eikö vanhemmille kuulu oikeus sanoa koska lapsi syö päikkärissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee

Vieras
kun mun lapset ei syö 11.00 on aina tottunu kotona syömään 10.00 ja sit 13.00
onhan se kummaa kun lapset ei edes nuku silloin niin miksi ei voi syödä silloin?

entä se uskonto? kyllä mun lapsella tulee olla oikeus uskontokasvatukseen koska se on niin tärkeää.
toisella lapsella on eri isä ja hän on ateisti eli tämä lapsi ei saisi osallistua kyllä mihinkään.
eikö lapsilla ole enään mitään oikeuksia?

miksi lapsia ei pueta valmiiksi jos haen välillä klo 14.00 kun lapsi ei söisi välipalaa jos on syönyt jo 13.00.
ja sitten voisi ottaa välipalan mukaan.

hoitajat ei laita edes välipalaa mukaan jos lähdetään aikaisemmin. kyllä siitä on jo maksettu.

kurapäivinä ei ne laiskimukset jaksa edes otaa kuriksia valmiiksi pois kun tuun hakeen. siellä seisotaan vaan tumput suorina.

siis päivähoidon ohjelma pitää siis 20 muun lapsen osalta muuttaa sinun lastesi rytmille sopivaksi? ja miksi lapsesi ei itse pue itseään jos haet kl14? hae myöhemmin jos haluat heidän syövän välipalaa ei sieltä pakata mitään eväitä mukaan! ja kai sä nyt jumalauta osaat itse riisua kurahousut pois pennuiltas? vai pitääkö hoitajan jättää muut lapset vahtimatta jotta voi lähteä riisumaan sinun lasten kurahousuja???
kannattais perustaa oma hoitola lapsille missä voit itse määrätä syömis ym.ajat.

No, päivähoidossa lapset syö ja nukkuu tasan silloin kun siellä on ruoka aika. Suoraan sanottuna sanon, että olet idiootti, jos siitä vänkäät vastaan, sillä kun lapsesi aloittaa koulun, siellä mennään ryhmässä, jopa niissä erityiskouluissa.
Uskonnon asioihin tietysti voi vaikuttaa, mutta varmaan joudut järkkää erityisherkut lapsille erikseen, jos ei tavan uskonnoissa ole.

Ei meilläkään koskaan syödä klo 11, mutta hoidossa ruoka-ajat ei oo silti olleet lapsille ongelmallisia, sillon kun hoidossa ovat joskus olleet.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
siis päivähoidon ohjelma pitää siis 20 muun lapsen osalta muuttaa sinun lastesi rytmille sopivaksi? ja miksi lapsesi ei itse pue itseään jos haet kl14? hae myöhemmin jos haluat heidän syövän välipalaa ei sieltä pakata mitään eväitä mukaan! ja kai sä nyt jumalauta osaat itse riisua kurahousut pois pennuiltas? vai pitääkö hoitajan jättää muut lapset vahtimatta jotta voi lähteä riisumaan sinun lasten kurahousuja???
kannattais perustaa oma hoitola lapsille missä voit itse määrätä syömis ym.ajat.

no eikös ne saa palkkaa sitä varten hä?
kyllä niillä on aikaa. mun aika on kortilla kun pitää kaikkea keretä trekeen

Olis varmaan paras vaihto-ehto sulle palkata kotio hoitaja..
Ja eikö nykyään uskonnon opetus kuulu kotiin, pelkästään eri uskontojen ja uskonnottomuuden takia. Tarhan kuuluu olla puolueeton, käsittääkseni.
Pitäskö hoitajien pukea lapset joka päivä klo 13 vain siksi jos satut tulemaan aikasemmin..
Voi pyhä yksinkertaisuus..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .....:

no eikös ne saa palkkaa sitä varten hä?
kyllä niillä on aikaa. mun aika on kortilla kun pitää kaikkea keretä trekeen

Ai sinä olitkin tämän asian suhteen tosissasi? Ei voi kun nauraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minde:
Ja eikö nykyään uskonnon opetus kuulu kotiin, pelkästään eri uskontojen ja uskonnottomuuden takia. Tarhan kuuluu olla puolueeton, käsittääkseni.

On siellä uskontoa. Virsiä, kirkkokäynti, papin tai seurakuntakummien pitämää pyhäkoulua....joista mun lapset lintsaa joka kerta.

Saavat palkan kaikkien lapsien hoidosta, yhden aikuisen kontolla useampi lapsi. Eli yksi hoitaja vastaa x määrästä lapsia päivänsä aikana..
Ja nillä todellakaan ole aikaa pelkästään yhdelle, pitempää aikaa.

Meijän kummankaan muksu tarha-aikana ei ole ollut kirkko käyntejä tai pyhäkoulu juttuja, virsiä joskus harvon ovat laulaneet. ja mekin saamme niistä kyl lintsata niin halutessamme.

Yhteistyössä