viikko alkaa oleen takana, huomenna eka punnitus. menin sit eilen retkahtaan yhteen pannarin palaseen, niin huono omatunto nyt ja jännitys huomiseen punnitukseen
nyt pakko pitää ittee niskasta kiinni, ettei retkahda. prkl. olin ajatellu menny puhtaalla niin pitkälle ku vain saan
konsulentilta kysyin, että kauanko puhtaalla saa mennä, sanoi että aluksi 12 viikkoa ja sit viikko syödä lisänä 1 ateria päivässä ja sit saa taas 12 viikkoa puhtaalla mennä, että yritän ainakin
mulla on sen verran paljo ylipainoa, että haluisin päästä puhtaalla lähelle tavote painoa. mutta saas nähä kuinka käy.
kyl pari päivää sit kävin ihan "kierroksilla", energiaa oli vaikka muille jakaa, mutta tänään oon ollu jotenki ihan tööt. en tie johtuisko pannarista :/
kuinka usein te käytte konsulentin luona? ajattelin käydä ekat viikot joka viikko ja sit josssain välis, jos alkais käymään joka toinen viikko.
mites teijän liikunnan laita?ootteko paljo liikkunu? kerran oo ite kuntopyörällä ajellu, pitäis useemmin kyl jaksaa. mutta työni puolesta tulee kyllä liikuntaa ihan mukavasti.
jeps, mutta tsempit kaikille