Aina nämä keskustelut kuitenkin siihen kääntyy.Alkuperäinen kirjoittaja .:ei varmaan AINA pidäkkään.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi aina pitää alkaa sotekaan alasti oleminen, saunominen ja seksi keskenään?
Aina nämä keskustelut kuitenkin siihen kääntyy.Alkuperäinen kirjoittaja .:ei varmaan AINA pidäkkään.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi aina pitää alkaa sotekaan alasti oleminen, saunominen ja seksi keskenään?
että ei varmaan AINA saunominen, seksi ja alasti oleminen sotkeennu keskenään, mutta JOSKUS ne kyllä sotkeentuu ja sitten sotkeentuu ihmisten suhteetkin.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Aina nämä keskustelut kuitenkin siihen kääntyy.Alkuperäinen kirjoittaja .:ei varmaan AINA pidäkkään.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi aina pitää alkaa sotekaan alasti oleminen, saunominen ja seksi keskenään?
tätä mäkin ihmettelen.Alkuperäinen kirjoittaja .:että ei varmaan AINA saunominen, seksi ja alasti oleminen sotkeennu keskenään, mutta JOSKUS ne kyllä sotkeentuu ja sitten sotkeentuu ihmisten suhteetkin.
Mutta täällä tunnutaan uskovan naiivisti ettei saunominen KOSKAAN KENENKÄÄN mieleen ole tuonut mitään seksuaalista.
joo. ei varmaan.
NO en minä ainakaan niin usko. Mutta en elä elämääni miettien, mitä jonkun toisen ihmisen päässä liikkuu. Mulle on tärkeintä, että minulla ja läheisilläni on hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:tätä mäkin ihmettelen.Alkuperäinen kirjoittaja .:että ei varmaan AINA saunominen, seksi ja alasti oleminen sotkeennu keskenään, mutta JOSKUS ne kyllä sotkeentuu ja sitten sotkeentuu ihmisten suhteetkin.
Mutta täällä tunnutaan uskovan naiivisti ettei saunominen KOSKAAN KENENKÄÄN mieleen ole tuonut mitään seksuaalista.
joo. ei varmaan.
Tuolla logiikalla voitaisiin kieltää työpaikat. Työnteko ja seksi sotkeentuvat toisiinsa juttujen perusteella hyvinkin usein ja nimenomaan sotkevat suhteita. Minä ainakin tiedä enemmän työpaikalla alkaneita suhteita (seksi- tai vakavampia suhteita) kuin saunasta alkaneita. Toki sekatyöt ovat yleisempiä kuin sekasaunat.Alkuperäinen kirjoittaja .:että ei varmaan AINA saunominen, seksi ja alasti oleminen sotkeennu keskenään, mutta JOSKUS ne kyllä sotkeentuu ja sitten sotkeentuu ihmisten suhteetkin.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Aina nämä keskustelut kuitenkin siihen kääntyy.Alkuperäinen kirjoittaja .:ei varmaan AINA pidäkkään.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi aina pitää alkaa sotekaan alasti oleminen, saunominen ja seksi keskenään?
joo. ei varmaan.
---Alkuperäinen kirjoittaja mitä se sauna:.... Naisten kanssakin saunominen on noloa, varsinkin isossa porukassa, olla silmätikkuna. .....
onko vähän eri asia työpaikat? ei mun duunissa olla ilman vaatteita.ja harvoissapa ollaan.Alkuperäinen kirjoittaja ilmainen:Tuolla logiikalla voitaisiin kieltää työpaikat. Työnteko ja seksi sotkeentuvat toisiinsa juttujen perusteella hyvinkin usein ja nimenomaan sotkevat suhteita. Minä ainakin tiedä enemmän työpaikalla alkaneita suhteita (seksi- tai vakavampia suhteita) kuin saunasta alkaneita. Toki sekatyöt ovat yleisempiä kuin sekasaunat.
En ole väittänyt, ettei saunominen tuo koskaan kenenkään mieleen mitään seksuaalista. Vaikkei itselleni tuo, niin en epäile, etteikö jollekin muulle joskus toisi. Mutta hyvin moni muukin tilanne ja asia tuo ihmisille mieleen jotain seksuaalista, tiedän paljonkin ihmisiä (myös miehiä), joille saunominen ei ole kovinkaan korkealla seksuaalisten ajatusten herättämisessä. Moni paljon "arkisempi" asia sen sijaan on.
En puhunut vaatteista mitään. Vastasin viestiin, jossa puhuttiin siitä mikä tuo ihmisille seksuaalisia ajatuksia ja sotkee suhteita. Jos sitä käytetään perusteena sekasaunojen ongelmallisuuteen, pitäisi nähdä ongelmallisena myös muut paikat, jotka aiheuttavat suhdesotkuja ja joissa ihmiset ajattelevat toisista jotain seksuaalista.Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:onko vähän eri asia työpaikat? ei mun duunissa olla ilman vaatteita.ja harvoissapa ollaan.Alkuperäinen kirjoittaja ilmainen:Tuolla logiikalla voitaisiin kieltää työpaikat. Työnteko ja seksi sotkeentuvat toisiinsa juttujen perusteella hyvinkin usein ja nimenomaan sotkevat suhteita. Minä ainakin tiedä enemmän työpaikalla alkaneita suhteita (seksi- tai vakavampia suhteita) kuin saunasta alkaneita. Toki sekatyöt ovat yleisempiä kuin sekasaunat.
En ole väittänyt, ettei saunominen tuo koskaan kenenkään mieleen mitään seksuaalista. Vaikkei itselleni tuo, niin en epäile, etteikö jollekin muulle joskus toisi. Mutta hyvin moni muukin tilanne ja asia tuo ihmisille mieleen jotain seksuaalista, tiedän paljonkin ihmisiä (myös miehiä), joille saunominen ei ole kovinkaan korkealla seksuaalisten ajatusten herättämisessä. Moni paljon "arkisempi" asia sen sijaan on.