Olen alkanut miettimään että nyt nuo lapset alkaa muistamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Siis että nyt he alkavat (ekalla ja tokalla) muistamaan pikkuhiljaa asioita jotka jäävät mieleen ihan aikuiseksi asti:)

Samalla mietin ,että mitenköhän ne lokeroituu sinne päähän ne muistot koska itsekin muistan vain joitain juttuja :D

Ehkä vähän pelottaakin tavallaan se kasvatuksen vastuu nyt enemmään ,että ei aiheuttaisi mitään huonoja muistoja pelkästään..

Hiukka sekavaa tekstiä :whistle:

Kuule..Mä oon viime aikoina miettiny ihan samaa. Itsellä kun onmuistoja , sellassia selkeitä juur esim. ekaluokkalaisena ja siitä eteenpäin...

Ja se että kun mä itse muistan itseni esim. 8vuotiaana niinmun on jollain tasolla helpompi ymmärtää tota mun 8 vuotiastani..
Kun enhän mä muista minkälainen mä olin ja mitä ajattelin vaik 3 vuotiaana..

Täälät yhtä sekavaa takasin :D

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Kuule..Mä oon viime aikoina miettiny ihan samaa. Itsellä kun onmuistoja , sellassia selkeitä juur esim. ekaluokkalaisena ja siitä eteenpäin...

Ja se että kun mä itse muistan itseni esim. 8vuotiaana niinmun on jollain tasolla helpompi ymmärtää tota mun 8 vuotiastani..
Kun enhän mä muista minkälainen mä olin ja mitä ajattelin vaik 3 vuotiaana..

Täälät yhtä sekavaa takasin :D

:D

Kyllähän lapsi alkaa jo aikaisemmin muistamaan?!

Mulla on varhaisin lapsuudenmuisto ajalta jolloin olin n. 2v. Ihan vaan sunnuntai aamusta, aurinko paistoi sisälle, telkaarista tuli lastenohjelmaa ja väritin isän kanssa maailman vahvin nalle, väritykirjaa.... Muistan vielä senkin että äiti puuhas keittokomerossa ison vatsansa kanssa, odotti mun pikkuveljeä.

Yhteistyössä