V
vieras
Vieras
Nuo 5-vuotiaitten sanomiset onkin AINA niin luotettavia...
Nim. Uskon kaiken sinisilmäisesti mktä 5-vuotiaani sanoo
Nim. Uskon kaiken sinisilmäisesti mktä 5-vuotiaani sanoo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nuo 5-vuotiaitten sanomiset onkin AINA niin luotettavia...
Nim. Uskon kaiken sinisilmäisesti mktä 5-vuotiaani sanoo![]()
No eikös niitä kaikkia hoitolapsiakin voi sitten velvoittaa tulemaan hoitoon aamulla klo 6:30 ja kotiin ei lasta saa hakea ennenkuin klo 18? Siellä alakerrassa töröttävät sitten yhtä pitkään koko konkkaronkka, jotta ketään ei kohdeltaisi eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä jokaista lasta pitää kohdella samalla tavalla, joka ryhmään kuuluu.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No eikös niitä kaikkia hoitolapsiakin voi sitten velvoittaa tulemaan hoitoon aamulla klo 6:30 ja kotiin ei lasta saa hakea ennenkuin klo 18? Siellä alakerrassa töröttävät sitten yhtä pitkään koko konkkaronkka, jotta ketään ei kohdeltaisi eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä jokaista lasta pitää kohdella samalla tavalla, joka ryhmään kuuluu.
.![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No eikös niitä kaikkia hoitolapsiakin voi sitten velvoittaa tulemaan hoitoon aamulla klo 6:30 ja kotiin ei lasta saa hakea ennenkuin klo 18? Siellä alakerrassa töröttävät sitten yhtä pitkään koko konkkaronkka, jotta ketään ei kohdeltaisi eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä jokaista lasta pitää kohdella samalla tavalla, joka ryhmään kuuluu.
.![]()
![]()
![]()
![]()
jaa, eihän kotona olevan tarvitse siirtyä minnekän. hän siirtyy sitten naapurin äidille hoitoon, jos noin aletaan ajatella.
Meillä on varmaan hieman eri käsitys kotona olemisesta. Koska mulle ainakin kotona oleminen tarkoittaa mm sitä, että omaan huoneeseensa saa mennä milloin haluaa eikä rajoiteta sitä, että pitää olla esim just ainoastaan alakerrassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jaa, eihän kotona olevan tarvitse siirtyä minnekän. hän siirtyy sitten naapurin äidille hoitoon, jos noin aletaan ajatella.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Itselleni - ja ehkä muillekin - asiaa valaistakseni kysyn, milloin teidän mielestänne sen perhepäivähoitajan oman alle kouluikäisen hoitopäivä päättyy? Silloin, kun äidinkin työpäivä päättyy vai silloin, kun isä tai joku muu lapsen kanssa oleva tulee kotiin? Hoitopäivähän alkaa silloin, kun ensimmäinen hoitolapsi tulee ovesta sisään.
No entä, jos se kotiin tuleva on vaikka 14 v teini? Tai 16 v lukiolainen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei lapsen hoitopäivä pääty, jos itsekin hoitolapsen asemassa oleva eskari/eka/tokaluokkalainen tulee kotiin. Nämä ovat itsekin puolipäivälapsia, jotka vievät äidiltä aikaa välipalan ym muodossa.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No eikös niitä kaikkia hoitolapsiakin voi sitten velvoittaa tulemaan hoitoon aamulla klo 6:30 ja kotiin ei lasta saa hakea ennenkuin klo 18? Siellä alakerrassa töröttävät sitten yhtä pitkään koko konkkaronkka, jotta ketään ei kohdeltaisi eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä jokaista lasta pitää kohdella samalla tavalla, joka ryhmään kuuluu.
.![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tässä keskustelussa mulle ei ole ihan vielä valjennut, kumpi nyt on se syy, että perhepäivähoitajan oman lapsen pitäisi kökkiä aamusta iltaan siellä alakerrasssa... sekö, että se lapsi vie yhden lapsen hoitopaikan vai se, että muille lapsille tulisi pahamieli, jos hoitajan oma lapsi menisi omaan huoneeseensa leikkimään. Mä ymmärrän ihan hyvin, jos tuo jälkimmäinen on se syy, mutta enimmäkseen tässä ketjussa on vedottu juuri tuohon ensimmäiseen syyhyn. Ts jos se lapsi ei veisi sitä yhtä hoitopaikkaa, ei olisi myöskään mitään ongelmaa siinä, että se lapsi saisi olla omassa huoneessaan? Tämä mua hämää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei teillä ole mitään käsitystä:Pph.n oma lapsi ei yleensä ole HOITOLAPSI!!!!!!!!!!
Pph EI SAA PALKKAA OMASTAAN!!!!!!!!!!!!
Lapsen pitää saada olla rauhassa OMASSA KODISSAAN.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Ei teillä ole mitään käsitystä:Pph.n oma lapsi ei yleensä ole HOITOLAPSI!!!!!!!!!!
Pph EI SAA PALKKAA OMASTAAN!!!!!!!!!!!!
Lapsen pitää saada olla rauhassa OMASSA KODISSAAN.
Et ole sitten viitsinyt lukea perusteluita ollenkaan, tai sitten et osaa niitä ollenkaan kommentoida.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tässä keskustelussa mulle ei ole ihan vielä valjennut, kumpi nyt on se syy, että perhepäivähoitajan oman lapsen pitäisi kökkiä aamusta iltaan siellä alakerrasssa... sekö, että se lapsi vie yhden lapsen hoitopaikan vai se, että muille lapsille tulisi pahamieli, jos hoitajan oma lapsi menisi omaan huoneeseensa leikkimään. Mä ymmärrän ihan hyvin, jos tuo jälkimmäinen on se syy, mutta enimmäkseen tässä ketjussa on vedottu juuri tuohon ensimmäiseen syyhyn. Ts jos se lapsi ei veisi sitä yhtä hoitopaikkaa, ei olisi myöskään mitään ongelmaa siinä, että se lapsi saisi olla omassa huoneessaan? Tämä mua hämää![]()