Eikö voi juoda itteään humalaan ihan huvin vuoksi? Miksi siinä on taustalla aina muka jotain muuta?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä osaan kyllä pitää selvinkinpäin hauskaa, mutta joskus on kiva vetää kännit. Ei siinä ole kyse mistään murheiden hukuttamisesta yms. vaan ihan silkasta hauskanpidosta. :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Mä ainaki vedän alkoholipitoisia juomia aina hauskanpidon merkeissä, en tietääkseni koskaan suruun?!

Ja mä otan joskus ruoan kanssa siiderin pari, ilman mitään humalahakuisuutta. Mutta mä varmaan sitten juon ja syön suruuni? :whistle: :laugh: :laugh:

Voi tietenki! Kyllä mä ainaki teen näin. Ei ne surut viinaan huku, päinvastoin :ashamed: Siksi sitä otetaan kun hauskaa on :) Vaikka osaan tietty pitää hauskaa myös ilman viinaa. Joskus vain nollaaminen tapahtuu tehokkaammin ku vetää pään täyteen. Ja joskus tarvii vaan nollata, ei siihenkään mitään erityistä syytä ole :)

Mä ainakin juon tänään ihan huvin vuoksi, huomenna alkaa virallisesti kesäloma ja saa nukkua pitkään. Joten sen kunniaksi!! Tosin oon viime yön valvonut töissä joten kovin montaa ei tarvi juoda kun jo nukkumatti kutsuu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos mulla on suruja ei se kännien otto siihen auta, murheet pysyy mielessä ja olen sitten vaan surullinen JA kännissä. Eli ihan hauskapidon tähden juon

Niinpä, jos on surullinen niin kyllä sitä mielummin murehtii ja märehtii sitä oloaan selvinpäin. Känni vain pahentaa oloa siinä tilanteessa.

Murheet oppii uimaan ja kaiken lisäks ne toimii niinkun muutkin kelluvat aineet; mitä enemmän kelluttavaa nestettä on alla, sitä paemmin ne pysyy pinnalla. Jos on pakko juoda, ainoa hyväksyttävä tarkoitus on hauskanpito. Tosin mä en ole löytäny kännäämisestä sitä hauskuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Voi tietenki! Kyllä mä ainaki teen näin. Ei ne surut viinaan huku, päinvastoin :ashamed: Siksi sitä otetaan kun hauskaa on :) Vaikka osaan tietty pitää hauskaa myös ilman viinaa. Joskus vain nollaaminen tapahtuu tehokkaammin ku vetää pään täyteen. Ja joskus tarvii vaan nollata, ei siihenkään mitään erityistä syytä ole :)

MInun miehellä taitaa olla sitten todella hauskaa

Yhteistyössä