V
"vieras"
Vieras
Just katoin "kuninkaallisia häitä", niin kyllä se vaan pisti mauttomana silmään, kun kauniilla naisella pilkotti hienon juhlapuvun yläpuolella hartioissa musta sotku. Hyi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllähän ne lähes aina on, paitsi joidenkin hippien/skeittareiden tyyliin sopii.
Lähinnä niitä näkee kuitenkin sellaisilla likaisen näköisillä tuhnuilla, jotka ajelee farmari-Mondeolla lähimarkettiin ostamaan lisää sipsiä, kaljaa/siideriä ja kutsuu lapsiaan penskoiksi ja puolisoitaan ukoiksi/akoiksi/emännäksi/isännäksi.
Suorastaan huvittavaa, että jotkut jaksaa noin kauhiasti vaivata päätään toisten tatuoinneilla. Ihan vain tiedoksi, että ei kuulu teille onko tatuointeja ja minkälaasia.
Ei tarvitte kattoa.
? Siis kenen? Tuon vastaaja Sirkkelin? En nyt ihan ymmrrä tätä kommenttia.
Scarleth, ei pahalla, mutta otat keskustelut usein aivan liian henkilökohtaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja örp;28616459:Ei kuulu.. mutta NÄKYY ja se ei hivele silmiäni!
Äh klikkasin väärän viestin kohdalta. :headwall: Mä saan yhtälailla sanoa mielipiteeni tähän asiaan ku kaikki muutki. Koittakaa jo tajuta, että ei mun tarvitte olla hiljaa.
Äh klikkasin väärän viestin kohdalta. :headwall: Mä saan yhtälailla sanoa mielipiteeni tähän asiaan ku kaikki muutki. Koittakaa jo tajuta, että ei mun tarvitte olla hiljaa.
mulla on tatuointi. pohkeessa iso keiju. vasemmas kuurenpäästä lähtee lilja köynnös joka loppuu nyt oikeaan lapaan. jatketaan syksyllä oikeaan kyynerspäähän astija kannan kuvan ylpeydellä. ja jos nämä jotak ihäirittee niin sillehän en voi miään. ite tykkään, itelle otin joten
![]()