Eilatiin raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukko

Jäsen
04.06.2007
290
0
16
Uskaltaisitko lähteä Eilatiin raskaana? Siinäpä kysymys. Mulla ois matkan aikaan viikkoja 21.

Mietityttää vaan kaikki ruokajutut, ei siinä muuta.. Mitäs jos jotakin sattuu? Nyt siis kaipailen matkustaneiden kokemuksia, ei tarvi välttämättä olla just tuolta.

Itse olin raskaana, oliskohan ollut 13-16 viikoilla?, kun oltiin mauritiuksella. Söin normaalisti kaikkea mitä muutenkin olisin syöny. Ja mitään ei tullut. Joten turha huoli pois ja hyvää matkaa :hug:

Eilat on erittäin siisti kohde, sielä ei mielestäni raskautta tarvitse huomioida mitenkään.
Itse olen ollu raskaana muistaakseni vain Kanarialla ja ei raskaus vaikuttanu matkaan mitenkään.

Itse olin raskaana naapurimaassa matkalla, rv oli 24-28. Ei mitään ongelmaa ruoan kanssa, mutta katukeittiöitä ei ehkä kannata harrastaa.

Kesällä kuumuus on siellä sitä luokkaa, etten kokemattomalle suosittele.

Kyllä uskaltaa, erittäin hygieenistä, olisitko nyt talvella/keväällä lähdössä? Silloin ei ole vielä edes kamalan kuumakaan ja iltaisin on ihan viileääkin. Sairaanhoito on myös tasokasta jos jotain tapahtuisi.

Ei liity nyt ihan aiheeseen mut uskaltaako tonne Eilattiin lähteä kun ajattelee noita levottomuuksia siellä päin? Itsekkin sinne halajan kun ois kivan lämmintä mut tuo tilanne huolettaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Werna:
Ei liity nyt ihan aiheeseen mut uskaltaako tonne Eilattiin lähteä kun ajattelee noita levottomuuksia siellä päin? Itsekkin sinne halajan kun ois kivan lämmintä mut tuo tilanne huolettaa...

Ne levottomuudet on pohjoisessa.
Eilatin aluetta valvotaan erittäin tarkkaan.

Yhteistyössä