eikö pojat n.10v. käytä juhliin sopivia kenkiä...tai siin missä niitä myydään sopuhintaan.

Tänään kierrelty kaupoilla ja eipä vaan löydy meidän 10 vuotiaalle poitsulle häihin sopivia kenkiä. Joka kaupassa oli ei oota koolle 37 |O
kokoon 35 asti oli vaikka mitä, mutta siitä ylöspäin ei mitään...tai lenkkareita kyllä oli |O
Ja koosta 40 ylöspäin oli taas vaikka mitä...
Oli kyllä semmoisia 100e maksavia nahkakenkiä joille ei varmana tule muuta käyttöä.
Jotain semmoisia sopuhintaisia toivoisin löytäväni, kun sittenhän ne onkin taas ensi kesänä pienet.
Tytöille oli kyllä vaikka mitä.
Tampereen naapurissa asustellaan.
 
Onneksi tuolle 9 v:lle mahtui keväällä vielä vanhat juhlakengät. Mutta syksyn juhliin on uudet löydettävä. Koko on varmaan just tuo 37, joten on alettava ajoissa etsimään. Satasen kenkiä en raskisi ostaa, mutta jos muita ei ole, niin pakko kait on. Mutta sitten on otettava reilu kasvuvara ja 38 heti.

Tytöille on jos vaikka minkä näköistä ihanaa juhlakenkää, mutta pojille ei mitään. :(
 
Juu ei ollut pojille mitään. Todettiin, että pojat eivät varmaan juhli siisteissä kengissä ;)
Poikakin jo turhautui, kun oli vaan pientä ja suurta. Kerrankin sain mukaan kenkäostoksille.
Ei ollut tuota kokoa 38...että olisi ottanut kasvuvaralla.
Olisi vielä siskoni häät, joten tennareilla ei viitsisi mennä ;)
No jatkamme etsimistä...vielä on muutama viikko aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Turhaa tuhlausta ostaa jotain erillisiä juhlakiiltonahkatöppösiä.
Niinhän se varmaankin on, mutta en päästä poikaa juhliin lenkkareissa, joka olisi toinen vaihtoehto. Juhlavaatteisiin kuuluu mielestäni siistit kengät. Kelpaisi myös jotkut muut kuin 'juhlakiiltonahkatöppöset', jos niitä pojille olisi.
 
grey
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Turhaa tuhlausta ostaa jotain erillisiä juhlakiiltonahkatöppösiä.
Olen kyllä periaatteessa samaa mieltä, mutta viime viikonlopun häissä muutamat poijjanklopit oli IHAN KAMALISSA vaatteissa ja lenkkareissa... Mun mielestä se on loukkaus tulla tavallisissa ja likaisissa lenkkareissa juhliin. Tämä on mun mielipide! Toivottovasti löydän jatkossakin käytettyjä tai muuten edullisia siistejä juhlatamineita muksuille.
 
mienä
mie ajattelin, etten osta enää 12v ja 4veelle rippujuliin nahkakenkiä laitan molemmille mustat siistit nauhalenkkarit. Ollaan aina oltu ylipukeutuneita, niin ei nyt näissä bileissä ainakaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herttuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Mä ostin Kangasalan Prismasta 20 eurolla just kokoa 36 tai 37 olevat poikien juhlakengät. Mustat, nahkaiset.
Missä siellä semmosia oli??? Poikien vai miesten osastolla???
Tänään kävin sielläkin.
Musta ne oli siinä ihan lasten kenkäosastolla, tosin mä kiipesin oikean koon luo sillä myyjien jakkaralla. Se oli se prisma jossa on lähellä mm. Jysk, en tiiä onko siellä muitakin kuin se yksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja mienä:
mie ajattelin, etten osta enää 12v ja 4veelle rippujuliin nahkakenkiä laitan molemmille mustat siistit nauhalenkkarit. Ollaan aina oltu ylipukeutuneita, niin ei nyt näissä bileissä ainakaan..
Ei ollut mitään mustia kenkiä pojalle sopivaa kokoa.
katseltiin kaikki mokkatennarit, mutta ei. Oli raitaa ja pääkalloa...

 

Yhteistyössä