Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä en ymmärrä sitä miten joku jaksaa olla sisällä edes yhtä päivää! Minulle on puoli päivää jo ihan tuskaa!!!!
Mitä ihanaa teet ulkona? Vai käveletkö itse ja lapset rattaissa eli saat liikuntaa vai tarkoitatko, että on niin ihanaa seistä ulkona kun lapset istuvat hiekkalaatikolla?
Mä teen sellaista ihanaa, että yleensä käyn kaverini kanssa lenkittämässä noi hurtat, ja kaverin mies saattaa katsoa kaikkia kuutta lasta pihalla...tosin koululaiset ei kyllä maisemissa paljoa ole...sitten kun tullaan niin höpötellään ihan aikuisten ringissä vain ja joskus autetaan tenavia vaikka pulkkamäessa jos eivät pääse ylös tai alas...
Kesällä on ihan toinen kuvio, kun saa istuskella vaikka pihagrillin äärellä, ja tuumata että pitäs ehkä mennä sisällekkin kohta ja lähtöä aina siirretään puolella tunnilla...."voihan ne syödä iltajogurttinsa tässäkin....juuuuu"
Olen mä joskus yksinkin töröttänyt pihalla noiden kanssa, mutta yleensä siihen tulee muita naapurin lapsia ja/tai niiden vanhempia väkisilläkin juttuseuraksi B)