Eikös oliski jo näkyny jos olisin raskaana ollu? =( vipa menkat 25.12 alkanu---

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä ihme siinä on, ettei malta odottaa sinne asti, kun testi pitäisi vasta tehdä. Sitten ollaan murheellisia, vaikka olisikin raskaana, mut menee tekemään testin turhan aikaisin.

menee rahaa hukkaan jos tekee liian aikasin. Mä tein sellasella herkällä testillä ja näytti negaa muutama päivä enne ku menkkojen ois pitäny alkaa. Viikko sen jälkeen näytti vasta plussaa, sillon menkat oli jo myöhässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä ihme siinä on, ettei malta odottaa sinne asti, kun testi pitäisi vasta tehdä. Sitten ollaan murheellisia, vaikka olisikin raskaana, mut menee tekemään testin turhan aikaisin.

Se että mulla on 1 raskaudenkeskeytys pahan kehitys vian vuoksi ja 2 keskenmenoa putkeen,kaikki 4kk:n aikana.=( Ei malttais odottaa että sais uuden mahollisuuden....

Se että mulla on 1 raskaudenkeskeytys pahan kehitys vian vuoksi ja 2 keskenmenoa putkeen,kaikki 4kk:n aikana.=( Ei malttais odottaa että sais uuden mahollisuuden....

Mutta siis, huomaatko, että jos teet testit liian aikaisin, petyt ja ehkä turhaan. Jos odotat sinne asti, kunnes on oikea aika tehdä testi saat todellisen tuloksen.

Yhteistyössä