Eikös se vähän niin oo, että jos lyö kerran lyö toistekkin?

Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Kyllä se noin menee ja yleensä ne lyönnit muuttuu vielä pahemmiksi!
Sitä mäkin pelkään, että ne vielä pahenee tosta :ashamed:
Täytyy vielä mainita, että kyseessä ei ole nyt minä ja mun suhde.
No mä sanoin oman kokemuksen mutta koita auttaa sit tätä ketä tämä asia koskee vaikka varmaan vaikeaa on:S
 
Turkilmas
Haluaisin uskoa että ihminen oppii virheistään. Mutta valitettavasti ne (luojan kiitos harvat) väkivaltaiset miehet jotka itse tunnen, ovat kyllä järjestään lyöneet uudelleenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lauri Lapamato:
Kokemuksella voin sanoa että jos kerran kykenee lyömään niin jatkaa sitä ja homma menee aina vaan pahemmaksi valitettavasti
Meiltä loppui kokonaan. Ei sillä, ei se enää meidän suhdetta pelastanut. Mutta ehkä exän tulevat suhteet? Toivottavasti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lauri Lapamato:
Kokemuksella voin sanoa että jos kerran kykenee lyömään niin jatkaa sitä ja homma menee aina vaan pahemmaksi valitettavasti
Näin on. Ja siitähän kertovat kaikki surulliset tilastotkin, kuinka moni nainen menettää henkensä miehensä pahoinpitelyn seurauksena. :( Siihen asti ei siis kannata jäädä suhteeseen odottelemaan.
 
Borkku
Riippuu tilanteesta miksi lyöminen on tapahtunu.

Jos on vaikka kadulla kävelemässä ja joku tulee ryöstämään käsilaukkua ja itse puolustautuu lyömällä ei se tarkota et joskus jälkeenpäin menis ketään tinttaamaan
 
Mutta kun asioilla on aina kaksi puolta... Meillä oli 2 ensimmäistä vuotta ihan kamalat... Riitoja ja tappeluita, jopa lyömistä.. Mutta, nyt on menny 7 vuotta, ja ei mitään ongelmaa.. Riippuu tietenki monesta asiasta ja ihmisestä itsestään, vaan uskaltaisin sanoa, että ei kannata yleistää... Se ei aina mene noin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Riippuu tilanteesta miksi lyöminen on tapahtunu.

Jos on vaikka kadulla kävelemässä ja joku tulee ryöstämään käsilaukkua ja itse puolustautuu lyömällä ei se tarkota et joskus jälkeenpäin menis ketään tinttaamaan
Tässä puhuttiin parisuhteessa tapahtuvasta pahoinpitelystä joka on aivan eriasia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja SeSaMa:
Mutta kun asioilla on aina kaksi puolta... Meillä oli 2 ensimmäistä vuotta ihan kamalat... Riitoja ja tappeluita, jopa lyömistä.. Mutta, nyt on menny 7 vuotta, ja ei mitään ongelmaa.. Riippuu tietenki monesta asiasta ja ihmisestä itsestään, vaan uskaltaisin sanoa, että ei kannata yleistää... Se ei aina mene noin.

Uskallan olla kanssasi samaa mieltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lauri Lapamato:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole, eikös se ole niin että kaikki blondit on tyhmiä ja kaikki yleistäjät!!!
Oletko hakattu vai hakkaaja?
Hakattu ja siitä on jo kahdeksan vuotta kun löi viimeisen kerran. Eiköhän tuossa ajassa olisi jo uudestaan sen tehnyt.Aivan raivostuttavia nämä yleistäjät. EI SELLAISTA ASIAA OLEKAAN ETTÄ EI POIKKEUKSIA OLISI!!!
 

Yhteistyössä