Eikö seksi nykyään saisi kuulua vain kahden ihmisen välille?

.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miksi aina pitää alkaa sotekaan alasti oleminen, saunominen ja seksi keskenään?
ei varmaan AINA pidäkkään.
Aina nämä keskustelut kuitenkin siihen kääntyy.
että ei varmaan AINA saunominen, seksi ja alasti oleminen sotkeennu keskenään, mutta JOSKUS ne kyllä sotkeentuu ja sitten sotkeentuu ihmisten suhteetkin.

Mutta täällä tunnutaan uskovan naiivisti ettei saunominen KOSKAAN KENENKÄÄN mieleen ole tuonut mitään seksuaalista.

joo. ei varmaan.

unikuu108
että ei varmaan AINA saunominen, seksi ja alasti oleminen sotkeennu keskenään, mutta JOSKUS ne kyllä sotkeentuu ja sitten sotkeentuu ihmisten suhteetkin.

Mutta täällä tunnutaan uskovan naiivisti ettei saunominen KOSKAAN KENENKÄÄN mieleen ole tuonut mitään seksuaalista.

joo. ei varmaan.
tätä mäkin ihmettelen.

onks pakko jos ei taho
no tässä sit teille pohjanoteeraus:mä en yleensä edes sauno samaa sukupuolta olevien kanssa, ainoastaan mun miehen ja lapsien. niin, enkä ole bi. vaan tosi rajoittunut oman vartaloni suhteen. ihan sama mitä muut ajattelee. voin mennä vaikka uikat päällä uimahallin saunaan. oli kiellettyä tai ei. tosin en kyllä uimahallissa käy kuin tosi harvoin.

DRFG
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

joo. ei varmaan.
tätä mäkin ihmettelen.
NO en minä ainakaan niin usko. Mutta en elä elämääni miettien, mitä jonkun toisen ihmisen päässä liikkuu. Mulle on tärkeintä, että minulla ja läheisilläni on hyvä olla.
Meillä sekasaunotaan, koska mä luotan mieheeni ja mies minuun. Ja me molemmat myös luotamme itseemme. Emme tee mitään, mikä loukkaisi toista. Mutta sille emme voi mitään, jos joku kuolaa meidän alastonta kroppaa. Tai no, jos joku mies kylpylän saunassa kyylää estottomasti mua, niin kyllä mä sille huomautan napakasti asiasta. Tälläisiäkin tyyppejä on valitettavasti kohdalle osunut. En silti ole saunomista lopettanut.

ilmainen
Miksi aina pitää alkaa sotekaan alasti oleminen, saunominen ja seksi keskenään?
ei varmaan AINA pidäkkään.
Aina nämä keskustelut kuitenkin siihen kääntyy.

joo. ei varmaan.
Tuolla logiikalla voitaisiin kieltää työpaikat. Työnteko ja seksi sotkeentuvat toisiinsa juttujen perusteella hyvinkin usein ja nimenomaan sotkevat suhteita. Minä ainakin tiedä enemmän työpaikalla alkaneita suhteita (seksi- tai vakavampia suhteita) kuin saunasta alkaneita. Toki sekatyöt ovat yleisempiä kuin sekasaunat.

En ole väittänyt, ettei saunominen tuo koskaan kenenkään mieleen mitään seksuaalista. Vaikkei itselleni tuo, niin en epäile, etteikö jollekin muulle joskus toisi. Mutta hyvin moni muukin tilanne ja asia tuo ihmisille mieleen jotain seksuaalista, tiedän paljonkin ihmisiä (myös miehiä), joille saunominen ei ole kovinkaan korkealla seksuaalisten ajatusten herättämisessä. Moni paljon "arkisempi" asia sen sijaan on.

mitä se sauna
Minä en koskaan saunoisi muiden miesten kuin omani kanssa. Naisten kanssakin saunominen on noloa, varsinkin isossa porukassa, olla silmätikkuna. Vaikka siinä hyvässä mielessä ja kehujen keskipisteenä. Mukavampaa että saa olla vain miehen oma. Ei tarvitse koitella seksikkyyttään muiden kautta kun mies kehuu jo aivan tarpeeksi.

unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja ilmainen:
Tuolla logiikalla voitaisiin kieltää työpaikat. Työnteko ja seksi sotkeentuvat toisiinsa juttujen perusteella hyvinkin usein ja nimenomaan sotkevat suhteita. Minä ainakin tiedä enemmän työpaikalla alkaneita suhteita (seksi- tai vakavampia suhteita) kuin saunasta alkaneita. Toki sekatyöt ovat yleisempiä kuin sekasaunat.

En ole väittänyt, ettei saunominen tuo koskaan kenenkään mieleen mitään seksuaalista. Vaikkei itselleni tuo, niin en epäile, etteikö jollekin muulle joskus toisi. Mutta hyvin moni muukin tilanne ja asia tuo ihmisille mieleen jotain seksuaalista, tiedän paljonkin ihmisiä (myös miehiä), joille saunominen ei ole kovinkaan korkealla seksuaalisten ajatusten herättämisessä. Moni paljon "arkisempi" asia sen sijaan on.
onko vähän eri asia työpaikat? ei mun duunissa olla ilman vaatteita.ja harvoissapa ollaan.

Mä olen kyllä ap:n kanssa samoilla linjoilla.

Sama juttu on se, että jos ei esim. halua anaaliseksiä niin on rajoittunut ja nipo. Eiköhän silloin ole vika siinä joka ajattelee toisesta noin, kun ei käsitä että seksiä on monenlaista ja kaikki eivät pidä kaikesta.

ilmainen
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja ilmainen:

onko vähän eri asia työpaikat? ei mun duunissa olla ilman vaatteita.ja harvoissapa ollaan.
En puhunut vaatteista mitään. Vastasin viestiin, jossa puhuttiin siitä mikä tuo ihmisille seksuaalisia ajatuksia ja sotkee suhteita. Jos sitä käytetään perusteena sekasaunojen ongelmallisuuteen, pitäisi nähdä ongelmallisena myös muut paikat, jotka aiheuttavat suhdesotkuja ja joissa ihmiset ajattelevat toisista jotain seksuaalista.

Yhteistyössä