Eikö yhden illan juttuja harrastava/harrastanut voi olla romantikko?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla on ainakin ollut yhden illan juttuja, mutta en mä silti ole mikään tunnekylmä. Kyllä mä olen aina halunnut löytää sen oikean ja olen romantikko, siinä odotellessa on vain tullut pidettyä hauskaa :whistle:

Ja kyllä tuli ihan nuorella ikää harrastettua sellaista, ei ollut kyse siitä että kauan olisi ollut ilman seuraa.

Nykyinen seurustelusuhde (kuten neljä muutakin ) on alkanut yhden illan jutusta. Että kyllä niistä yhden illan jutuista voi seurata hyvääkin =)

mulle kävi niinpäin,että seukkasin yhden ihanan miehen alun kanssa(n.10v)sitten.Oltiin umpirakastuneita.4kk seurustelun jälkeen rakastelimme ekan kerran.Ja se meni aivan metsään,samoin toka kerta.Juttu kuivui siihen.
Olen kerran alkanut seurustella yhden illan jutusta.Mutta kuitenkin en enää ryhtyisi yhden illan juttuihin.Yleensä jää "käytetty"fiilis.

Kyllä yhden illanjutuissa voi olla romantiikkaa. Aina ei edes tietoisesti harrasta yhdenillanjuttuja vaan ajattelee, kenties tästä voi kehittyä jotain. Sääli että usein joutuu toteamaan että prinssiksi luultu olikin sammakko.

Joo. Kyllä mä oon sitä mieltä, et ajokki täytyy koeajaa ennen virallista käyttöönottoa. :saint: Ja joskus täytyy koeajaa useempi, ennenku löytyy sopiva.

Kai voi, tai tietenkin voi. Suurinosa niistä varmaan onkin niitä romantikkoja.
Itse en ole romantikko, ja olen harrastanut niitä paljon, enää en halua. Ehkä taas joskus.
Mutta eikös tosiaan kaikki suhteet yleensä ala yhden illan jutusta.

Kyllä voi mielestäni olla, ja olen itse ollut aina vähän tai välillä enemmän romanttinen vaikka yhden illan juttuja on ollutkin . Miehen kanssa tämä taival alkoi yhden illan jutusta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja utelias naapuri:
Scarlett-79
"Salainen" miehesi on tiedossa :D :D :D
Mä kyllä melkein arvasin kun kirjoitit et sillä on tiettyjä ongelmia....

Vai niin. Ja onkohan sulla pokkaa paljastaa ittes? Enkä mä kirjoittanut että sillä miehellä on tiettyjä ongelmia vaan on syitä miksi homma tökki. Ei sillä, että asia kuuluisi kenellekään muulle kuin meille kahdelle. Että silleen.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Scarlett-79,eikö olekkin mukavaa,kun sulla on oma lemmikki? :xmas: pst:hanki kärpäslätkä :whistle:

Joku teuvalainen jolla ei näköjään ole omaa elämää eikä takuulla uskalla paljastaa kuka on. :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Nykyinen seurustelusuhde (kuten neljä muutakin ) on alkanut yhden illan jutusta. Että kyllä niistä yhden illan jutuista voi seurata hyvääkin =)

mäkin olen naimisissa ja saanut kaksi lasta sellasen yhdenyön ilon kanssa. :D

eli en tod ole mikään tunnekylmä, romantikkoakin minusta löytyy ja olen yhden illan juttuja nuorempana harrastanut kyllä useestikkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Eikun tota "uteliaan naapurin" kommenttia vaan ihmettelin.

Taitaapi olla samalta paikkakunnalta kuin mä ja mulla on yks ihminen mielessä kuka voisi olla, mutta voin tietysti olla ihan väärässä.

Mutta melkoisen säälittävää, kun pitää noin kovaa pohtia toisten tekemisiä. On muitakin jotka ovat miettineet, että kuka se mies on. Aivan kuin se tieto muuttais niitten ihmisten elämää :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä