Eikös yleensä pariskunnista mies ole se joka tienaa enemmän?

ju
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Näin ollenhan nainen saa seksiä vastaan elatuksen, toki jos tilanne on toinen niin mies on se horo :saint:
Öh, se että mies tienaa mua muutaman satasen enemmän, ei tarkota, ettenkö mä maksas yhtälailla laskuja ja ruokaa ja osallistus asumiskuluihin...

vieras
Meillä miehen nettotulot ovat n kymmenkertaiset minun nettotuloihin. Meillä on yhteinen yritys nimeltä perhe, joten ei tässä lasketa kuka maksaa mitäkin. Meillä ei ikinä ole riidelty rahasta.

?
Aika uskomatonta, että vielä löytyy näitä ihmisiä, jotka ajattelevat että mies harrastaa seksiä siksi että haluaa, ja nainen siksi että on pakko.

Ap:n kannattaisi kehittää omaa suhtautumistaan omaan seksuaalisuuteensa.

Halikatti
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:
Alkuperäinen kirjoittaja dii:
Entä jos parisuhteessa ei ole seksiä?
Ei sellaista voi edes parisuhteeksi sanoa.
Ja miksi ei voi? Jos kumpikin viihtyy niin. Aika rajoittunut ajattelu sulla.
Ennemminkin kutsuisin moista suhdetta kaveruudeksi, en parisuhteeksi.
Kaverin kanssa harvemmin asutaan yhdessä. Eli ihmisellä, jota ei kiinnosta seksi ei voi olla mielestäsi läheisyydentarvetta tai halua jakaa elämänsä toisen kanssa? Noo, et ole ainoa joka ajattelee tolleen. Mä satun olemaan ihan parisuhteessa vaikkei seksi kiinnosta eikä sitä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Aika uskomatonta, että vielä löytyy näitä ihmisiä, jotka ajattelevat että mies harrastaa seksiä siksi että haluaa, ja nainen siksi että on pakko.

Ap:n kannattaisi kehittää omaa suhtautumistaan omaan seksuaalisuuteensa.
Ja mun mielestä aika uskomatonta, että vieläkin löytyy niitä ihmisiä joilla pipo tuntuu olevan erittäin kireällä. Ellei jopa silmillä.
Eikö teillä hyvät naiset oo huumorintajua tippaakaan? Ettekä tajua et aloitus on pelkkää vitsin vääntämistä, ei ny niin vakavasti otettavaa. B)

dfdf
Ei minun mieheni ainakaan tarvitse minua elättää, vaikka palkka onkin isompi. Ihan omilla tuloillamme pärjäämme kumpikin loistavasti. Yhteiset pakolliset menot jaetaan puoliksi.

"Minde"
Eli mieheni on horo. Minä olen se joka maksaa vuokrat ym. suurimman osan kuluista. EIköhän tähänkin asiaan ole tulossa muutos kun kerta pääsi jälleen töihin. Sitten onkin minun vuoroni olla työttömänä :p

Yhteistyössä