Eikö nämä tuetut lomat olekaan tarkoitettu vähävaraisille?

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuollainen vinkuja ei mitään lomia ansaitse. Meilläpäin on tapana säästää koko vuosi lomaa varten, pikkusumma joka kuussa. Ei silläkään Thaimaaseen päästä, mutta kesälomalle kuitenkin. Kierretään mummolat, ja sellaiset nähtävyydet, jotka eivät maltaita maksa. Ärsyttää vaan, että jos työssäkäyvillä ihmisillä ei ole varaa joihinkin helvetin kylpylälomiin, niin miksi niitä pitäisi antaa puoli-ilmaisiksi jollekin yhteiskunnan loisille?
Niih, köyhillä ei oo mitään oikeuksia, eikä yleensä edes ihmisarvoa...

salla
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
tota, onko kukaan laskenut mitä vastaavasta lomasta joutuu pulittaan ilman mitään tukia? jos ajattelee et hotellitkin maksaa n.75e/henk/yö sis. vain aamupalan :whistle: kaivaisin kyllä sen rahan sitten vaikka pulloja keräämällä tai sitten jättäisin pyörät ostamatta =) sieltä soskusta voisitte muuten saada ne pyörät ennemmin lapsille kuin sen matkan omavastuuosuuden ;)
me oltiin kylpylässä (2 aikuista ja 2 lasta). Huoneenhinta oli 170 euroa/vuorokausi, hintaan sisältyi kylpylän käyttö (2½ tuntia per päivä) ja aamupala. Eli meillä 5 vuorokautta olis ollu 850 euroa + matkat + syömiset...
jostain kumman syystä emme olleet 5 vuorokautta.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tuollainen vinkuja ei mitään lomia ansaitse. Meilläpäin on tapana säästää koko vuosi lomaa varten, pikkusumma joka kuussa. Ei silläkään Thaimaaseen päästä, mutta kesälomalle kuitenkin. Kierretään mummolat, ja sellaiset nähtävyydet, jotka eivät maltaita maksa. Ärsyttää vaan, että jos työssäkäyvillä ihmisillä ei ole varaa joihinkin helvetin kylpylälomiin, niin miksi niitä pitäisi antaa puoli-ilmaisiksi jollekin yhteiskunnan loisille?
Köyhä olen minäkin, en mitään tukilomia hae kylläkään, mutta en todellakaan vinetä jostakin polkupyöristä ja kalliista lomista missään. Ottaahan se pattiin ettei just nyt pääse mukavalle lomalle, mutta aikaansa kutakin. Mennään sitten, kun on rahaa.

suututtaa
No jotkut köyhät saisi kyllä katsoa peiliin ainaisen ruikutuksen sijasta ja tehdä asioille jotakin.

no
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Huonommat mahdollisuudet lomailuun on keskituloisella perheellä, jossa molemmat vanhemmat töissä.
ahaa. Eli yhden palkalla pärjää paremmin. Meillä mies keskituloinen, minä työtön. En saa työmarkkinatukea senttiäkään, koska mies saa palkkaa.

Ihmeellistä, että tulette vielä huonommin toimeen? Töissä ollessa mulla oli varaa käydä jopa ulkomaanlomalla.

Nyt tekisi tiukkaa tuettu loma. Tosin en ole koskaan saanut kylpylälomaa. Kelle niitä annetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Huonommat mahdollisuudet lomailuun on keskituloisella perheellä, jossa molemmat vanhemmat töissä.
ahaa. Eli yhden palkalla pärjää paremmin. Meillä mies keskituloinen, minä työtön. En saa työmarkkinatukea senttiäkään, koska mies saa palkkaa.

Ihmeellistä, että tulette vielä huonommin toimeen? Töissä ollessa mulla oli varaa käydä jopa ulkomaanlomalla.

Nyt tekisi tiukkaa tuettu loma. Tosin en ole koskaan saanut kylpylälomaa. Kelle niitä annetaan?
Mä luulen että tässä tarkoitettiin sitä että helpommin noita tuettuja lomia saa kun on molemmat tai toinen työtön kuin että on töissä ja tienaa itse vaikka rahallinen erotus olisikin minimaalinen.
Mut sitä en ymmärrä että miksi sä et saa työttömyysrahaa??

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Köyhä olen minäkin, en mitään tukilomia hae kylläkään, mutta en todellakaan vinetä jostakin polkupyöristä ja kalliista lomista missään. Ottaahan se pattiin ettei just nyt pääse mukavalle lomalle, mutta aikaansa kutakin. Mennään sitten, kun on rahaa.
Sen kummemmin tätä aihetta kommentoimatta... Kävi vaan ärsyttämään tuo kommentti loisista.... :kieh:

Yhteistyössä