Eikö enää kaupoissa myydä vauvan porkkanasosetta?

• Viestiketjun aloittaja Kummatät
  • Ensimmäinen viesti
Kummatät
100% porkkanasosetta kaipaillaan. En ole löytänyt vaikka olen kolmesta isosta kaupasta etsiskellyt. Muutenkin valikoimat muuttuneet kahden vuoden takaisesta (jolloin meillä viimeksi vauvansoseita käyteltiin), esim. Semper-merkkiset ovat kovasti vähentyneet ja niitä Muksuja, joista en pidä, on miljoonittain. Olisi edes Semperin luumusosetta! Bona on ihan mautonta.

Ja juu, tiedän että porkkanasose on tosi helppo tehdä itsekin:) Niin teenkin useimmiten, mutta joskus tarvitsee valmista...

"alkup"
[QUOTE="harmaa";25417112]Joskus tarvii valmista?
Eikö silloin sit kelpaa millään tapaa sellainen mis on kahta eri makua.[/QUOTE]

Kelpaahan se ja sitä meillä nyt käytetäänkin. Mutta porkkanasosetta muistelen kaiholla kun olihan sitä ennenkin joka kaupassa. Kiitos vastauksista, kuulostaa siltä että sitä on joissain kaupoissa, kunhan vain löytää oikean paikan. Tai voihan kauppiaalle ehdottaa että ottaisitteko valikoimiin.

"vieras"
Noissa sosevalikoimissahan on eroja kaupoittain (K-kauppa, S-kauppa...). Itse ostan kotimaista eli Bonaa ja Pilttiä, joskus harvoin myös muita. Toisaalta, jos pelkkää porkkanasosetta kaipaat niin helppo tehdä itse, porkkanat ovat puoli-ilmaisia. Tekee ison satsin kerralla ja pakastaa.

Yhteistyössä