana vuorokautena..

Jotenkin kuullostaa sanonta se nainen aikuisen sanomalta...oisko äodillä jotain tekemistä asian kanssa???
Jos teillä on kerran ihan hyvin mennyt tytön kanssa niin miten se mileli nyt yhtäkkiä on muuttunut äidin luona ollessaan??
Jos tyttö on tarpeeksi vanha että ymmärtää , kannattaa häneltä kysyä suoraan oletko tehnyt jotain väärin vai mistä on kyse ja keskutella asiasta.

Aidillä taitaa olla suurikin tekeminen asian kanssa. Ettei vaan olisi jopa itse kirjoittanut viestiä..

Joka tapauksessa, älä anna lapsen vaikuttaa teidän päätöksiin ja sopimuksiin. Jos sille linjalle lähdette, saatte hyppiä sen tytön pillin mukaan loppu elämänne. Miehesi on sinut valinnut, haluaa sinun kanssasi viettää joulun ja sillä siisti. Siinä ei pitäisi kellään keskenkasvuisella olla mitään sanomista. Miehesi tehtävä on osoittaa tytölle sinun paikkasi hänen rinnallaan haluaa tyttö sitä tai ei, vahvista sinä miehesi tehtävää ja pysy siinä, äläkä anna tytön määräillä!

No juu, kyllä tuo mies sanoi, että tästä neuvotellaan tytön kanssa. Kai ne puhuu.. Kysyin mitä meinaa sanoa, mutta sanoi, että heijän välinen asia.. Meinaa pitää päänsä,, on sinäänsä ihan hyvä, mutta toisaalta, olis ehkä ollut kivempi olla tietämättä..! No pitää itse yrittää olla välittämättä. Äitinsä ensimmäistä joulua nyt töissä - ekaa joulua ei ole entinen perhe kasassa.. Eiköhän tästä jotenkin selvitä, katotaan ensiks mitä isi saa tyttärelleen puhuttua.

Lastensuojeluvalvoja sanoi joskus taannoin että lasten "pitää" sopeutua vanhempien päätöksiin.
Ja silloinkin oli kyse uudesta puolisosta.
Ei joka asiassa kuulu mennä lasten tahdon mukaan.

Juuh, ja niinhän siinä sitten oli käynyt, että tytön äidiltä oli tullut puolet sanoituksista viestiin.. !!! :o en tiedä, en vain voi ymmärtää, että lasten kautta pitää tuollaisilla asioilla pelaamaan. Olisi itse soittanut miehelle, eikä laittanut lasta asialle.. No vietämme huomenna kuitenkin aattoa yhdessä. =) Ja mä yritän unohtaa koko spektaakkelin. Vaikka varmasti mielessä painaa.. Mutta saanhan olla lähellä mulle :heart: miestä.

meillä ukon exä yrittää laittaa kohta 5v:lle tytölle sanat suuhun..

Laittaa tytön kyselemään meidän asioita.. ym.. ollaan sanottu tytölle ja eksällekin että ne on aikuisten asioita lapsen ei tartte niistä keskustella..

Juu ex oli laittanut sen viestin. Tyttö taitaa pelätä äitiään, kun nyt ollaan menossa kylpylään; sanoi, että "kai ......:kin tulee mukaan, mut jos äiti soittaa, ......:n pitää olla sit hiljaa".. Tuo "mun" mies käy juttelee tytön äitin kanssa, ei lasta saa sotkea aikuisten asioihin.. Meistä ei kukaan varmasti halua että lapsi kärsii..

Minulla miehen 2,5 vuotias poika kutsuu minua reippaasti Akaksi! :laugh: Siitä on tullut perheessämme jo pikku pila ja itsekin käytän tuota nimeä esim. "Akka lähtee nyt ulkoiluttamaan koiraa!"
Siinä hyvä esimerkki että lapsilla on korvat! :o

Yhteistyössä