Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Varo ettet sinäkin kohta joudu modejen mustalle listalle. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tai miten olisi maalaisjärjen käyttö taas näissäkin kommenteissa. Aikaisemmat Tehy-avaukset kyllä niputettiin, koska niitä ihan oikeesti alkoi olemaan jo liikaa kun etusivu ja toka sivulla jokatoinen aloitus siitä samasta aiheesta.
Tallu sinä varmaankin ymmärrät, haluat vain nyt lempiä pilkkua niin sanoakseni.
Jospa palstalla oli paljon ihmisiä, joita aihe kiinnosti? ja mahdollisesti joka aloituksessa käytiin omaa keskustelua. Sitten modet kylmästi niputtaa aiheet yhteen ja samaan. Eihän oikeassakaan elämässä kaikki ihmiset keskustele yhdessä läjässä, vaikka sama aihe kiinnostaakin. Sitä käydään sellaisia pienryhmä keskusteluja, harvemmin mitään jättipaneeleja.Ja ketä se haittaa, vaikka etusivu olisi täynnä yhtä ja samaa aloitusta, jos se ihmisiä kiinnostaa? Jos jota kuta ei kiinnosta, hän vastaa muihin aiheisiin tai tekee aloituksen itse.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tai miten olisi maalaisjärjen käyttö taas näissäkin kommenteissa. Aikaisemmat Tehy-avaukset kyllä niputettiin, koska niitä ihan oikeesti alkoi olemaan jo liikaa kun etusivu ja toka sivulla jokatoinen aloitus siitä samasta aiheesta.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minähän olen sinulle perustellut ja montakin kertaa, et vain halua perustelujani lukea. Nyt esimerkiksi jos tulisi yksi Tehy-aloitus, en todellakaan sitä laittaisi enää siihen vanhaan ketjuun vaan antaisin olla. Vaan jos niitä ketjuja tulisi monta(häiritsevästi), silloin alkaisin niputtamaan niitä taas.
Onko se niin vaikeaa ymmärtää?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minähän olen sinulle perustellut ja montakin kertaa, et vain halua perustelujani lukea. Nyt esimerkiksi jos tulisi yksi Tehy-aloitus, en todellakaan sitä laittaisi enää siihen vanhaan ketjuun vaan antaisin olla. Vaan jos niitä ketjuja tulisi monta(häiritsevästi), silloin alkaisin niputtamaan niitä taas.
Onko se niin vaikeaa ymmärtää?
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Nyt olen minäkin ällikällä lyöty, miksi tehdä pilkusta asiaa :/ Kyllä niitä samanlaisia avauksia täytyy todella olla monen monta ennenkuin niputetaan. Pienoisena pottuiluna tulkitsen tämän avauksen kyllä Tallu hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Nyt olen minäkin ällikällä lyöty, miksi tehdä pilkusta asiaa :/ Kyllä niitä samanlaisia avauksia täytyy todella olla monen monta ennenkuin niputetaan. Pienoisena pottuiluna tulkitsen tämän avauksen kyllä Tallu hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tai miten olisi maalaisjärjen käyttö taas näissäkin kommenteissa. Aikaisemmat Tehy-avaukset kyllä niputettiin, koska niitä ihan oikeesti alkoi olemaan jo liikaa kun etusivu ja toka sivulla jokatoinen aloitus siitä samasta aiheesta.
Tallu sinä varmaankin ymmärrät, haluat vain nyt lempiä pilkkua niin sanoakseni.
Ei tämä oikeasti ole mitään pilkun lempimistä. Etkö säkään ymmärrä, että jokin linja pitää olla, ei maalaisjärki ole se mitä näissä asioissa kuunnellaan. Maalaisjärki on sama asia kuin mutu-tuntuma. Pitää olla perusteet toiminnoille. Jos lähdetään sille linjalle, että siirretään ja niputetaan avauksia, niin siten pitäisi sitten menetellä myös jatkossa.