Eikö miehet tajua et MOVEMBER VIIKSET on kamalia!

• Viestiketjun aloittaja yök yök
  • Ensimmäinen viesti
kuvottavaa
Tollaset kuvottavat viikset tai ne eukkojen "lisää tämä seinällesi lisätäksesi tietoisuutta..." ja blaa blaa.
Miten jotkut kalapuikot tai yli-imelät kiertoviestit mitään tietoisuutta lisää? Hah :D

Ggg
Mietin tota ihan samaa muutama pvä sitten, kun näin järkyttävän viiksikuvan kaverista.
Meinasin pistää pärstäkirjaan ehdotuksen, että kaikki akat mukaan kasvattaan kaikkia karvojaan joulukuun ajaks, jonkun hyväntekeväisyys kohteen hyväks. Nimeks aattelin HECEMBER eli hairy december :)
Tai sit Haicember (jos tuo Häpy month nyt ei sulle kelvannut, höh ;) ). Vhän niinku että haiseehan sen ehkä myös kun tursuaa kunnon tupot kainaloista.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27588256]Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta miten viikisien kasvatus tukee mitään?[/QUOTE]

Saat anteeksi.

Viiksien kasvatuksella kerätään rahaa eturauhassyöpätutkimukseen ja muihin miesten terveyttä tukeviin toimiin.

Googlaamalla "movember" saat reilusti lisätietoa käytännön seikoista.

Täydellisen epätäydellinen
Teillä naiset on kaksi vaihtoehtoa.

a) ostaa tekoviikset ja osallistua tukemiseen
b) lahjoittaa rahaa keräykseen ja laittaa kaikki kaverit, naapurit, sukulaiset ja satunnaiset vastaantulijat lahjoittamaan kanssa jotta ei jatkossa tarvitse katsella niitä viiksiä kun keräys on saanut tarpeeksi rahaa

Tai no, onhan se kolmaskin vaihtoehto eli ei tehdä asialle muuta kuin yökkäillä satunnaisilla keskustelupalstoilla. Ja jos naiset meinaavaat karvojaan kasvatella niin se pitäisi tehdä bikinikautena jotta se olisi näkyvää, ei nyt näin pimeään vuodenaikaan toppavaatteiden alta karvoja tai niiden puuttumista näe muut kuin se oma mies.

• Tykkää
Reactions: Sadana
Nyt facessa sitte pyörii jonkun akan päivityksellä alottama ilmotus tänään alkavasta Hecember-kamppanjasta. Olis pitäny olla niin itserakas huomiohuora, että olisin ite alottanu, ku ton nimen keksinkin. Höh.

Lunatic
Mun piti googlettaa, kun en tienny mikä juttu tämä on.

Oonkin ihmetelly, miksi tollasia viiksiä on alkanut näkyä taas pitkän tauon jälkeen.

Kamalat. Mutta karvat on jokaisen oma asia. :cool:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun piti googlettaa, kun en tienny mikä juttu tämä on.

Oonkin ihmetelly, miksi tollasia viiksiä on alkanut näkyä taas pitkän tauon jälkeen.

Kamalat. Mutta karvat on jokaisen oma asia. :cool:

Isälläni oli joskus tommoset ku olin lapsi.
Joo ite kans ihmettelin, että miks äijien viiksien kasvatus on yht´äkkiä lisääntyny. Kuulin movemberistä vähä myöhässä.

Mutta tommonen ny kiertää facessa. Mua ny kyllä vähä ärsyttää, vaikkei päivä tosta pilalla ookkaan :)

Hei kaikki tytön tylleröiset ja naisen nalluraiset! Nyt on koittanut se aika vuodesta, kun saa jättää jalat sheivaamatta, kainalot ajelematta ja antaa pöheikön kukkia! Lauantaina alkaa kansainvälinen naisten Hecember kuukausi (aka Hairy December), jolloin kaikkien karvojen annetaan kasvaa ihan mihin ne haluavat! Tällä tempauksella haetaan tietoisuutta siitä kuinka tyhmältä miehet näyttävät kalapuikkoviiksissään! Nyt kaikki naiset mukaan kasvattamaan karvojaan hyvän asian puolesta!

ohoijärki
alkoi naurattamaan osa kommenteista, täydelliset naiset täällä luulee että miehet kasvattavat niitä viiksiä heidän kiusakseen... ja sitten on pakko vielä pistää paremmaks ja antaa itse kaikkien karvojen kasvaa, tajuamatta että ittellehän siinä kiusaa tekee

Yhteistyössä