noita kaksosia on vaan niiiiin ihana pukea talvella. ainakin meillä oli ihan tuskaa ekat talvet... ja kun yritti vielä pukea pari muuta siinä sivussa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mulla neljä ja kyllä kerkeen kaks kertaa päivässä ulos ja tehdä kotityöt tehdä muutakin lasten kanssa ja välillä jopa istua koneella(; lapset kaksoset 1,5v 3,5v ja 5v
Eikä meil oo mummoja tai muita apuna ja kaikki lapset kotona pääsääntöisesti. vanhimmat pari kertaa viikossa kerhossa.
Nääpä onkin niitä jotka nukkuvat puolille päivin niin päivä jää lyhyeksi! Tunnen monia joilla tosi outo rytmi ja ne myös valittaa kun lapset valvottavat. Olen varma valvotuksen johtuvan just tuosta hullusta rytmistä, lapset eivät myös saa raitista ilmaa ja touhuta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kun mulla oli vauva ja kaksivuotias, me ulkoiltiin joka ikinen päivä. Käytiin myös usein keskustassa, perhekahvilassa, jne. Lähteminen oli mun mielestä tosi helppoa: muksut tuplarattaisiin (jos pidempi matka; lyhyemmillä matkoilla vauva oli rattaissa ja esikoinen käveli), hoitokassiin tarpeelliset kamat mukaan, ja menoks =).
Edelleen on helppoa mennä, lapset on nyt 2 v ja 4 v.
nyt sekoitat kyllä asioita... uusavuttomuus ei ole sama asia kuin laiskuus tai mukavuuden halu :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Miettikää nyt vaikka pientenlasten päiväkotiryhmää...montako lasta tädit pukevat 2 kertaa päivässä ulos... ja joku ie jaksa kahta lasta pukea...uusavuttomuus kukoistaa taas.
No, sulla onkin järkeä kun tiedostat asia, etkä vaan puske lisää lapsia. Hyvä tuntea omat voimavaransa.Alkuperäinen kirjoittaja Taru:Ihailen todella paljon äitejä, jotka hoitaa neljäkin lasta ja selviää kaikesta hyvin (esim. tämä ulkoiluasia).. Meille riittää nämä kaksi juuri sen takia etten varmaan selviäisi kolmen kanssa ulos
Kyllä ne samaan kastiin menee jos kahden lapsen pukeminen on ylivoimaisen vaikeaa...Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:nyt sekoitat kyllä asioita... uusavuttomuus ei ole sama asia kuin laiskuus tai mukavuuden halu :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Miettikää nyt vaikka pientenlasten päiväkotiryhmää...montako lasta tädit pukevat 2 kertaa päivässä ulos... ja joku ie jaksa kahta lasta pukea...uusavuttomuus kukoistaa taas.
Tuollainen? Kuten kirjoitin, yleensä käymme kerran päivässä ulkoilemassa, joinain päivinä kahdesti..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, sulla onkin järkeä kun tiedostat asia, etkä vaan puske lisää lapsia. Hyvä tuntea omat voimavaransa.Alkuperäinen kirjoittaja Taru:Ihailen todella paljon äitejä, jotka hoitaa neljäkin lasta ja selviää kaikesta hyvin (esim. tämä ulkoiluasia).. Meille riittää nämä kaksi juuri sen takia etten varmaan selviäisi kolmen kanssa ulos
Lasten kidutusta tuollainen kun aina täytyy sisällä olla, häthätää joskus kaupassa.
Miten ihmeessä tuo sun tekstisi liittyy mun kirjoitukseen, jota lainasit?Alkuperäinen kirjoittaja tympii tuollaset:Nääpä onkin niitä jotka nukkuvat puolille päivin niin päivä jää lyhyeksi! Tunnen monia joilla tosi outo rytmi ja ne myös valittaa kun lapset valvottavat. Olen varma valvotuksen johtuvan just tuosta hullusta rytmistä, lapset eivät myös saa raitista ilmaa ja touhuta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kun mulla oli vauva ja kaksivuotias, me ulkoiltiin joka ikinen päivä. Käytiin myös usein keskustassa, perhekahvilassa, jne. Lähteminen oli mun mielestä tosi helppoa: muksut tuplarattaisiin (jos pidempi matka; lyhyemmillä matkoilla vauva oli rattaissa ja esikoinen käveli), hoitokassiin tarpeelliset kamat mukaan, ja menoks =).
Edelleen on helppoa mennä, lapset on nyt 2 v ja 4 v.