eikö ketään muuta ärsytä?

  • Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:
että veteraaneille kerätään vieläkin rahaa?
siis ilmaisia golfkursseja ym. järjestetään solttujen keräämillä rahoilla.

eikö se ole jo maksettu moneen tuhanteen kertaan? jotain rajaa!
pienet vauvat viedään hoitoon ja lapsiperheiltä ollaan viemässä lapsilisää, jota on maksettu jo kohta 100 vuotta. nyt ei ole rahaa.
.
Eihän siihen keräykseen - kuten mihinkään muuhunkaan keräykseen - ole pakko antaa senttiäkään, jos ei halua.

 
o
:eek: Onko tää sama ap joka vihaa eläkeläisiä muutenkin eläkkeiden vuoksi, tai se joka vihaa maanviljelijöitä näiden "rikkauden" vuoksi?

Ei ärsytä. Miksi jotain ärsyttää joku kolmannen sektorin keräys? Niihin lahjoittaa ne jotka haluaa antaa.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Ei ärsytä. Miksi jotain ärsyttää joku kolmannen sektorin keräys? Niihin lahjoittaa ne jotka haluaa antaa.
Mä kans ihmettelen, miten voi ärsyttää jokin keräys, johon osallistuminen on täysin vapaaehtoista.

 
Reikäpää
Ja tää meitin rakas valtio ei oo ANTAN veteraaneille paljon mitään!!!

Vuosia men, ennenkuin ees muistettiin!

Jos nyt TÄSSÄVAIHEESSA edes tehdään jotain, kun suurin osa on kuollu, niin voi elämä miten voi kateellisuus painaa ihmistä! =O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
alkaa noi veteraanitkin olemaan aika vanhoja että kannattaa miettiä mihinne sitä kerää? Ne saa jo valtiolta tukea hienosti
ja mitähän tukea ne VALTIOLTA saa, kerro ja valaise meitä muitakin!!!
eläkkeet, kaikenlaiset korvausavustukset, jos ovat pienituloisia, kaikelaiset kotiavut jne
rahamäärähän on aivan sairas.
annapa euromääriä/veteraani
no menikö jauhot suuhun vai miksi ei mitään kuulu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Ei ärsytä. Miksi jotain ärsyttää joku kolmannen sektorin keräys? Niihin lahjoittaa ne jotka haluaa antaa.
Mä kans ihmettelen, miten voi ärsyttää jokin keräys, johon osallistuminen on täysin vapaaehtoista.

Mua ei ärsytä niin kauan kun ovelle ei tulla eikä kaupassa työnnetä sitä purkkia nenän alle kun kassalta pois tulet.


 
Tilasto
Jokin aika sitten oli A-zoomissa vaiko MOTissa juttua kuinka paljon tällä veteraanijärjestöllä on jo omaisuutta yms, ja edelleen vaan kerätään varoja. Vuosittain päitä putoaa kun kuolo korjaa ja silti pitäisi keräyksiin osallistua, vaikka veteraanijärjestön varoilla heistä jokaiselle voitaisiin taata hieno elämän ehtoo-puoli. Mutta järjestöt nyt on mitä on, ei ne juuri koskaan ole pienen ihmisen asialla, vaan mammonaa kerätään johtajien huviloihin ja ökyautoihin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Ei ärsytä. Miksi jotain ärsyttää joku kolmannen sektorin keräys? Niihin lahjoittaa ne jotka haluaa antaa.
Mä kans ihmettelen, miten voi ärsyttää jokin keräys, johon osallistuminen on täysin vapaaehtoista.

Mua ei ärsytä niin kauan kun ovelle ei tulla eikä kaupassa työnnetä sitä purkkia nenän alle kun kassalta pois tulet.
mutta kun juuri ovellehan he vääntäytyvät purkkeineen!?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Ei ärsytä. Miksi jotain ärsyttää joku kolmannen sektorin keräys? Niihin lahjoittaa ne jotka haluaa antaa.
Mä kans ihmettelen, miten voi ärsyttää jokin keräys, johon osallistuminen on täysin vapaaehtoista.

Mua ei ärsytä niin kauan kun ovelle ei tulla eikä kaupassa työnnetä sitä purkkia nenän alle kun kassalta pois tulet.
mutta kun juuri ovellehan he vääntäytyvät purkkeineen!?
jos itse olisin 90v niin kyllä ajattelisin että on jo pienten lasten vuoro saada jotain.ei kaikkea omaan mahaan. lapsiperheissä on 10 kertaa enemmän köyhiä kuin vielä jokin aika sitten. Kyllä pitäisi vähän rajoittaa kerjäämistä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mua ei ärsytä niin kauan kun ovelle ei tulla eikä kaupassa työnnetä sitä purkkia nenän alle kun kassalta pois tulet.
Mua ei ärsytä ovelle tulijatkaan. Täällä käy välillä koululaisia kauppaamassa jotain lehteä, keksipurkkeja, joulukalentereita yms eikä mua ärsytä nekään. Nenän alle mulle ei ole työnnetty purkkeja minkään keräyksen yhteydessä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mua ei ärsytä niin kauan kun ovelle ei tulla eikä kaupassa työnnetä sitä purkkia nenän alle kun kassalta pois tulet.
Mua ei ärsytä ovelle tulijatkaan. Täällä käy välillä koululaisia kauppaamassa jotain lehteä, keksipurkkeja, joulukalentereita yms eikä mua ärsytä nekään. Nenän alle mulle ei ole työnnetty purkkeja minkään keräyksen yhteydessä.

Täällä yli-innokkaita eli et saa tavaroita kassiin kun purkki heiluu jo nenän alla.
Yleensä joka kerta annan jos tuo purkin pitelijä malttaa odottaa.
Meillä ei koululaiset kaupittele ovelta ovelle,99% tuntee kaikki toisensa eli vanhemmat kysyy treffatessa että otatko jne.
 
vierasss
Hyi yök täältäkin sulle ap, ettäs kehtaatkin. Kiitä Jumalaa että saamme elää vapaassa itsenäisessä Suomen maassa! Ja niitä veteraaneja kanssa. Olisit itte menny sotaan puolustamaan maatamme vihollisilta, toivottavasti näkisit jotain aivan järkyttävää painajaista ensi yönä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Täällä yli-innokkaita eli et saa tavaroita kassiin kun purkki heiluu jo nenän alla.
Yleensä joka kerta annan jos tuo purkin pitelijä malttaa odottaa.
Meillä ei koululaiset kaupittele ovelta ovelle,99% tuntee kaikki toisensa eli vanhemmat kysyy treffatessa että otatko jne.
Ja täällä taas melkeen joutuu juoksemaan niiden solttujen perään, että saa lahjoituksen annettua. Näytänköhän mä niin köyhältä, että siksi en saa purkkia ikinä nenän alle? :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Täällä yli-innokkaita eli et saa tavaroita kassiin kun purkki heiluu jo nenän alla.
Yleensä joka kerta annan jos tuo purkin pitelijä malttaa odottaa.
Meillä ei koululaiset kaupittele ovelta ovelle,99% tuntee kaikki toisensa eli vanhemmat kysyy treffatessa että otatko jne.
Ja täällä taas melkeen joutuu juoksemaan niiden solttujen perään, että saa lahjoituksen annettua. Näytänköhän mä niin köyhältä, että siksi en saa purkkia ikinä nenän alle? :D
:LOL: ei kai sentään.


 
storm
Mun mielestä on hyvä että veteraaneille järjestetään tuollaista. Meidän pappa ei ainakaan ollut mikään hirmu rikas ja tuhlasi kuitenkin 5 vuotta elämästään sodassa. Kohtuullinen korvaus minusta nuo kerran vuodessa järjestettävät illalliset tms. Jotain kunnioitusta veteraaneille!
 
lisssss
Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:
että veteraaneille kerätään vieläkin rahaa?
siis ilmaisia golfkursseja ym. järjestetään solttujen keräämillä rahoilla.

eikö se ole jo maksettu moneen tuhanteen kertaan? jotain rajaa!
pienet vauvat viedään hoitoon ja lapsiperheiltä ollaan viemässä lapsilisää, jota on maksettu jo kohta 100 vuotta. nyt ei ole rahaa.

suurin osa tällä hetkellä elossa olevista veteraaneista on niin rikkaita, ett paskalle ei taivu.
Ymmärrätkö mitä meille olisi tapahtunut ilman noita veteraaneja?? Oltaisiin samassa jamasssa nyt kuin Viro.

Häpeäiset edes. Mutta eihän sinunlaisesi taida sitäkään taitoa osata.
 

Yhteistyössä