Eiks näitä yleensä sanota sateenVARJO rattaiksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sateenvarjopa hyvinkin niin. Noi on kyllä niin rimpuloita että miettisin toisenkin kerran mitä noilla tekee. Noitakaan ei sitten ilmeisesti ole tarvittu/viittitty käyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sateenvarjopa hyvinkin niin. Noi on kyllä niin rimpuloita että miettisin toisenkin kerran mitä noilla tekee. Noitakaan ei sitten ilmeisesti ole tarvittu/viittitty käyttää.

Mä itseasiassa olen käyttänytkin paljon, nyt piti hankkia matkikset ku toi kasaan meno tekee niisä turhan pitkä nykyiseen autoon
 

Yhteistyössä