Eikö raskautta vois perua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieressä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieressä

Vieras
Tää on ihan oikeesti kauheaa.

Ökäsin ekat 4kk,seuraava kuukausi vello vielä,sitten supitelee ja määrättiin vuodelepoon..turvotusta,suonenvetoa.

Ei tää voi olla näin vaikeaa.Onko tän pakko olla tuskaa vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
:hug: Ja jotkut väittää että raskaana olo on elämän parasta aikaa. :/ Ei ainakaan täällä...

Mä väitän näin, kahesti... Tiedä sit joskus kolmannessa miten käy...

Niin, voisimpa veikata että et oksentanut montaa kuukautta, ja kärsinyt muistakaan "pahoista raskausoireista"?

Alkuperäinen kirjoittaja vieressä:
Mä olen kuollu kärsimykseen ennekuin tää syntyy.

EI mua ole luotu raskauteen eikä tälläseen.En varmaan osaa olla äitikään kun en osaa olla raskaana
mä ajatelin sama kun juoksin vessaan 5-100 kerta päivässä :/ :/ mä en pystynyt edes hiuksia pestä ,vaikka jos shampo oli hajusteton,silttikin se haisi mulle,hyvää että meillä oli silloin suihku ja vessa samassa huonessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieressä:
Mä olen kuollu kärsimykseen ennekuin tää syntyy.

EI mua ole luotu raskauteen eikä tälläseen.En varmaan osaa olla äitikään kun en osaa olla raskaana

No ei se siun vika oo, että sun elimistö reagoi tuolla tavalla.. Eikä varmasti tee sinusta yhtään huonompaa äitiä kuin sellaisista joilla on ollut helppo raskaus aika. :hug:

oksensin molemmista vkolta 7 loppuun saakka ja jok apäivä, siisn OKSENSIN, ei vaan kuvottanu

nyt kolmas tulossa ja sama tahti, ainoo että nyt oksuun monestri pvässä

voin siis sanoa että tiiän mitä on kun raskaus ei olekaan se ihana aika vatsan kanssa ja vauvaa ootellessa!!

:hug: Ja jotkut väittää että raskaana olo on elämän parasta aikaa. :/ Ei ainakaan täällä...

Niin, voisimpa veikata että et oksentanut montaa kuukautta, ja kärsinyt muistakaan "pahoista raskausoireista"?

Itseasiassa oksensin yli puoleenväliin raskautta molemmista, mutta kylläkin vaan aamusin... Ja tosian muita huonoja puolia ei sitten ollukaan... Paitsi että kärsin unettomuudesta... Ja päivällä olin aina kovin väsyny... Mutta mitään turvotuksia ja raskausmyrkytystä mulla ei ollut...

Alkuperäinen kirjoittaja tsemiä:
Ainoa lohtu on että jos ja kun synnytys menee normaalisti, vaivat jää siihen.
Kun jälkivuoto sun muut on loppu, et muista tuskasta enää paljoa. =)

Kyllä mä sen tuskan muistan nyt ja aina. Tai siis lähinnä mulla oli synnytys tosi vaikea ja täynnä tuskaa siksi pelkäänkin enää tulla raskaaksi..eli taitaa jäädä lapsiluku yhteen...

Mulla on ikävä niitä hyviä asioita raskaudesta vaikka muuten olikin helvettiä raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Oli ne ihanan hetket vaan niin ihania ja uudestaan haluan raskaaksi.. :heart:

Itseasiassa oksensin yli puoleenväliin raskautta molemmista, mutta kylläkin vaan aamusin... Ja tosian muita huonoja puolia ei sitten ollukaan...

=) No, ei pitäis itekään valittaa, kohta tää on ohi! Ei vaan aina muista sitä "ihanuutta", kun yöllä nousee kymmenennen kerran vessaan, ja syömään viidennen tabletin rennietä närästykseen, ja toisen tabletin panacodia issias-kipuun (jos pääsee sängystä ylös, jos ei, niin isäntä herätettävä antamaan ) Ja just kun uni on tulossa, niin suonta vetää jalasta niin kovaa että meinaa taju lähteä. Ja nuo luvut EI ole liioteltuja.

Mä kans ökäsin puoleen väliin saakkaa, siitä asti oli aika ongelmaton raskaus. Mutta missään välissä en nauttinut olotilastani, suurimmaksi osaksi raskaana oleminen oli työlästä ähinää ja puhinaa..

meille jos joskus toinen lapsi tulee, se tulee adoptiolla ja vähintään 2-vuotiaana :)

Jos se peruutusnappula olisi ollut käsillä, niin kumpaakaan lasta ei meillä olisi. Molemmista pahoinvointi ja päivittäinen oksentelu jatkui yli puoli vuotta.

Sitä en ymmärrä, että väitetään tuon kamaluuden unohtuvan? Minä väitän sen olevan tehokastakin tehokkaampi ehkäisykeino ;)

=) No, ei pitäis itekään valittaa, kohta tää on ohi! Ei vaan aina muista sitä "ihanuutta", kun yöllä nousee kymmenennen kerran vessaan, ja syömään viidennen tabletin rennietä närästykseen, ja toisen tabletin panacodia issias-kipuun (jos pääsee sängystä ylös, jos ei, niin isäntä herätettävä antamaan ) Ja just kun uni on tulossa, niin suonta vetää jalasta niin kovaa että meinaa taju lähteä. Ja nuo luvut EI ole liioteltuja.

:hug: Niin ja siis lisäsin äsken tonne omaan juttuun että unettomuudesta kärsin ja päivisin oli kovin väsyny, mutta että mitään turvotuksia ja sen sellasia ei ole ollu...

Itseasiassa oksensin yli puoleenväliin raskautta molemmista, mutta kylläkin vaan aamusin... Ja tosian muita huonoja puolia ei sitten ollukaan...

Mulla oli aika lailla samanlainen raskaus kun sulla ja voin sanoa että kyllä ton unohtaa ja mä itse jo synnytyksen jälkeen olisin mieluummin ottanut sen raskaus- olotilan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Mulla on ikävä niitä hyviä asioita raskaudesta vaikka muuten olikin helvettiä raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Oli ne ihanan hetket vaan niin ihania ja uudestaan haluan raskaaksi.. :heart:

:'( :'( :'( minäkin haluan ,vaikka ei ollut kertakaan hyvää raskautta,se on vaan niin ihmellistä odotta pientä,harmita ettei nyt ole sopiva aika lapsen teon vaikka mies ei ole koskaan siitä vastan,mä en vaan kestä olla ahdistunut koko raskaus,voi, jos vielä joskus kaikki tulee kuntoon :'( =)

:hug: Niin ja siis lisäsin äsken tonne omaan juttuun että unettomuudesta kärsin ja päivisin oli kovin väsyny, mutta että mitään turvotuksia ja sen sellasia ei ole ollu...

Turvotuksista: Just söin välipalaksi KOKONAISEN ananaksen, jos vaikka nesteet lähtis vähän kiertoon! :D Meinaan sormet on melkein kaks kertaa paksummat kuin tavallisesti, nevolantäti laittoi neuvolakorttiin 3 plussaa turvotuksien kohdalle tänä aamuna :whistle: Onneks rr ok, eikä valkuaista.

Yhteistyössä